Wat lief Daniëlle dankjewel!! Heb me al aangemeld bij je clubje hihi!! 😍 Komen andere zwangere meiden ook mee kletsen? Staat onder bevallingslijst fora. 😊 Inderdaad wat een dag!! 😍😍 Sophiesoof Gefeliciteerd meid wauw!! Ik vind het een hele mooie streep hoor!! Mariëlle Ik lijk heeeeeel vaag iets te zien op de 2e foto!! Ik duim!!
Ik laat me hier maar gewoon gek maken.. moet naar het toilet, maar hou het voorlopig nog even op. Dus ik denk dat ik er straks ook voor ga. Ik zit hier echt te glimmen van geluk voor jullie en heb echt ineens een goed gevoel! Pff wel heel eng hoor..
Hihi zit nog op kantoor. Ben rond 6 thuis, daar heb ik een test! (lekkere werkdag trouwens.. niet helemaal bij de les)
Ja ik denk het wel!een heel klein beetje naast mijn blauwe stipjes die ik op jouw fotoheb gezet. Hoop dat ie oploopt meis!
Jemig wat een slechte kwaliteit van de foto die ik bij je heb gepost marielle maar ik denk m echt te zien!!
Sophiesoof wat goed!!! Ook gefeliciteerd meissie!! Wat leuk dit ben zoooo blij dat er met mij toch nog een paar meiden zwanger het nieuwe jaar in gaan!! En sowieso voor alle andere meiden jullie gaan ook zwanger worden! Punt uit misschien niet deze maand maar in een van de komende maanden krijgen jullie allemaal een posi test in handen!!
ik denk hem ook te zien mijn nod ik heb eigenlijk geen nod ik ben nog niet ongi geweest na de geboorte geef borstvoeding maar voelde me erg zwanger en geen condoom
Nou meiden.. ik zie nog niks hoor. Is nog erg vroeg, maar had net wel met afvegen ineens een beetje licht roze slijm (sorry sorry). Wat denken jullie. ..? 😐
Zelfs in Spanje kon ik me niet inhouden.. Woensdag NOD, zojuist een witte test.. Vorige ronde voelde ik zoveel zwangerschap kwaaltjes en werd ik ongesteld. Nu nergens last van, dus had eerlijk gezegd goede hoop..