Ai number.. vol goede moed naar de volgende ronde meis! Angel, misschien dit weekend rustig afwachten en anders maandag nog een keertje testen? Zie dat de in ronde 9 zit, waren je andere cyclussen ook onregelmatig? Hihi.. spannend is het hier wel ja! Vanochtend ook hele tijd misselijk. Dat is nu wel oke maar ging net bijna van mn stokkie (zwart voor ogen enzo). Misschien morgen toch nog maar een keertje testen voor de zekerheid?
Dex Ja ik zou dr een test tegenaan gooien idd Hoe is je temp? Balen number2 heb tot het laatste moment gehoopt op het goede nieuws!! Nou ja hopelijk volgende ronde wel raak!! Zo toch nog best veel nog die nog in de onzekerheid zitten..jullie ook nog succes met wachten crzmdaa en angel en ik hoop natuurlijk op alsnog goed nieuws!!
Misschien wel handig hè, als het feest is, zou je het morgen toch wel moeten zien lijkt me. Vanochtend was temp 37.0 dus weer gestegen haha. Met jou nog steeds goed meis?
Ja hoor voel me op en top zwanger haha! en heb ook al kwaaltjes dus dat is heel fijn hihi. Vind het wel spannend nog, vandaag is m'n nod. 37 dat is super mooi!! Ik blijf duimen!! 15 dpo vandaag toch?
Goed om te horen, lekker genieten nu! Las het ergens anders, maar spannend is het blijkbaar vanaf nu continu: wel/niet zwanger, 1e echo, onderzoeken etc etc.. haha Nu 15 dpo inderdaad, morgenochtend maar testen. Net met boodschappen doen stond ik kokhalzend boven de vleeswaren. Of dat betekent zwanger of ik heb wat onder de leden, we gaan het zien. Probeer er niet teveel van te verwachten, maar een sprankje hoop is er toch wel weer..
@dex1989 ja ik wacht af tot maandag. Ik heb iedere keer cyclussen gehad tussen de 30 en 34 dagen maar langer nooit. Nu ben ik ook van 34 dagen uitgegaan dus ik zit nu al op 36. Het kan zomaar natuurlijk langer zijn, maar ik heb wel stiekeme hoop dat het toch raak is. Hopenlijk hebben we allemaal meer duidelijkheid.
Wat een onzekerheid nog hier dames!! Ik blijf hier af en toe mee lezen hoor. Dex, ik vind het toch gek bij jou klinken hoor. Je zou echt denken dat je zwanger bent! Ben benieuwd naar je testje morgenochtend.
Hi! Nieuw hier. Mijn nod was 9 januari. Een derde kindje is zo ontzettend welkom. Voel me vreselijk opgeblazen en heel de dag door misselijk. Afgelopen 2 dagen steken bij mijn schaambot. En absoluut geen ongi buikpijn. Ik durf me alleen nog niet rijk te rekenen. Nog even aankijken maar.
Vanmorgen 37.2 en dacht vanmiddag, nadat we t gezellig hadden gemaakt van he nu komt t... vanavond flink op stap geweest en was er zeker van dat t wel doorzette... niks nakko nada... morgen weer tempen... mijn lijf laat me deze ronde wel in de steek zeg.. Dex meis .... spannend!! Morgen uh... strakjes testen? Kus aan jullie allemaal
Spannend number2! Hier ook nog steeds niets. Voel me nog steeds opgeblazen. Heb veel witte afscheiding met vegen maar daar blijft het bij.
Toch nog spannend Number!! Ik duim! Ik had wederom een witte test in handen dus hou er mee op. Lijf doet vreemd, geen menstruatie te bekennen, wel knallende koppijn. Wacht het maar gewoon rustig af, hopelijk snel door naar de volgende ronde..
Goedemorgen dames, ik bem helaas gisteren ongesteld geworden heeel erg 😥 Op naar de volgende ronde.
Wat rot Mariëlle 😔! Vreemd Dex! Misschien toch allemaal gedoe van het ontpillen dan? Heb ik ook veel last van gehad afgelopen weken. Hoe lang heb jij de pil ook alweer gebruikt?
Ik wacht nog even tot morgen Vandaag dag 35... als vandaag niks aankondigt dan test ik morgen. Ik hoop nog steeds op goed nieuws Jammer voor de dames op rood hopelijk is het de volgende ronde beter!!
Tja denk inderdaad dat het met ontpillen te maken heeft. Heb denk ik zo'n 10 jaar de pil geslikt. Beetje balen.. maar ik lees wel veel over de 1e cyclus van zo'n 30-35 dagen dus ik hoop dat het dan echt komt. Heb goede hoop bij februari! Marielle, balen zeg, bah! Angel, succes morgen.. ik ben heel benieuwd! Number... we wachten op je! Heb je al nieuws?