NOD lijst 8 t/m 14 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Florina, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Lijntje00, van harte gefeliciteerd!! Wat een mooi verhaal lees ik nu. Dat is echt een wondertje.
    Geniet van je zwangerschap. Het is jullie gegund.

Dex, bij jou snap ik er niks meer van, haha. Temperatuur gestegen is gunstig. Je maakt het maar spannend hoor!

2. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Lijntje wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd

Number denk dat jij zwanger bent!!

Laten we niet op ene tenen gaan lopen. Ik neem aan dat niemand iets vervelende bedoeld met haar woorden...

3. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    dank je ! haha dat geloof ik! ik zou ook helemaal gaan trillen. geniet ervan!

4. Pitahaya

Je bent al overtijd!!!

Vanavond testen toch? Hoe laat? :D

5. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    ik heb ook nog wel een huisje om schoon te maken hoor haha dus mochten je hormonen verder op hol slaan ... ;):D nee hoor geintje! ben blij om te horen dat je je redelijk goed voelt. het is nog heel pril dus de echte hormoongolven komen nog :p maar komt vast goed

6. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    heb nog flinke buikpijn hoor maar het lijken mijn darmen te zijn.. ook mijn zij aan 2 kanten is gevoelig. het zijn iig niet de reguliere menstruatie klachten maar ze voelen niet fijn.
    vanavond inderdaad testen maar heb echt niet het idee dat t raak is. gek he ookal is het een mooie oploper in temp.. niet alle mooie grafiekjes betekenen een zwangerschap maar he vanavond weten we het haha

hogere temp is goed meis!! oh wat spannend! lekker blijven zitten op dat bankje en misschien morgen testen?

7. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Hi zwangere dame! dat zou heel fijn zijn :) maar dat weeiige gevoel in mijn darmen en onderbuik is waardeloos. maar ja niet klagen maar afwachten. ik check wel ieder uur of er nog niets is ;)

met jou ook alles goed?

8. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    ja ga vanavond testen hoor. verwacht rond 2100 als manlief thuis is :) als ik eerder iets weet dan deel ik het natuurlijk meteen met jullie!!

9. Pitahaya

21.01 uur willen we sowieso een berichtje natuurlijk. :cool:

10. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Met mij gaat het goed hoor... voel me echt zwanger haha... last van van alles.. maar hoort erbij!

Die buikpijn had ik ook best heel erg.. een paar dagen. Nu niet meer.. wel bandenpijn en een opgeblazen buik niet normaal! Gewone broeken kan ik niet hebben dam krijg ik dus wel buikpijn... als het goed is krijg ik vandaag mijn positiebroek en binnen... jeejjj weer een fatsoenlijke broek om aan te doen...lol...

En ik heb echt echt nesteldrang... niet normaal!! Nooit gehad maar ozoooo leuk...

11. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Number ben zooooo benieuwd naar jou test vanavond!!

12. justagirl32

justagirl32 Actief lid

3 dec 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Number2 ben ook heel benieuwd. Hoop het echt voor je!!

13. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    heerlijk weer een normale broek! ;)
    gelukkig heb je nu geen buikpijn meer, dat geeft alleen maar onzekerheid.. geniet ervan en joh, zo krijgt je huis een absolute grote schoonmaak dankzij de hormonen. alle kasten weer strak en netjes en alles spik en span (haha ik zeg niet dat het nu vast een zooitje is hoor ;)):)

14. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    bedankt meiden! lief dat jullie zo meeleven. de test ligt thuis klaar dus .. pfff ben gewoon zenuwachtig :)

15. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Number2 heel herkenbaar die zenuwen hihi. Als de tijd dichterbij komt wordt het erger....spannend hoor!!!

16. Pitahaya

Ik ben zenuwachtig voor jou! Haha!

17. Louloute

Louloute Niet meer actief

Wauw wat mooi!!! Gefeliciteerd!!!

Dex blijft spannend bij jou zeg..mag ik jouw kaartje eens zien?

Word druk hier in dit topic rond 21u hihihi...ik hoop zó op goed nieuws number2!!! :D
    Hier ook een die zenuwachtig is trouwens 😂

18. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Ben ook benieuwd naar je tempkaartje dex. 😁

19. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    #1139 Dex1989, 13 jan 2017
    Laatst bewerkt: 13 jan 2017
    Snap dat jullie hem willen zien. Als jullie er wat van kunnen maken, kom maar op! :D ik heb trouwens wel een correcte gedaan op die dag waar ik eerst 36.7 en toen 37 had. Heb die maar op 36.8 gezet. En zondag 25 dec is een stuk later gemeten.

Bijgevoegde bestanden:

20. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    die open bolletjes op je kaart, komen die doordat je een andere tijd hebt gemeten of kan het zijn dat je op dezelfde tijd gemeten hebt maar later op de dag ingevuld? dan kan het zijn dat FF de tijd van invullen gebruikt en dus een open bolletje aangeeft. .. meet je wel rectaal? :) het is een beetje een berg landschapje hihi maar wel een stijging rond je eisprong

Deel Deze Pagina