Ik wil ook graag op de lijst. Nod 11 januari, leeftijd 25 jaar, eerste kindje, derde ronde. Ik ben sinds juni 2015 gestopt met de pil ivm longembolie in het verleden. Daarnaast heb ik een cyste laten weghalen eind 2012. Geen idee of dit invloed heeft op mijn vruchtbaarheid, dus proberen we gewoon natuurlijk zwanger te worden zonder gelijk naar de huisarts te gaan.
Bedankt voor de tips! Blijft toch lastig in te schatten wat nu helpt. Maar ja kwaad kan het ook niet, ga ook die granaatappelsap proberen. Iemand een idee vanaf wanneer? En hoeveel?
Bekijk bijlage 520854 8 JANUARI (2) Justagirl32 - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Sunshine007 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 2 na MK) 9 JANUARI (4) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 Fotofanaat - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 1 na 2x MK) Jolanda1986 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 8 Farite - 35 jaar - Vijfde kindje - Ronde 1 na MK - MMM 10 JANUARI (2) Starry - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 7 Danielle83 - 32 jaar - Vierde kindje - Ronde 7 11 JANUARI (5) Pitahaya - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Lismam - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Beebj - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 Madeliefje1987 - 29 jaar - Vierde kindje - Ronde 1 Lammetje91 - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 12 JANUARI (3) xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK) Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Angelx93 - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 9 13 JANUARI (2) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 30 - MMM 14 JANUARI (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zonne straal - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 5 na MA - NOD: 7 januari Totaal: 19 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2) WIL JE OP DE LIJST? Of iets aanpassen? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -----------------------------------------------------------------
Bekijk bijlage 520910 8 JANUARI (2) Justagirl32 - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Sunshine007 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 2 na MK) 9 JANUARI (4) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 Fotofanaat - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 1 na 2x MK) Jolanda1986 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 8 Farite - 35 jaar - Vijfde kindje - Ronde 1 na MK - MMM 10 JANUARI (2) Starry - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 7 Danielle83 - 32 jaar - Vierde kindje - Ronde 7 11 JANUARI (5) Pitahaya - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Lismam - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Beebj - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 Madeliefje1987 - 29 jaar - Vierde kindje - Ronde 1 Lammetje91 - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 12 JANUARI (3) xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK) Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Angelx93 - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 9 13 JANUARI (3) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 30 - MMM Louloute - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 14 JANUARI (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zonne straal - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 5 na MA - NOD: 7 januari Totaal: 20 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2) WIL JE OP DE LIJST? Of iets aanpassen? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -----------------------------------------------------------------
Ik lijk wat slijmerige afscheiding te hebben al dus de kans is groot dat ik jullie ga verlaten. Dat zou wel fijn zijn want dan heb ik een kortere cyclus maar zolang ik geen positieve ovu-test heb, wacht ik het nog even af en blijf ik nog gezellig hier.
Welkom allemaal nieuwe meiden! Hopelijk allemaal op roze straks Heel duidelijk hoor! Wat vervelend dat je normaal gesproken zo weinig kans hebt op een zwangerschap, daarom heel goed dat je in ieder geval door de gynaecoloog geholpen wordt en nu maar duimen op een mooie test deze maand! Ik ben benieuwd wat hij maandag zegt, lijkt me niet dat dag 6 te laat is toch? Maar ik heb er geen verstand van hoor. Ik duim met je mee! Ik drink inderdaad granaatappelsap, en slik tarwekiemolie. Ben de eerste twee keer gewoon zwanger geraakt zonder dit alles maar vind het de granaatappelsap erg lekker, en het is gezond (net zoals de tarwekiem, wel minder lekker haha) dus kan nooit kwaad. Hm, vervelend zeg. Nog last gehad? Sowieso iets om het maandag met je gynaecoloog over te hebben natuurlijk. Hopelijk voel je je snel beter! Kan inderdaad gewoon de hele cyclus door hoor! Maar zo'n fles POM is wel behoorlijk aan de prijs haha, dus ik zorg dat ik in ieder geval rond en na de eisprong elke dag een glas drink. Kan de hele cyclus door, maar zo rond de ovulatie beginnen is prima. Ikzelf drink zo'n 150ml/200ml per dag.
Hopelijk is je cyclus wat meer op de rit en heb je straks een knaller van een test ! Zou toch wel erg fijn zijn. En natuurlijk blijf je van harte welkom om hier mee te kletsen!
Hoe zit het met de tarwekiemolie dan? Waar koop je het? Hoeveel/wanneer neem je dat in? De Etos heeft het niet.. Het is bij mij alleen zo vreemd. Toen we zwanger wilde worden van onze dochter, stopte ik met de pil en was meteen zwanger. Nooit niet meer ongesteld geweest, helemaal niks voor gedaan, gelaten of op gelet. En dan nu, zo....
Beebj, super frustrerend lijkt me! ook ook niet te bevatten.. Dat het de eerste keer van zelf lijkt te gaan, en nu... Lastig hoor. Hoe kan dat dan hé? Bij mij ging het het de eerste keer ook zo, direct raak! Nooit gedacht .. Heel naïef ging ik er van uit dat dat nu ook het geval zou zijn. We zijn nog maar net aan het proberen hoor, dus niet te vergelijken met jullie situatie. Ik hoop dat het raak is deze maand! Zal voor je duimen, en voor ons allemaal natuurlijk Ja goede vraag, waar haal je die tarwekiemolie?
Tarwekiemolie heb ik bij de kruidvat gehaald.. Persoonlijk slik ik het na de ei, sommigen slikken het heel de cyclus door. 3 capsules per dag
Je kan het ook puur als olie drinken he? Maar ik zag het niet bij de ekoplaza. Pff, ik heb hele slijmerige afscheiding maar een negatieve ovu-test dus voorlopig blijf ik nog even hier. Hopelijk zit ik wel al in mijn vruchtbare dagen. Ben alleen een beetje ziek dus niet zo'n zin in seks.
Nee, is ook niet erg lekker. Nou ja, drinken... het is meer een eetlepel in je mond doen. Je hebt dan niet de hulpstoffen die in zo'n capsule zitten. Maar ik ga even kijken of ik het nog ergens kan vinden.
Ik neem het wel puur als olie (2 theelepeltjes per dag). Niet echt lekker nee, maar ben er al aan gewend inmiddels Je kan het ook door de yoghurt doen of door een salade. Gewoon vanaf dag 1 van de cyclus.
Zal eens bij Kruidvat kijken voor de capsules. De olie klinkt mij ook niet zo lekker😜Sopiesoof; idd niet te bevatten hoe dat kan. Stomme lichamen! Pitahaya; zin maken, ondanks dat je een beetje ziek bent.. Weet hoe lastig dat is hoor, bah! Met de medicatie heb ik nooit meer zin lijkt het wel.. Hopelijk wordt je ovu-test snel positief!