Hier was ik in de derde ronde zwanger van m'n dochter dus heel naïef dacht ik van de tweede zal ik dan ook wel vlot zwanger zijn, nou dat viel behoorlijk tegen, na 14 ronde's had ik een positieve test in handen en dat werd een miskraam na m'n miskraam duurde het weer 9 maanden tot ik een positieve test in handen had van mijn zoon. Nu ga ik er gewoon vanuit dat het weleens 2 jaar kan duren of langer..we zitten nu in ronde 7..
Het slijm begint hier langzaam weer te veranderen, dus over een paar dagen maar weer beginnen met ovulatietesten en hopen dat mijn eitje gewoon komt. Op welke dag van de cyclus beginnen jullie met ovulatietesten?
Ik begin later. Zit nu al op cyclusdag 16 ofzo? Geen idee even uit mijn hoofd... Maar test was vandaag ook weer negatief. Dacht dat ik vruchtbare afscheiding had, maar nu vandaag in eens weer niks dus het zal wel niet. Gisteravond gezellig maken toch niet gelukt, had 38.9 graden koorts maar vanavond maken we het voor de zekerheid wel even gezellig.
Bekijk bijlage 521038 8 JANUARI (2) Justagirl32 - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Sunshine007 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 2 na MK) 9 JANUARI (4) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 Fotofanaat - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 1 na 2x MK) Jolanda1986 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 8 Farite - 35 jaar - Vijfde kindje - Ronde 1 na MK - MMM 10 JANUARI (2) Starry - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 7 Danielle83 - 32 jaar - Vierde kindje - Ronde 7 11 JANUARI (5) Pitahaya - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Lismam - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Beebj - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 Madeliefje1987 - 29 jaar - Vierde kindje - Ronde 1 Lammetje91 - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 12 JANUARI (4) xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK) Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Angelx93 - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 9 Esthertie - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 (Ronde 2 na MA) 13 JANUARI (3) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 30 - MMM Louloute - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 14 JANUARI (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zonne straal - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 5 na MA - NOD: 7 januari Totaal: 21 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2) WIL JE OP DE LIJST? Of iets aanpassen? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -----------------------------------------------------------------
Hallo dames, dag 1 van mijn menstruatie vandaag dus mag ik bij jullie op de lijst? Number2 40 jaar 2de kindje ronde 2 NOD 14 januari Bedankt alvast
Hier is de menstruatie voorbij dus we kunnen er weer voor gaan! Hopelijk testen we met z'n allen positief in 2017 zou een mooi begin van het nieuwe jaar zijn!
Gezellig!! Ook al had ik natuurlijk gehoopt op een mooie positieve test voor jou!! Hopelijk deze ronde raak! Ja starry vind ik een goed plan hihi!!
Het zou echt het mooiste nieuwjaarsgeschenk ooit zijn, voor iedereen hier. Vriendlief en ik zijn in januari precies een jaar bezig, dus voor ons is het ook een soort mijlpaal.
Bekijk bijlage 521100 8 JANUARI (2) Justagirl32 - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Sunshine007 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 2 na MK) 9 JANUARI (4) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 Fotofanaat - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 1 na 2x MK) Jolanda1986 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 8 Farite - 35 jaar - Vijfde kindje - Ronde 1 na MK - MMM 10 JANUARI (2) Starry - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 7 Danielle83 - 32 jaar - Vierde kindje - Ronde 7 11 JANUARI (6) Pitahaya - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Lismam - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Beebj - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 Madeliefje1987 - 29 jaar - Vierde kindje - Ronde 1 Lammetje91 - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 Monet - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 na MA 12 JANUARI (4) xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK) Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Angelx93 - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 9 Esthertie - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 (Ronde 2 na MA) 13 JANUARI (3) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 30 - MMM Louloute - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 14 JANUARI (1) Number2 - 40 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zonne straal - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 5 na MA - NOD: 7 januari Totaal: 23 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2) WIL JE OP DE LIJST? Of iets aanpassen? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -----------------------------------------------------------------
Ik hoop het ook van harte voor jullie allemaal meiden ! Hopelijk een wat meer roze lijstje dan de vorige lijst..
Hier sinds gister ook geen ongi meer. Deze maand zonder ovutesten, waarschijnlijk me piek rond de kerstdagen en dan kan ik niet testen omdat 1e kerstdag me ouders komen en 3e kerstdag me schoonouders en ze weten niet dat we bezig zijn voor een 3e kindje hihi. Dus we gaan nu gewoon om de dag klussen en rond kerst iedere dag haha.
Mijn laatste dagje van mijn menstruatie weer gehad. Denk dat ik vanaf woensdag of donderdag ga starten met de ovulatietesten en vanaf morgen temperaturen... heb ik nog nooit gedaan... wanneer kan ik dat het beste doen? Altijd zelfde tijd en dan in de ochtend? Of maakt dat niet uit? Ben toch wel benieuwd wanneer mijn ei springt zeg maar. En of ik dan goed heb gezeten de afgelopen maanden...
Qua temperaturen: altijd gelijk na het wakker worden, voor je uit bed stapt en altijd op hetzelfde tijdstip ja dus ook In het weekend rectaal geeft bij mij de beste resultaten Ff app is ook een aanrader (fertiliity friend) daar kun je ook een gratis ebook downloaden met tips: Www.fertilityfriend.com Ovulatietesten is het beste om met tweede urine te doen / s middags 1x per dag in het begin en als ik zie dat het streepje donkerder wordt 2x of vaker totdat ik een knaller heb!