Bah Elly wat rot..ken je verhaal niet maar wil je wel sterkte wensen!! Lijkt me dat je niet zomaar zulke beslissingen neemt..knuffel!!
Veel sterkte dames, met negatieve testen.. balen zeg Elly veel sterkte! zo een keuze Louloute, knuffel meis, denk ook dat het de progesteron is. Hoe gaat het deze maand na je eisprong. vorige maand had je de nodige spanningen te verduren. hopelijk deze maand een rustige ronde MET positieve test !
Zat net nog even terug te lezen in het forum met de NOD lijst van mijn zwangerschap van mijn zoontje. Toen teste ik 1 dag voor NOD heel licht positief. Dus misschien ben ik gewoon echt nog te vroeg.
Dankje!! Lief! Ja deze ronde is stukken rustiger eigenlijk. Alles verloopt zoals het moet tot nu toe en geen klachten hihi. En hoe gaat het bij jou?
Ik voel mijn ovulatie altijd heel goed (zeer pijnlijk), dus die is meestal niet te missen. Ik moet gewoon inzien dat het best eens niet raak kan zijn. Maar na 2x zwanger achter elkaar is dat even lastig...
Hoi allemaal, Ik zou graag op de lijst komen. anno2014 - 2e kindje - 34 jaar - ronde.. ben de tel kwijt! We zijn nu inmiddels af en aan een jaar of 2 bezig maar het wil maar niet lukken We houden goede hoop.. wie weet! Moet eerlijk zeggen dat dit de eerste maand sinds tijden is dat ik niet veel voel en het mij ook niet zo bezig houdt de hele dag door. Gisteren vielen mij wel blauwe aders op de borst op...
8 januari (5) Justagirl32 - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Sunshine007 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 2 na MK) Pitahaya - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 - Dorisday - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 suusd - 27 jaar - derde kindje - Ronde 1 - Testen op 5 januari Jolanda1986 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 8 Testen op NOD 9 januari (4) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 Fotofanaat - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 1 na 2x MK) Farite - 35 jaar - Vijfde kindje - Ronde 1 na MK - MMM 2Worden3 XX jaar - Derde kindje - Ronde ? 10 januari (1) Danielle83 - 32 jaar - Vierde kindje - Ronde 7 11 januari (6) Lismam - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Beebj - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 - Testen op nod Madeliefje - 29 jaar - Vierde kindje - Ronde 1 Lammetje91 - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 Monet - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 na MA Elly010 - 31 jaar- Derde kindje - Ronde 47 - Testen op 5 januari (11/12dpo) 12 januari (5) xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK) Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 - Testen op NOD Angelx93 - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 9 Esthertie - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 (Ronde 2 na MA) Testen na nod Crzmdaa -24 - Eerste Kindje.. Ronde 11 IUI 3 Famke00 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 1 Marijk - 32 jaar - Tweede kindje - ronde 25 anno2014 - 34 jaar - Tweede kindje- ronde.. 13 januari (1) Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 30 [/COLOR] - MMM 14 januari (2) Number2 - 40 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 - Testen na nod Louloute - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 - Testen na nod Dex1989 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zonne straal - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 5 na MA - NOD: 7 januari Totaal: 26 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Anno2014, ik heb je erbij gezet. Wat is je NOD? Heb gegokt op 12 januari door je banner, maar weet niet of ik goed zit? Welkom bij de club @Pitahaya, ja ik heb ook de 2v5 van kruidvat ook gehaald, maar denk dat ik nu beter even kan wachten. Als de test vandaag negatief was, dan kan ik me niet voorstellen dat het morgen al wel wat laat zien, toch?
De testen van kruidvat zijn heel gevoelig! Maar je kan ook nog even 2 dagen wachten natuurlijk. Maar als je zwanger bent dan neemt je HCG elke dag natuurlijk wat toe.
Jolanda!! Stoppen met testen nu!! Morgenochtend pas weer 1 en doe dan alleen kruidvat testen en geen andere merken!!
Ik deed deze omdat me zus er toevallig nog 1 had liggen. En hoor van veel mensen dat action minder gevoelig is dan kruidvat