NOD lijst 8 t/m 14 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Florina, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophiesoof

30 nov 2016
    84
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje June.. Had gehoopt op meer duidelijkheid voor je.
    Wat balen dit. Heb geen verstand van de waardes, maar hoop dat ze alsnog goed gaan oplopen.
    Blijven duimen dus!
    Sterkte met de onzekerheid..

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ondanks dat de laatste datum al is verlopen, toch fijn dat we hier nog even samen kletsen.
    Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is, voor meerdere dames in dit topic...

3. Sophiesoof

30 nov 2016
    84
    0
    0
    Zuid Holland
    Jammer Evaa31!

4. Louloute

Louloute Niet meer actief

kijk meid heb dit gevonden.
    hCG Calculator and hCG Levels Chart | BabyMed.com
    als ik jouw gegevens invul krijg ik deze uitslag:
    Total hCG Difference: 59 mlU/ml (151.3%)
    hCG Doubling Every: 2 days 6.16 hours (54.16 Hours)
    2-Day Increase: 72 mlU/ml (84.6%) (normal)
    er is nog zeker hoop!!! ik blijf duimen meid!! :)

5. Pitahaya

Ooooh, dat ziet er goed uit. Hoop het echt!

6. Louloute

oh nee balen eva :(

7. June13

June13 Lid

12 jun 2013
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Louloute! Wat een held ben jij. Haha, dank je wel. Ik droog het eerste traantje dat ik eigenlijk net ging plengen.

Maar oeh, ik heb denk ik nog wel veel duimen nodig hoor, want tja, de verpleegkundige klonk niet voor niets een beetje grafstemmerig.
    Duimen jullie nog voor me?

Evaa, wat jammer dat je test nog zo wit is. Ik heb je niet echt gevolgd. Ben je heel zeker van je ovulatiedatum?

8. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Eva, wat vervelend.. ook jij dus nog in onzekerheid. Bah!

June, ik snap nog niks van de hcg waardes maar begrijp dat het allemaal nog vreselijk spannend is. Ik blijf voor je duimen en hoop dat je donderdag een mooie uitslag krijgt. Knuff!!

Pitahaya, helemaal mee eens! Mochten er regels zijn voor het eindigen van topics na verlopen van de datum, dan starten we gewoon een ander topic! Vind jullie/ deze groep erg fijn!!

Haha ik moet wel een beetje lachen om jullie berichten over mijn cyclus.. ook ik snap er niks meer van, maar wacht gewoon af. En inderdaad.. in de tussentijd maar leuk maken, you never know. Al hoop ik vooral op snel duidelijkheid!

9. Louloute

tuurlijk june, mijn duimen blijven draaien hoor!! :) ik hoop écht dat het goed gaat komen!! :)

10. Famke00

Famke00 Lid

3 jan 2017
    61
    27
    18
    NULL
    NULL
    Ik duim ook voor je mee June!

11. June13

June13 Lid

12 jun 2013
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik wil dit clubje ook niet kwijt! Heb jullie veel te hard nodig, lieve meiden.
    Jullie betrokkenheid is heerlijk en ik wilde juist deze situatie nog effe niet aan de grote klok hangen.

12. Angelx93

Angelx93 Lid

27 feb 2013
    81
    0
    6
    Limburg
    hoe gaat het met alle dames.
    meiden die nog in onzekerheid zitten?
    de gelukkige zwangere onder ons?
    hier nog niks haha

13. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Hier gaat het goed hoor :) vandaag onze slaapkamer verven. Morgen dagje niks doen. En donderdag en vrijdag gaan we de beneden verdieping onderhanden nemen....

14. Louloute

Zo goed bezig Jolanda!!
    Hier een rustig dagje.
    Voel me nog prima eigenlijk. Niet super misselijk ofzo hihi.
    Wel moe maar ach :)
    Hoe gaat het met jullie?
    Nog steeds niks angel Pff..!!
    En hoe gaat ie bij jou june? Heb je nog getest vandaag? :)

15. June13

June13 Lid

12 jun 2013
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hi, ja ik heb getest. Hij is weer donkerder dan gister. Maar ja, het zegt niets over de nummers erachter. En dan nog, er is weinig dat ik kan veranderen hoe de vlag er ook bij hangt. Donderdag gaan we het zien, Dus ik focus me vandaag maar op mijn dag met onze peuter. Klusjes in en om het huis. (zeg ik heel stoer en vastberaden... :D )

Wat een heerlijkheid voor de zwangeren hier, het is zó bijzonder, een kind in je buik!
    Voor de afwachtenden en niet-zwangeren: hou vol, soms moet je echt geduld hebben en veel moeite doen maar achteraf, als je een dikke buik hebt, vergeet je dat heus!

16. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Jolanda en Louloute, wat klinkt het toch heerlijk bij jullie! Lekker genieten meiden, is een bijzondere tijd!

June, heb vertrouwen, morgen gewoon weer een check, maar het zit vast allemaal goed. Hele lieve woorden trouwens, zo vanzelfsprekend maar zo welkom. 😊

Mijn temp is gezakt naar 36.4 en had volgens mij net wel de 1e tekenen van mini duivels dus hoop echt dat het nu door gaat zetten..!

17. Pitahaya

June, ik blijf zeker voor je duimen! Hoop het echt zooooo voor je!
    Stop maar wel met testen meid. Want dadelijk issie lichter en dan voel je je weer rottig. En als hij donkerder is dan geeft het eigenlijk ook niet voldoende bevestiging. Hoe laat moet je donderdag prikken en hoe laat krijg je de uitslag??

Dex, ben je ongesteld geworden of niet?

Ik schrijf nu ook in nod clubje van 8 t/m 14 februari en zag daar ook al een aantal dames uit deze groep. Maar kom hier ook nog steeds even spieken hoor! Zo lang er nog niet bij iedereen duidelijkheid dan blijf ik lezen. En hopelijk zie ik sommigen van jullie dus in de volgende club!

18. Louloute

Dex is niet waarop we gehoopt hebben maar goed, duidelijkheid is ook wel fijn :)

June blijf duimen voor je meid!!

Pitahaya
    Hopelijk voor jou raak deze ronde!!

19. Pitahaya

Ja, dank je! Ik hoop het zo!
    Zit wel met die lange cyclussen hoor. Zo frustrerend. Want eet gezond en beweeg goed en slik supplementen enzo.
    Snap niet waarom ik niet hormonaal in balans kom.
    Maarja, we zijn pas in 2e ronde dus kan nu ook niet naar gyn. Ben namelijk bang dat PCOS weer terug is.

20. Louloute

Als je toch al bekend bent met pcos kan je dan niet wat eerder gaan? Het lijkt me dan dat het niet zomaar weg is of wel? :)

Deel Deze Pagina