Als je deze klachten al hebt en al een aantal dagen over tijd bent, dan kun je wel meteen een testje wagen hoor.
Beebj wat heftig allemaal. Wel fijn dat je een super goede gyn hebt. Dat is prettig. Ik heb er toch een test aan gewaagd, wel hele ochtend gedronken maar kon ineens niet meer wachten. Dus met ongeconcentreerde urine kreeg ik na 2 minuten al resultaat. Dit is het na een minuut of 10;
Haha thanks, het is zo onwerkelijk haha. Ineens 2 roze lijntjes. Denk dat mijn vriend me wel 5 keer heeft gevraagd of ik het wel echt goed heb gezien.
Bedankt allemaal! Toch heel officieel als het zo gedrukt staat ipv die streepjes. Zo blij zo blij! Zijn er nog meer testers vandaag??
Van harte gefeliciteerd meiden! Mooie testjes zeg! Hier is wel het eetprobleem toegeslagen.. Geen trek, misselijk, dan weer wel trek maar bij alles wat ik bedenk een 'nee dank je' gevoel... En jeuk ineens, buik en borsten. Houd niet op joh! Haha. Number, ga je denk je morgen testen of rek je het uit tot zaterdag? Ik begin nu wel enige testdrang te krijgen hoor! :-D