Lijntje00, van harte gefeliciteerd!! Wat een mooi verhaal lees ik nu. Dat is echt een wondertje. Geniet van je zwangerschap. Het is jullie gegund. Dex, bij jou snap ik er niks meer van, haha. Temperatuur gestegen is gunstig. Je maakt het maar spannend hoor!
Lijntje wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd Number denk dat jij zwanger bent!! Laten we niet op ene tenen gaan lopen. Ik neem aan dat niemand iets vervelende bedoeld met haar woorden...
ik heb ook nog wel een huisje om schoon te maken hoor haha dus mochten je hormonen verder op hol slaan ... nee hoor geintje! ben blij om te horen dat je je redelijk goed voelt. het is nog heel pril dus de echte hormoongolven komen nog maar komt vast goed
heb nog flinke buikpijn hoor maar het lijken mijn darmen te zijn.. ook mijn zij aan 2 kanten is gevoelig. het zijn iig niet de reguliere menstruatie klachten maar ze voelen niet fijn. vanavond inderdaad testen maar heb echt niet het idee dat t raak is. gek he ookal is het een mooie oploper in temp.. niet alle mooie grafiekjes betekenen een zwangerschap maar he vanavond weten we het haha hogere temp is goed meis!! oh wat spannend! lekker blijven zitten op dat bankje en misschien morgen testen?
Hi zwangere dame! dat zou heel fijn zijn maar dat weeiige gevoel in mijn darmen en onderbuik is waardeloos. maar ja niet klagen maar afwachten. ik check wel ieder uur of er nog niets is met jou ook alles goed?
ja ga vanavond testen hoor. verwacht rond 2100 als manlief thuis is als ik eerder iets weet dan deel ik het natuurlijk meteen met jullie!!
Met mij gaat het goed hoor... voel me echt zwanger haha... last van van alles.. maar hoort erbij! Die buikpijn had ik ook best heel erg.. een paar dagen. Nu niet meer.. wel bandenpijn en een opgeblazen buik niet normaal! Gewone broeken kan ik niet hebben dam krijg ik dus wel buikpijn... als het goed is krijg ik vandaag mijn positiebroek en binnen... jeejjj weer een fatsoenlijke broek om aan te doen...lol... En ik heb echt echt nesteldrang... niet normaal!! Nooit gehad maar ozoooo leuk...
heerlijk weer een normale broek! gelukkig heb je nu geen buikpijn meer, dat geeft alleen maar onzekerheid.. geniet ervan en joh, zo krijgt je huis een absolute grote schoonmaak dankzij de hormonen. alle kasten weer strak en netjes en alles spik en span (haha ik zeg niet dat het nu vast een zooitje is hoor )
bedankt meiden! lief dat jullie zo meeleven. de test ligt thuis klaar dus .. pfff ben gewoon zenuwachtig
Number2 heel herkenbaar die zenuwen hihi. Als de tijd dichterbij komt wordt het erger....spannend hoor!!!
Wauw wat mooi!!! Gefeliciteerd!!! Dex blijft spannend bij jou zeg..mag ik jouw kaartje eens zien? Word druk hier in dit topic rond 21u hihihi...ik hoop zó op goed nieuws number2!!! Hier ook een die zenuwachtig is trouwens 😂
Snap dat jullie hem willen zien. Als jullie er wat van kunnen maken, kom maar op! ik heb trouwens wel een correcte gedaan op die dag waar ik eerst 36.7 en toen 37 had. Heb die maar op 36.8 gezet. En zondag 25 dec is een stuk later gemeten.
die open bolletjes op je kaart, komen die doordat je een andere tijd hebt gemeten of kan het zijn dat je op dezelfde tijd gemeten hebt maar later op de dag ingevuld? dan kan het zijn dat FF de tijd van invullen gebruikt en dus een open bolletje aangeeft. .. meet je wel rectaal? het is een beetje een berg landschapje hihi maar wel een stijging rond je eisprong