NOD lijst 8 t/m 14 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Florina, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Oh wat rot, baby2017. Hoeveel dpo zit je nu?

2. Sophiesoof

30 nov 2016
    84
    0
    0
    Zuid Holland
    Baby2017: wat balen!! Gun het je zo.. Sterkte met nogmaals een teleurstelling, vreselijk..

Fotofanaat: als je zit te twijfelen: dan niet doen! Hoe langer je wacht hoe meer zekerheid op direct duidelijkheid.
    Anders hou je misschien toch hoop.
    Als het je lukt, nog volhouden! Je kan het.

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Nou, hier was testen niet meer nodig. Ik voelde het al toen ik nog in bed lag... Buikkrampen. En toen ik naar de wc ging was ik dus ongesteld...

Helaas, ik mag op rood. :x Toch wel weer definitief zo. Ronde 1 is mislukt.
    En dan lees ik nu mijn onderschrift en kijk ik naar mijn gemiddelde cyclussen van 39 dagen en word ik wel wat moedeloos hoor. Nog 25 dagen tot de eisprong. Dit schiet toch niet op zo. Sorry hoor, zit echt even in een dip.

4. justagirl32

justagirl32 Actief lid

3 dec 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    He wat balen Pitahaya. Knuffel!

5. Sophiesoof

30 nov 2016
    84
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat jammer! En natuurlijk baal je en kan me de dip helemaal voorstellen. Je hebt toch hoop, en dit is nu definitief voorbij.
    Veel sterkte hopelijk snel weer uit je dip en weer gaan voor de volgende ronde.

6. Pitahaya

Ja, pff, heb er echt even om gehuild. Stom he? Waren nog maar 1 ronde bezig.

Maar nu weer positief voor ronde 2 hoor!
    Nod = 14 februari, hoe leuk, op valentijnsdag. Haha.
    Maar hoop stiekem wel op een kortere cyclus deze maand hoor.

Ook trouwens wel fijn, ik word nu dus 15 dagen na een positieve ovu-test ongesteld. Dit was voorheen 17 dagen, dus die luteale fase lijkt wat te verbeteren. Nu die fase ervoor nog!

7. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Halo dames..ik heb even beetje terug gekeken..Gefeliciteerd Danielle & Jolanda! Prachtig begin vant jaar!! Ik zit zelf nog te wachten om te testen..heb altijd cyclus van 30a35 Dagen vandaag is mn 29ste dag..dus ik wacht rustig af..ookal heb enorm zin om te testen maar heb afgelopen maanden alleen teleurstelling gehad dus wil mezelf dat niet aan doen.. Eerlijk gezegd voel ik me niet zwanger.. Heb vokgens mij geen last van symptomen..heb we constant zwangerschap dromen maar geloof zef dat t komt omdat ik graag wil..

Verder bijna eke dag steekjes in me eierstokken voelt t wel..dan krampen..opgeblazen gevoel..en plassen.. Maar ik kan noet op me symptomen vertrouwen.. Pluss volgens mij hebben we onze iui 1dag te vrowg gehad deze maand was mijn ovu testen super onduidelijk.. 2x op dag getest..in de ochtend naa 10 donker zefde dag in de middag licht en dan de dag van iui was ook licht..dus twijfel super erg of t uberhaupt nut had..zo vervelend..plus dit x had we maar 1milj. Dus zwz zullen meteen door moeten gaan icsi.. Resultaat is te laag..zo rot voel ik me erdoor want van de zomer liep t op ! En dan opeens in oktober bam 0,7!! Il janken daar in de behandelkamer pfff.. Eerlijk gezegd zijn we zo lang bezig dat ik gewoon jaloers ben op diegene die zwanger worden..opgegeven moment is t niet meer leuk..iedereen om me heen is zwanger of heeft ondertussen hun baby of 2e en ik probeer al 1.5jaar.. Leuk hoor...

Sorry dames zit in een dip..
    Ik hoop in ieder geval nog coor meer roze.. En dames die al negatief zijn ik voel je pijn geloof me!! Dikke knuffel!

8. Louloute

Louloute Niet meer actief

Balen pitahaya :( knuffel!!

Oh jee crzmdaa :( echt niet leuk ..ik snap dat je in een dip zit..pff!! Zo lang bezig zijn zonder resultaat :( ik ga extra duimen voor je!!

