Is er iemand die wilt ruilen van lijf?😞Vanochtend m'n poetsadresje afgebeld. Ik voel me zó slecht. Hoofdpijn, lage rugpijn, gevoel van overgeven en onwijs misselijk. Gisteravond de zwemtraining ook maar weer 3/4 kunnen volbrengen, omdat ik me niet goed voelde. Wat is er toch aan de hand? De menstruatie stelt ook geen zak voor. Bruin verlies is na 1 dag amper meer iets. Rood gistet wel al gespot, maar moet echt zoeken er naar op m'n tampon zeg maar. Ik wil mezelf terug..
Ik krijg ook folikkels meting op dag 12, volgende week vrijdag dus. Ik krijg pregnyl om er zeker van te zijn dat mijn eisprong zal plaats vinden is Ovitrelle hetzelfde als Pregnyl?
Ben je misschien zwanger? Ik slik vitals-elke dag mama. Dat is een meer natuurlijke variant. Verder ga ik misschien ook wel granaatappelsap drinken. Moet dat alleen na de ovulatie of kan dat gewoon de hele cyclus door? Mocht het deze cyclus niet lukken dan misschien volgende cyclus tarwekiemolie en teunisbloemolie. Voor nu eerst even proberen zo en het de kans geven, haha.
Zwanger? Nee joh, heb toch m'n menstruatie nu. Sommige denken ach pilletje erin en huppa doorzetten en zwanger worden, maar zo simpel is het helaas niet. Als je hormoonhuishouding niet lekker loopt of gestuurd moet worden kun je daar veel last van hebben blijkbaar. Ik vraag veel van m'n lijf😞
Ja, maar omdat je zei dat de menstruatie geen zak voorstelde... Zou zomaar kunnen. Heb ook gebloed tijdens mijn zwangerschap. Maar okay... Misschien is dat het dan? Dat je teveel vraagt van je lijf?
Pitahaya. Ik heb afgelopen maandag een testje gedaan, 1dag voor nod en die was negatief. Ik ga er dus vanuit dat ik niet zwanger ben. Ik denk overigens dat je me totaal verkeerd begrijpt.. Met het feit dat ik zeg dat ik veel van m'n lijf vraag, bedoel ik meer dat ik nu medicatie gebruik om een normale cyclus te krijgen. Hierdoor wordt m'n lijf aangestuurd ipv dat die het zelf mag regelen & dat is een behoorlijke impact denk ik. Misschien begrijp ik je helemaal verkeerd hoor, maar je reactie komt niet fijn op me over. Misschien onderschat je tamoxifen.. Het is echt heel zwaar spul, zwaarder dan clomid. Het wordt bv. gebruikt bij borstkanker..
Sorry Beebj, zo bedoelde ik het niet hoor. Maar ik heb er gewoon geen verstand van en was er nieuwsgierig naar. Zal er niet meer naar vragen. ____ Leuk zonnestraal, dat je je ook voegt bij deze groep. gezellig! Hoe is het met jou? Je hebt net een MA gehad zie ik. Heftig zeg.
Jawel, juist wel naar vragen. Zo kunnen we elkaar juist ondersteunen. Het kwam alleen een beetje neerbuigend op me neer, terwijl ik heus wel weet dat je het zo niet bedoelde😘
Beebj tamoxifen is inderdaad heftige medicatie. Vooral ook omdat als dit niet goed is afgesteld de menstruatie weg blijft en je overgangsklachten kan krijgen. Weet je ook waarom je gyn hiervoor heeft gekozen en niet voor Clomid / Clomifeen? Hihi bij overgang hoort prikkelbaar (plaag je alleen hoor x)
Nou, neerbuigend absoluut niet hoor. Nou ja, laten we er maar over ophouden. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Bleghhh, hier stront verkouden. Is al de tweede keer deze herfst. Had het gevoel dat het net een beetje voorbij was.
Farite. Dat had ik eerder al uitgelegd, maar geeft niet, hihi. Clomid kan je baarmoederslijm dikker door worden, waardoor een zwangerschap weer moeilijker wordt. Daarom geeft hij liever tamoxifen. Overgang geen last van geloof ik. Menstruatie is er "gewoon", maar zweet wel echt enorm. Iemand tips tegen natte oksels?😩Maar idd, kan veel mibder hebben & dat reageer ik (helaas) ook af op onze peuter😞
Ah, meen je dat? Wat gebeurt er dan? Maar die pillen mag je dus niet na de ovulatie slikken begrijp ik? ik had er ook nog nooit van gehoord maar hoop dat het je helpt! Goede deo?
Pitahaya. Wat bedoel je met, wat gebeurd er dan? Klopt. Dag 1 van de cyclus is de 1e dag dat je rood bloed verlies hebt, dat was gister. Tamoxifen moet ik dag 3, 4 en 5 innemen. Dus dat is vrijdag, zaterdag en zondag. Dan voel ik me nóg slechter dan dat ik me nu al voel😞 Het komt blijkbaar echt door de medicatie dat ik me zo voel. Heb gebeld naar het ziekenhuis met een willekeurige gync. Dat het zulke zware hormonen zijn. Ookal ist een maand geleden, zit er toch nog in. En morgen weer mee starten, zie er als een berg tegenop. Maandag bel ik sowieso m'n eigen gync. eventjes. Ook omdat ik niet precies weet wanneer te starten met ovulatie testjes. Omdat de vorige keer ik die echo had en hij toen zei van dan en dan starten. Maar vooral om even te overleggen dit, want als ik me zo blijf voelen, ga ik dat echt niet volhouden. Gebruik idd al anti-perspirant (ipv deodorant of anti-transpirant), maar echt werken doet het niet helaas. Heb een verwijzing voor botox tegen zweten 1x per half jaar. Heb ik al 1x laten doen, maar deed zoveel pijn, dat ik het eigenlijk niet meer durf🙈
Hoi dames ik mag er helaas ook weer op. Ben 33 7 ronde 4 kindje nod waarschijnlijk 10 januarie Wat eigenlijk wel heel grappig is... want precies tien jaar geleden ben ik in deze ronde zwanger geraakt van mijn oudste... mijn ei was ook met de kerst en mijn nod op de 10de en was uitgeteld op 19-9... hij was iets te laat de 26ste... maar vond het wel mega toevallig... Verder fotofanaat... wat verdrietig meis.. hoop op een dikke plakker deze maand... Voor iedereen we gaan er weer voor.. Ik heb een granaatappel gekocht.. ben benieuwd of dat lkkr is
Ja dat is het ook... had het ook nooit verwacht. Ik heb na mijn scheiding niet gedacht zo een lieve man te ontmoeten.. en we hebben het zo goed samen. Hij doet het super met mijn kids en mijn kids vinden hem super leuk en lief. Hij heeft ook een dochter met zijn ex... maar hij ziet zijn dochter niet... heel verhaal maar is erg klote. Hij wilde eigenlijk ook geen kids meer. Maar hij is 100 graden om geturnd. Hij heeft aangegeven heel graag met mij een kindje te willen.. daar heb ik even over moeten nadenken maar nu is dat het liefste wat ik wil.. dus zijn we ervoor gegaan. Dus dit zou echt een kadootje zijn voor ons beide...
Hallo meiden, mag ik op de lijst? We hebben besloten nu voor een vierde te gaan. Knoop is doorgehakt. Wat voelt dat heerlijk!! Niet meer nadenken en gewoon genieten van de voorpret!! Mag ik op de lijst? Madeliefje1987, 29 jaar, 1e ronde, 4e kindje NOD 11 januari