NOD lijst 8 t/m 14 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Florina, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Je maakt het maar spannend number2.

Ook leuk dat je samen met je partner test.
    Ik kan dat niet hoor. Vind het ergens ook wel leuk om hem juist te verassen.

2. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    ik probeeeeer me aan mijn voornemen te houden en ik ga al een dag eerder testen dan gepland haha. ik had de rest van mijn gevens in FF ingevuld en dan verschuift mijn NOD van 14 naar 13 jan :) komt denk ik door de gekke dagen rond mijn eisprong. toen heb ik niet zo netjes getempt.. :)
    ik heb echt zo een schat, en hij leeft zo enorm mee dat ik dit heel graag samen doe. vraagt zelfs hoe mijn temp was :D.
    maar denk dat jullie mannen precies hetzelfde zijn!

3. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    heeft iemand een idee wat het verschil is in FF als je geen temp invult omdat deze afwijkt, of wanneer je deze wel invult maar op discard/negeren zet? bij de ene verschuift mijn ei met 1 dag en krijg ik een rood kruis en bij de ander gebeurt er niets en hou ik een stippel lijntje..

4. Pitahaya

Haha, ja, dat wel. Hij weet alleen dat het bij ons niet samen testen word...
    Vorige keer had ik al op 9dpo getest maar mocht niet van hem, haha. Maar was gewoon al misselijk. Ik dacht, ik test gewoon en dan zeg ik niets en dan testen we op 14dpo samen. Maarja, de test was positief en kon mij natuurlijk niet 5 dagen inhouden en niks zeggen! Haha. Maar hij kon natuurlijk niet boos zijn toen. :D

5. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    hahahahaha:D

6. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik zou je temp wel invullen en ev op discarded/sleep deprived zetten :)
    Super lief van je man!! :D

Pitahaya
    :D:D

7. June13

June13 Lid

12 jun 2013
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hmmm, dat is niet tof zeg. Ik ben minder ervaren hierin dan jij maar snap de wanhoop goed.
    Je krijgt vast van iedereen goedbedoelde tips. Voor mij was deze site een eye-opener: natural fertility .com. Toen ik daar wat gelezen had, was ik een stuk wijzer.
    Hoe dan ook, zet m op, volhouden, het is het echt waard.

8. Marielle31

Marielle31 Actief lid

14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Wat denken jullie meiden loopt ie mooi op.?. is nog steeds niet een super streep 😊

Bijgevoegde bestanden:

9. Pitahaya

Ik kan het niet goed zien. Wat zie je zelf? Is het lijntje donkerder? Ik zie wel een lijntje!

10. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Volgens mij wel hoor. Het is idd een hele donkere foto 😆

11. Pitahaya

Wel een onzekere periode zo zeg voor je!

12. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ja ik denk het ook maar durf het niet met zekerheid te zeggen..ik blijf duimen!! :)

13. beebj

beebj Niet meer actief

Pitahaya, ik reageer niet geirriteerd hoor. Geen idee hoe het komt dat je dat denkt. Andere humor zeker😂😂

Ik zie hem wel oplopen marielle31.

Testen doe ik gewoon zelf, maar zeg het hem wel direct. Geven er niet zo'n lading aan. Geen idee waarom niet 🙈 Een goede echo betekent meer voor ons. Hij gaat dus wel mee naar élke afspraak en echo! Nu nog steeds bij onze dochter van 2.5jaar.

14. Pitahaya

Haha, dat zal het zijn dan! :D

15. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Beebj dat is goed om te horen.
    Die van mij was ook mijn steun en toeverlaat na de ma en mk. Fijn om zo iemand naast je te hebben en je leven mee te delen!

16. beebj

beebj Niet meer actief

Hallo bruin verlies😒wachten op rood.. dan kunnen we weer gaan rekenen ivm tamoxifen, echo en de hele rambam..

Denk dat dat ook wel heel belangrijk is number2, fijn hè☺️

17. Pitahaya

Ah nee, ben je ongesteld?

18. beebj

beebj Niet meer actief

Dit is waarschijnlijk waarom ik geirriteerd over kom pitahaya. Ik zeg dat ik bruinverlies heb en dus wacht op rode menstruatie. Gelijk vraag jij of ik ongesteld ben. Antwoord is dus nee: ik heb bruin verlies, dus oud bloed. Ik wacht nu tot het rood wordt en dán ben ik idd ongesteld. Niet verkeerd bedoeld dit, maar wilde het proberen uit te leggen😘😘

Ben dr zó klaar mee.. Tis dat manlief me blijft aansporen, maar anders.. Ga de volgende x bij de gync. wel even overleggen hoelang hij dit door wilt doen, zodat ik er niet zo plomp verloren in sta.

19. Faeliv

Faeliv Actief lid

2 nov 2016
    157
    0
    16
    Aan de Zee
    Hier ook gelukkig zo'n geweldige vent. Hij zorgt er nu al voor dat ik niks te kort kom, deed hij sowieso al, maar hij is nu ook een stuk voorzichtiger nog. Bijzonder :)

Beebj, ik snap je moedeloosheid. Ik had dat zelfs al, laat staan hoe dat voor jou moet zijn. Heb je wel een fijne gyn?

20. justagirl32

justagirl32 Actief lid

3 dec 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @beebje; ik merk ook dat jij vaak reageert op een manier waarvan ik denk, Hooo haar stekels staan uit. Persoonlijk reageer ik dan ook niet op jou. Misschien is het je persoonlijkheid, misschien omdat het maar getypt is zonder intonatie, maar je teksten komen vaak vijandig over.

@alle zwangeren; heel erg gefeliciteerd!! Ben hier even niet geweest en zit al in een ander NOD topic.
    Wij laten het zaad van vriend testen en gaan (vrolijk) door.

Deel Deze Pagina