marielle31 ik heb je even op de lijst gezet , volgens mijn ontbrak je nog... je staat voor nu even bij datumloos want wist je NOD niet ...
Marielle31; ik zie niks, sorry.. Oh wacht, je rechter test met die 2 naast elkaar zie ik wel iets! Begin me wel wat slecht te voelen, dus kan er donder op zeggen dat m'n menstruatie onderweg is. De vorige ronde was ik er echt ziek van.
Ik weet het ook niet zeker of het de 14 de of de 15 de is. Ik ben trouwens 31 en is mijn 3 de kindje en ronde 3 😉
Heb je op de lijst gezet bij de 14de op een tuurtest. op de foto zie ik op de rechter een streepje! is dit de test van vandaag of was dat juist de linker ... sorry -schaam-
Die rechter is van vandaag. Krijg het heel slecht op de foto... Bedankt. Hoe is het met jou nu? 😊
wat rot voor je meis... ik vind je medicijnen wel erg heftig. heb je uitleg eerder in het forum gelezen hierover maar toch lijk je wel erg te reageren op de tamoxifen... ik weet dat clomid je slijmvlies dikker maakt maar is het geen overweging om dit te proberen of een second opinion te vragen ? als je clomid gebruikt kun je in sommige gevallen een medicijn krijgen om de afbraak van het slijmvlies te bevorderen waardoor je weer met een "nieuw" laagje begint de volgende ronde. misschien is er naast clomid en tamoxifen een alternatief waardoor jij je beter voelt tussen de menstruaties door. het moet natuurlijk ook wel te doen zijn voor je en je zo beroerd voelen is niet niks...ik bedoel dit zeker niet onaardig of "makkelijk" hoor maar wens je het beste en deze medicatie lijkt me te heftig voor jou. knuffel
dan zeg ik oploper hoor! heel pril nog maar zeker duidelijker aanwezig dan bij de linker. met mij goed hoor! nog even wachten tot mijn NOD op zaterdag. tenminste dan ga ik testen. zou vrijdag ook kunnen testen maar of vrijdag de 13de nou een succes is haha heb vooral een hele pijnlijke buik van mijn darmen. geen menstruatiekramp. meer trekkerig/brandering. we hebben een hoop zwangeren deze ronde !!
WoW dat je nog niet getest hebt!! Chapeau!! Beebj Oh bah Ja ik vind het ook heftig de bijwerkingen die je hebt beschreven.. Mariëlle Ja hoor je streep is duidelijker geworden!! Ik blijf duimen!!
Ahhh meis spannend hoor!! Super knap dat je nog niet getest heb 😊 Jaaaa het word nu echt spannend nog even een duidelijke test en dan kan ik het man lief vertellen hihi Ik ben super benieuwd.
Zo, ik heb me hier ook al lange tijd niet gemeld, wilde het even met rust laten. Heb wel bijgelezen, maar maak even geen bijleespost. Zal vanaf nu weer actiever mee posten. Ik zit inmiddels op 17 DPO, nog niet getest, ben nu 2 dagen over tijd. In principe al meer dagen denk ik, had altijd een periode van 28 dagen en dat is vorige maand ineens 35 dagen geworden, dus het is een beetje bijzonder allemaal. Nu al de hele week last van mijn borsten, een erg kort lontje. Rommelende darmen/buik, zere ogen en extreem moe.
Haha ben zo bang voor een omo witte, net als vorige maand. Heb wel ook onwijs last van maagzuur en mijn tandpasta is ineens veel scherper dan ik gewend ben.. Misschien morgen ochtend testje wagen.
Tamoxifen is idd heftig, maar met hetgeen wat mijn lijf doet zonder medicatie, heb ik met Clomid bijna geen schijn van kans dat het voldoende zal werken. Second opinion is bij deze onnodig. Ik liep voor m'n dochter in NL bij de gync. en die zei dat ik onvruchtbaar was. Nou, het huppelende resultaat loopt hier naast me😬 Ben toen namelijk als second opinion naar België gegaan. Die zei me dat het lastig zou worden, maar hij kent het woord onmogelijk niet. Gestopt met de pil en direct zwanger.. Dus ik weet dat ik het kan! Ik twijfel absoluut niet aan de kunnen van m'n gync. Dit is "pas" de 2e ronde met Tamoxifen. Mocht dit naar verloop van tijd echt niet werken, wilt hij uiteraard verder gaan kijken. Moeten het alleen wel eerst de kans geven.
Beebj fijn dat je zo een goede gyn hebt die doorzet! Hoop voor jou dat de bijwerkingen de volgende cyclus minder zijn of dat je toch misschien nog een positieve test krijgt deze maand! X
Met 2 dagen of meer overtijd kan het gedurende de hele dag hoor! Niet teveel drinken vooraf. Toi toi toi