NOD lijst 8 t/m 14 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Florina, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Oh ergens wel jammer hoor, dat je hierdoor nu zo onzeker bent gemaakt. Want het gaat inderdaad dus om die waarde maandag. Wat een rot weekend zo. je krijgt dus wel meteen de uitslag dan ook?

2. June13

June13 Lid

12 jun 2013
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dacht ik dat ik van de 2ww af was... grom, hahaha!

3. Sophiesoof

30 nov 2016
    84
    0
    0
    Zuid Holland
    Number2 wat ontzettend balen! Je hebt er niks aan maaar had echt goede hoop bij je!!
    Jammer zeg! Heel veel succes de volgende ronde.

Dex: wat een onzekerheid meid! Maar het komt goed! Echt. Zo niet deze ronde dan een van de volgende.
    Sterkte

Spannend June! Naar dat je nu moet afwachten. Maar hou goede hoop hoor! Je kan er nu alleen maar op vertrouwen dat het goed zit. Goed teken sowieso dat je herkent van je vorige zwangerschap.
    Duimen! En sterkte

Beebj: balen! Wat jammer veel succes ook de volgende ronde.

Miran: Gefeliciteerd!

4. June13

June13 Lid

12 jun 2013
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat jullie er zijn! Dank voor al jullie bemoedigende reacties!

Hoe lief mijn vent ook is, deze spanning (voel ik wat? Voel ik genoeg? Ben ik wel misselijk genoeg? Zal ik nog een testje?) snappen ze niet zo hè...

5. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Balen Number2 :(

6. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Zoooo balen number2 ook echt niet verwacht.... heel veel succes de volgende ronde...

En dex Hoe is het bij jou?

7. Pitahaya

Zijn er nu nog mensen die in spanning zitten?
    Vandaag de laatste datum van de lijst namelijk.

8. June13

June13 Lid

12 jun 2013
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,
    Helaas denk ik dat ik niet lang meer mee zal doen in dit groepje. Mijn temperatuur is te laag als zwangere en mijn testje gisteravond was lichter dan de anderen. Daarbij een lage hcg.... ziet er niet goed uit. Ik blijf hopen natuurlijk, maar ben ook reëel.

Als ik ander nieuws heb, kom ik weer koekeloeren hier.
    Veel sterkte aan alle dames die ook weer een ronde verder moeten. Veel geluk en succes voor de dames die een mooi oplopend streepje hebben..! Leuk om hier mee te mogen lezen, dat geeft altijd veel steun.

'Het waren twee fijne dagen' 😇

Liefs,
    june

9. Louloute

Louloute Niet meer actief

Oh nee toch june :(
    Ik blijf heel hard voor je duimen dat het goed komt!! Dikke knuffel meid en sterkte met afwachten..!

10. Sophiesoof

30 nov 2016
    84
    0
    0
    Zuid Holland
    June wat een onzekerheid zeg.. Ik blijf duimen! Hoop op goed nieuws maandag.

Dex hoe is het bij jou?

En zijn er nog meer testers vandaag??

11. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ja ben ook benieuwd hoe het bij jou gaat Dex?

En de rest van de meiden die nog in de spanning zitten?

12. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    #1192 Dex1989, 14 jan 2017
    Laatst bewerkt: 14 jan 2017
    Goedemorgen meiden!

Lief dat je het vraagt Danielle. Op dit moment nog geen duivels te bekennen. Kans is niet zo groot hoor maar voorlopig is er nog een sprankje hoop.. gister avond weer hartstikke misselijk en eten moet ik mezelf de hele week al toe verplichten. En dan vooral moe en koud. Temp 37.0. Maar goed, ben ook reëel dat dit van wat anders kan zijn. Wacht dit weekend rustig af! :)

June wat een onzekerheid.. probeer positief te blijven denken en bekijk het gewoon stap voor stap. Iedere zwangerschap is anders meid!

13. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Ik zie nu dat meer er naar vroegen haha! Wat lief meiden, ontzettend fijn om zo met elkaar hoop en verdriet te kunnen delen!

14. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Hier zet het niet door. Na afvegen 1 keer een andere kleur afscheiding gezien en negatieve cb. Ook maar 2v5 van kruidvat gehaald. Gisteren ook negatief. Niet eens een tuurstreepje. Vandaag een beetje hoofdpijn en alles doet zeer. Borsten iets minder gevoelig dus het zal dit weekend wel komen. Overtijd dat wel maar geen zwangerschap zo te zien. Rustig afwachten maar.

June... wat erg die onzekerheid.. knuffel

Dex poeh jij houdt t ook spannend ;)

Alle meiden succes: dat het maar mooie zwangerschappen zijn en veel de andere veel geluk voor de volgende ronde. Ik zal t laten weten als er eindelijk iets is hier . 😉

15. Pitahaya

Neeeeee, June, dat meen je niet!!!
    Ik hoop echt zo voor je dat dit nog goed blijft gaan.
    Was je testje echt lichter? :x
    Veel sterkte meis, ook ik duim voor je.

Dex, jij houd het zeker spannend. Haha.

En Number2 dus eigenlijk ook nog een beetje. Maar je hebt wel het gevoel dat je ongesteld gaat worden dit weekend? Was je ei dan toch iets later?

16. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Ik heb echtgeen idee. Heb wel hoofdpijn maar verder blijft t rustig. Buikpijn is ook weg. Verwacht wel dat t dit weekend komt maar is nergens op gebaseerd eigenlijk. Laat t maar komen dan kan ik verder 😉

17. Pitahaya

Misschien wel een innestelingsbloeding? ;)

18. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Had leuk geweest maar net na het vrijen lijkt het erop dat het toch gaat beginnen :D

19. Crzmdaa

Crzmdaa Actief lid

21 jan 2016
    272
    44
    28
    Vrouw
    Amersfoort
    Jammer number2 op naar volgende ronde! Ik heb niet alles mee gelezen..veels te veel..als er nieuwe roze is! Gefelicteerd!!..verder geen sein van ongi hier..heb dokter gebeld..moet maandag testen opnieuw als er niks gebeurd..als t nog steeds negatief is dan echo en bloedonderzoek..

20. Angelx93

Angelx93 Lid

27 feb 2013
    81
    0
    6
    Limburg
    Ik had donderdag mijn nod dacht ik. Maar gister 2 x negatief getest maar nu nogsteeds geen bloed.. dus misschien toch een langere cyclus

Deel Deze Pagina