Ik ga morgen ook nog eens proberen Pitahaya. Als het dan weer negatief is dan stop ik met testen en wacht ik mijn ongesteldheid gewoon af. En dan maar weer richten op de nieuwe ronde.
Jolanda gefeliciteerd, mooi begin van het nieuwe jaar! Pitahaya, ik snap je onzekerheid hoor. . het enige dat je kan doen is wachten (of gezellig maken!) Danielle jouw berichten geven wel echt hoop, herken een hoop haha!
Hoeveel dpo ben je ook alweer vandaag fotofanaat? Yay Jolanda mooie test!! nogmaals gefeliciteerd!! Ik vind het lijstje toch mooier zo met roze!! Allez meiden wij gaan voor allemaal op roze!! Ik duim voor jullie pitahaya en fotofanaat!! En wie morgen ook gaat testen!
Jolanda! Hahaha jij blijft testen! Maar gelukkig met super resultaat! Gefeliciteerd!! Fotofanaat: balen zeg, hopen dat je morgen positief test! Hoeven DPO ben je dan? En idd mijn man snapt er ook niks van.. Die zegt je kan er toch niks meer aan veranderen. Dus gewoon afwachten hij heeft gelijk maar hij snapt er weinig van Hahah Pitahaya: wat vaag zeg?! Ellende dat je lijf je zo in de war maakt. Laten we hopen op een mooie test morgen. Ik heb ineens nergens meer last van.. Geen kramp, geen misselijke vlagen geen last van m'n borsten.. Ook maar raar, laat het maar snel m'n NOD zijn. Gek van het wachten.
Hey dames! Lang geleden maar ook ik mag op het wachtbankje! Hopen op een roze lijst nu in het nieuwe jaar!
Haha Jolanda, moeilijk om te bevatten he? Maar je bent gewoon zwanger hoor. Ik zit vandaag op 12 dpo dus als het vandaag negatief is dan houdt het op. Ik weet dat het zelfs dan nog zou kunnen, maar wil geen hoop blijven houden.
Ga nu toch weer twijfelen. In de vorige cyclus had ik 2 dagen voor mijn nod een tuurtest. Dus misschien moet ik vandaag gewoon niet testen en pas morgen. Even de kans geben om hcg te laten opbouwen mocht ik zwanger zijn.
Ik ga morgen ook weer testen. Voel me nu niet echt zwanger, maar heb ook zeker geen tekenen dat ik ongesteld moet worden. Voel meer andere dingen dan normaal: raar honger gevoel en soms misselijk. @jolanda lijkt me duidelijk! Ik zou ook 100x testen hoor
Ik ga ook wachten. Heb nog steeds soms wat krampen in mijn buik en ben wat duizelig. Maar weet dat het niks hoeft te zeggen, want de zwangerschap van mijn zoontje had ik in het begin ook geen echte klachten. Wacht het dus maar gewoon af. Reken ergens ook op mijn menstruatie dan kan het alleen nog maar meevallen.
Goedemorgen!! Mooie streep Jolanda!! Balen baby2017 Oh ik had gehoopt wat mooie testen te zien hier vanochtend! Hihi hopelijk morgen dan! Pitahaya heb jij nog getest?