Huh... Loulette, ik dacht dat jij al een negatieve test had of niet? Zwanger!! Jippieeee! Wat fijn!! Verder zie ik veel meiden op rood staan. Balen zeg. Er moeten wel nog wat meer zwangeren komen hoor! Hoe is zo'n lijst meestal? Raakt de helft ongeveer zwanger of veel minder? (Is eerste keer voor mij in een NOD-lijst). Anyway, ik ga ook in de volgende NOD-lijst schrijven maar ik kom hier af en toe wel even spieken hoor!
Ben bang voor een positieve test en dan toch ongesteld worden op of na mijn nod.... het is zo een kritische fase nu.. en aangezien ik 40+ ben is de kans op miskramen groter helaas
Las dat jij ook ongesteld bent geworden. Balen joh! Helaas zit ik niet bij je in de volgende NOD-groep omdat ik zulke lange cyclussen heb, maar ik wens je veel succes voor de volgende ronde!
Maar stel dat je gewoon ongesteld word, dan is het toch ook wel fijn dat je wel weet dat je zwanger geweest bent? Dat zo ik in ieder geval hebben.
dat is wel zo! heb ervaring met 1 MA en 1 MK het afgelopen jaar dus ben voorzichtig zit nu op 9 DPO en heb een luteale fase van 12 dagen. ik verwacht vrijdag ongesteld te worden. zo niet dan zaterdag mijn CB ertegenaan gooien
10 dpo vandaag!! Bij m'n zoontje testte ik ook precies op 10 dpo positief met cb 😍😍 Dankjulliewel meiden!! Zo lief!! Ik vind het zo onwerkelijk nog en ongelofelijk..! Fotofanaat Dankje!! Ik duim voor je deze ronde 😘😘 en voor de rest van de meiden die nog in de spanning zitten of al op rood 😘