9. Pitahaya

Pff, als ik dan jou verhaal lees, dan is het van de zotte dat ik loop te huilen natuurlijk.

Veel sterkte en hoop toch dat deze ronde nog raak is!

10. justagirl32

justagirl32 Actief lid

3 dec 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen heeft zijn eigen verdriet pitahaya! Dat kan je niet met elkaar vergelijken.

Is er nog iemand met positief nieuws? Een streepje ofzo? :)

11. Pitahaya

Precies! We hebben vandaag positief nieuws nodig!

12. Sophiesoof

30 nov 2016
    84
    0
    0
    Zuid Holland
    crzmdaa: Jeetje. Heftig zeg! Lijkt me slopend om er zo lang mee bezig te zijn zonder resultaat..
    Vind nu al soms lastig al die onzekerheid.
    Heel veel sterkte deze ronde! Hoop het voor je!!

pitahaya: helemaal niet gek dat je moet huilen hoor.
    Het is gewoon een emotionele tijd. Je wil het heel graag, en je hebt maar paar dagen in de maand de kans om er voor te gaan! Daarna afwachten, en hopen en dan val je even in een dip als het niet is gelukt.
    Maar wel positief dat je cyclus korter is! Minder lang afwachten, dat scheelt.

13. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Jeetje meiden.. Geen goede dag hier vandaag. Knuffel voor iedereen die dat eventjes nodig heeft! Ik weet niet meer wie het zei, maar echt ieder zn verdriet is anders. Je wilt zo graag en dan werkt die onzekerheid gewoon niet zo goed mee.

Hier ook hoor, vandaag toch maar een ovu test gestaan, twijfels twijfels over alles wat ik voel. Weinig op te zien. Ik ga maar gewoon op de wachtbank tot in ieder geval de 14e. Hopelijk gebeurt er dan niks en kan ik daarna gaan testen..

14. Louloute

Ik ga ook iig tot de 14e wachten Dex. Wachten we gezellig samen! :)

Ik duim voor de testers morgen!! We Willen véél roze!! ;)

15. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Louloute, fijn samen wachten! Kunnen we elkaar rustig houden haha.

Ik hoop mee op heel veel roze namen de komende dagen!!:D

16. Dorisday

Dorisday Lid

30 nov 2016
    39
    5
    8
    NULL
    NULL
    Nog getest met action..spierwit! Ook
    Wel een traantje gelaten. Manlief zegt dat ik me er niet zoveel mee bezig moet houden..maar dat gaat niet meer. Ik wil het te graag!

17. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Pfff jeetje dames voel me haast schuldig.. voel al jullie verdriet en teleurstelling... ik hoop dat het jullie gegund is om een van de aankomende weken ook een posi zwangerschapstest in handen te mogen houden....

Ik ben zo ontzettend emotioneel kan echt overal om janken... echt niet normaal... ben ontzettend moe... denk dat ik misschien toch maar eens moet overwegen als ik vrij ben dat ik in de middag maar ff een dutje ga doen op de bank of zo.. ben namelijk wel altijd vroeg wakker... nou ja we zien het wel... verder opgeblazen buik lijk al wel veel verder zwanger Door al die darmen... bandenpijn heb ik ook enorm last van... en veel plassen... af en toe steken en gevoelige borsten...en rugpijn... nou een hele lijst...

Hoop wel dat er nog meer roze bij gaat komen hoor dames!

18. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Ik had inmiddels ook wel op meer roze gehoopt. Pas 2 zwangere. Dat moet nog wel oplopen toch?

Ik voel me absoluut niet (meer) zwanger dus denk niet dat het bij ons raak is deze maand. Mijn nod ligt volgende keer rond 7 februari dus ik ga alvast kijken of dat clubje bestaat hier ;). Hoop daar weer met een hoop van jullie te komen (al hoop ik meer dat veel van jullie zwanger zijn nu).

19. Louloute

Balen Dorisday! Knuffel!!

Neeee Daniëlle niet schuldig voelen!! Geniet ervan!! Wij komen er ook echt wel, als het niet deze maand is dan ooit wel ;) no worry's !!
    Wel balen dat je zo moe bent..nou ja hoort er ook bij natuurlijk hihi. Dutje doen is wel een goed plan denk ik!! :)

Jammer fotofanaat maar ik blijf nog wel duimen voor je hoor ;)

20. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Gaan er morgen nog meiden testen?

Deel Deze Pagina