Beebj Als je ovu test 28& 29 dec positief was zou ik uitgaan van 30 dec je ei. Dan zit je vandaag op 10 dpo! Number2 37.1 vind ik best hoog hoor!! Ik duim!!
Breek even in 😊... als je 28 dec je eerste positieve test had dan reken je met die datum. Je ei springt 24 tot 48 uur na de start piek. Aangezien je nu negatief hebt getest zou ik zeggen dat je pas de 30ste misschien je ei had, je komt dan op 13 jan uit. Als je luteale fase ( periode van eisprong tot menstruatie) iets langer is dan gemid (wat best kan hoor! ) dan kom je in dit weekend uit met je nod. Ik zou donderdag of vrijdag nog eens testen als ik jou was.
Mijn normale temp voor de eisprong is ong 36.5 / 36.6. Daarna stijgt hij in een dag of 3 naar 37 / 37.1 . Na mijn mk in sept bleef mijn temp voor mijn ei 36.8 of 36.9 . Vrij hoog dus. Afgelopen cyclus ook nog vrij hoog. Deze maand weer lager en meer richting het oude niveau. Ik hoop dat ie hoog blijft.
Sinds vandaag een wat branderig gevoel in mijn liezen en bm. Borsten doen pijn maar dat heb ik iedere maand. Veel dromen, en ik ben een beetje misselijk als ik te laat eet. Geen honger gevoel maar als ik eet toch meer trek dan ik dacht. Iedere maand weer die hoopvolle symptomen 😆 vrijdag weet ik meer en jullie ook..
Herkenbaar en hoopgevend! Voorlopig wachten we gewoon samen, al ga ik niet op vrijdag de 13e testen hoor.. hihi. Ik hoop dat het nu gewoon goed blijft gaan en dan donderdag of anders zaterdag weer testen! 😊
Number2: Ik weet m'n cyclus duur niet, door de medicatie hoop ik daar nu ritme in te krijgen. Temperaturen doe ik niet, wel ovulatie testjes op aanraden van de gync. 14dagen na 1e positieve ovulatie test = je NOD, wist ik idd van m'n gync. Kan dan zeggen dat ik nu (maandag) op 13dpo zit (denk ik??). Maar 10dpo vind ik ook prima hoor louloute, hihi. Volgens de gync. is m'n NOD toch echt woensdag, 11 januari; 14 dagen na 1e positieve ovulatie test. Dus daar ga ik dan ook van uit, sorry🙈🙈Vorige rode met medicatie was dat ook exact de dag dat ik ongesteld werd.
Hi, snap ik! Ik kwam ook uit op 10 dpo als je ei de 30ste was idd. Ik bedoel dat je misschien deze ronde iets voorbij je eerder gedachte nod uitkomt en dat je daarom nog een neg. Test had. Dus bedoelde t hoopvol Volg zeker de aanwijzingen van je gyn. Wie weet is t een idee om een ronde je temp bij te houden. Je weet dan precies wanneer je eitje gesprongen is. Succes meis!
Goedemorgen deze morgen dames! Weer een nachtje voorbij. Ik werd vanmorgen wakker en dacht ik doe die test gewoon.. maar heb t niet gedaan! Wat is dat toch bijzonder... voor je gevoel duurt t jaaaaren (elke maand weer ) totdat je rond de datum komt dat je kunt testen en dan loop je als een twijfelkont door t huis.. wel, niet, wel, niet... Donderdag ga ik een test doen! Nog 2 nachtjes slapen
Hello ladiees, kan ik ook nog last minute op de lijst 14 jan is mijn nod 2 kind 1e poging 28 jaar... Het is nog heel vroeg ook pas eerste poging maar heb pijnlijke borste kram in de onderbuik en was vanmorge wat misselijk..... nog iemand dezelfde kwaaltjss? Zit nu op 10 dpo wil eigenlijk testen maar hou me nog in....
Jeetje op de foto lijkt hij wel erg licht. In het echt is hij wel een stukje donkerder hoor en hij loopt wel op in vergelijking met voorgaande dagen
Ja ik had me vergist.. ik zit nu denk ik 2 dagen voor m'n nod.. eisprong rond de 28e gehad.. maar weet het dus niet allemaal zeker
Welkom Seher, spannend ook voor jou! Monet, ziet er goed uit! Loopt netjes op hoor. Hier is weer een beetje hoop. Niet ongesteld geworden, ook niet het gevoel dat het komt. Temperatuur is ook weer gestegen. 😊