Okay... dames, dit is echt heel raar maar ik heb nu in eens vruchtbare afscheiding?? Lijkt wel alsof er een ovulatie aan komt? Hoe kan dat? Dan zou ik echt een MEGA lange cyclus hebben en ik heb 2 weken terug een positieve ovulatietest gehad maar ik dacht zelf al dat het niet ECHT een ovulatie was (die cb met zo'n smile lijkt snel positief te geven). Zal hij dan niet gesprongen zijn en probeert hij nu opnieuw te springen?? Echt heel raar dit!
Je kan wel op roze hoor. Is heel duidelijk. Nou jaaa, ik heb ook gewoon nu steekjes in onderbuik. Bleghhhhh als iemand kon zeggen wat er allemaal gebeurt in mijn lijf?!!
Pitahaya Het kan van alles zijn. Omdat je cyclus zo raAr is en je niet tempt (toch?) is er niets met zekerheid te zeggen. Het kan zijn dat je ei binnenkort springt idd. Of in het geval je ei al geweest is kan dat ook voorkomen. Ik heb dat ook een keer gehad namelijk, heb het toen opgezocht. Het komt door dalende progesteron voor de ongi en oestrogeen die weer stijgt. Daardoor kan je weer vruchtbare afscheiding hebben. Maar in dat geval moet je zeker van zijn dat je ei al geweest is. Gezien bij jou dat niet het geval is zou ik zeggen: klussen!!! Zo mis je zeker weten geen kans! https://www.fertilityfriend.com/Faqs/Eggwhite-Cervical-Fluid-after-Ovulation.html
Gefeliciteerd Jolanda! Jammer dat de rest allemaal negatief test. We moesten rond kerst klussen, hadden we last van kerststress ofzo? Pitaya, vreemd zeg. Maar dan kan je wel weer snel aan de klus
Nou ja, heb wel een positieve ovulatie-test gehad maar dat zegt dus blijkbaar ook niet veel? Zal vanavond nog eens een ovu-test doen. Wie weet.
Positieve ovu test hoeft niet per se te betekenen dat je eitje daadwerkelijk springt, helaas (ook al is het meestal wel zo). In jouw geval zou ik jou zeker het tempen aanraden, dan heb je al veel meer duidelijkheid over je cyclus!
Ja, maar joh, daar word ik echt gek van dan. Zo lang temperaturen met zulke lange cyclussen. Nee, dat heb ik er niet voor over. Haha. Nog niet. Misschien over een paar maanden... Maar jij zegt dus dat vruchtbaar slijm ook zou kunnen voor de menstruatie?
Ja, ik heb het 1x gehad iig heb het even opgezocht, ben 2 dagen later ongi geworden. Als je over een paar dagen niet ongi bent dan weet je genoeg hihi!!
Uhm.... ik heb ook veeeeel afscheiding de ene x wit en de andere x wit doorzichtig... dus zou ook nog kunnen dat het raak is pitahaya. Hoop ut... Gauw een testje doen hoor foto... ik denk dat mijn Nod pas zaterdag is... Vandaag al inspiratie op gedaan voor babykamer. .. erg he... haha maar wel heel leuk... Verder nog steeds buikpijn... veel gelopen dus ook last van mijn liezen en rug... hoop dat dat wel snel over is... Ben trouwens nu ook kapot moe.. poeh poeh...
Probeerde mijn man net uit te leggen waarom ik al getest heb en wat er een beetje door mijn hoofd gaat, maar voor mannen is het gewoon niet te begrijpen volgens mij. Hij snapt mijn "obsessie" ook echt niet. Jammer is dat he?
Tsja, mannen inderdaad. Mijn man zegt ook altijd Ooh maak je niet druk en dat het echt wel goed gaat komen. Ja dat vast wel, maar ik wil dat het natuurlijk nu meteen gelijk raak is hihi!
Danielle en Jolanda! Proficiat!! Voor mij is het ronde 1.. bij mijn twee kids was het beide in ronde 1 raak, geluk denk ik,maar inmiddels ben ik wat ouder (31) en is het met een nieuwe partner. Allemaal spannend.. voel wel de typische kwaaltjes, nog een paar dagen afwachten
8 januari (5) Justagirl32 - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Sunshine007 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 2 na MK) Pitahaya - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 - Dorisday - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 suusd - 27 jaar - derde kindje - Ronde 1 - Testen op 5 januari Jolanda1986- 30 jaar - Derde kindje - Ronde 8 9 januari (4) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 Fotofanaat - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 1 na 2x MK) Farite - 35 jaar - Vijfde kindje - Ronde 1 na MK - MMM 2Worden3 XX jaar - Derde kindje - Ronde ? 10 januari (1) Danielle83 - 32 jaar - Vierde kindje - Ronde 7 11 januari (6) Lismam - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Beebj - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 - Testen op nod Madeliefje - 29 jaar - Vierde kindje - Ronde 1 Lammetje91 - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 Monet - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 na MA Elly010 - 31 jaar- Derde kindje - Ronde 47 - Testen op 5 januari (11/12dpo) 12 januari (5) xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK) Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 - Testen op NOD Angelx93 - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 9 Esthertie - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 (Ronde 2 na MA) Testen na nod Crzmdaa -24 - Eerste Kindje.. Ronde 11 IUI 3 Famke00 - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 1 Marijk - 32 jaar - Tweede kindje - ronde 25 anno2014 - 34 jaar - Tweede kindje- ronde.. 13 januari (1) Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 30 [/COLOR] - MMM 14 januari (2) Number2 - 40 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 - Testen na nod Louloute - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 - Testen na nod Dex1989 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 1 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zonne straal - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 5 na MA - NOD: 7 januari Totaal: 26 Wachtbankje (1), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb mezelf op roze gezet! Daarnet me laatste k2v5 gedaan en kan er niet meer omheen! zaterdag cbdigitaal en dan ben ik wel klaar met testen hihi. ( sorry test verslaafd en nog een beetje ondersteboven van die streepjes )
jeetje, jolanda, je hebt je banner veranderd. Officieel dan he? Ik ga morgen ook voor de zekerheid nog een testje wagen maar weet zeker negatief hoor. Maar wie weet.... Vind die afscheiding zo vreemd. Wat een onzekerheid allemaal he!