Ja ervanuitgaande dat m'n cyclus weer ongeveer 25 dagen zal zijn zou het bijna moeten gebeuren inderdaad. Vandaag nog geen positieve ovulatieteat gehad. Dus ben benieuwd of dat in de komende dagen gaat gebeuren . Qua temperaturen, dat doe ik netjes elke dag vanuit bed en op dezelfde tijd maar hoe constant bij jullie? Bij mij is het nu al 10 dagen 36,6, 36,7 maar heb ook 1x 36,5 en 36,8 gezien. Is dat constant genoeg?
Ik heb geen verstand van temperaturen. Daar begin ik nog even niet aan hoor! Misschien als het over een half jaar nog niet gelukt is.
We wachten maar gewoon rustig af, hopelijk zet het door! Famke, wel heel fijn dat je direct een mooie cyclus had! Als het nu constant blijft, weet je een beetje hoe je lichaam in elkaar steekt. Hopelijk snel raak! Pitahaya gebruik je wel ovulatietesten of laat het het aan het toeval over? Vooral vanwege de lange cyclus benieuwd naar.
Nou ik mag echt op rood nu. Ik ben een week overtijd maar vannacht wakker geworden van de krampen en ben dus een week overtijd.. hoe het kan.. geen idee maar nu ga ik volgende ronde dan van welke cyclus uit? Want normaal was mijn langste 32 dagen (die hield ik altijd aan) maar nu zit ik dus op 39 😣 Help
Ik heb een app en die berekend het gemiddelde van de laatste 3 cyclussen. Misschien kun je die app ook downloaden? Is wel makkelijk om erin bij te houden. Ik ga daar dan van uit en als ik positieve ovulatietest heb, dan wijzig ik mijn nod. Rottig dat je ongesteld bent geworden zeg. Had je misschien toch later je ovulatie deze ronde? Maar kom op! We gaan voor de volgende ronde!
Is het al doorgezet bij jou? Ik gebruik wel ovulatietesten maar pas als het goed vochtig begint te worden van onder. Maaar... dat had ik dus vanochtend en dat is een goed teken. Ik gebruik alleen ovulatietesten van cb en die zijn best duur. Zit te twijfelen of ik goedkopere moet gaan kopen.
Waar houd je je temp bij? Ff? M'n temp schommelde altijd hoor dat is normaal als je je ei hebt gehad gaat bij de meeste de temp gelijk flink omhoog, kun je niet missen Pitahaya ik had hele goedkope ovu testen van eBay, vond ze prima en dan controle met cb digi als de test posi was Angel Ik had ook altijd onregelmatig cyclussen voor de bevalling..ik ging dan altijd van de langste cyclus uit voor m'n nod (voor de ei) maar voor je ovu testen moet je altijd juist uitgaan van de kortste cyclus. ik deed okk tempen zodat ik precies wist wanneer m'n ei was en m'n nod Dex oh dat is vreemd zeg bruinverlies en verder niks! Hmm..wanneer heb je voor het laatst getest, donderdag?
Pitahaya, maar als het nu al begint bij je kan dat misschien wel betekenen dat je cyclus korter wordt of niet? Hoop het voor je! Het is nog steeds niet doorgezet hier.. heb zondag voor het laatst getest. Kan wel blijven testen maar omowit is niet fijn. Wat denken jullie? Ik ben bang dat mn ei gewoon niet geweest is. Heb wel steeds krampjes maar verder geen tekenen van ongesteldheid.
Dex ik weet niet wat ik moet denken eerlijk gezegd denk dat je lichaam een beetje van slag is door het ontpillen!! June Hoe gaat het bij jou? Je bloed al laten prikken? Wanneer krijg je de uitslag?
Ik weet het ook niet meer met jou Dex. Sorry... het zou inderdaad ontpillen kunnen zijn. Ik heb zojuist even ovulatietest gedaan maar harstikke negatief. Dus misschien verbeeld ik het mij toch? Nu ook in eens weer minder slijm... We wachten het af.
Haha is niet erg meiden, snap ik! Ik hou de moed er in en hoop dat mijn lichaam snel (volgende maand bijv.. hihi) net zo graag als ik, een kindje wil verwelkomen! Pitahaya ook vreemd bij jou nu, maar gezien de andere cyclussen is het misschien gewoon afscheiding zonder reden.. Louloute wanneer heb jij eigenlijk je eerste afspraak bij de verloskundige? Leef helemaal mee hoor!
Die irritante hormonen ook allemaal he. Waarom niet gewoon allemaal regelmatige cyclussen en een duidelijk ei. Blegh!
Hoi allemaal, Net het ziekenhuis gesproken na mijn bloedprik. Zoals ik al vermoedde (mijn symptomen en tests namen af), is mijn hcg niet genoeg gestegen. Heel jammer. Gelukkig ben ik niet ondersteboven verdrietig hierdoor, ik wist altijd al dat we maar een kleine kans hebben. De teleurstelling heb ik de afgelopen dagen al geslikt, denk ik. We gaan wel zien of er nieuwe kansen komen voor ons. (We gaan ze wel opzoeken iig..!) Lieve dames, jullie begrijpen vast wel dat ik me wat minder laat zien hier. Weet dag ik jullie allemaal ontzettend veel succes en liefde wens bij jullie (toekomstige) zwangerschappen. Als het wat minder makkelijk gaat, geef de moed niet op. Laat je kinderwens niet varen tot je alles geprobeerd hebt. Je moet er niet aan denken dat je later spijt zou krijgen dat je kansen onbenut liet. Ik zou je dan vooral ook aanraden om deze site eens te lezen, als het niet zo makkelijk lukt: natural-fertility.info. Baat het niet, dan schaadt het niet. Als ik vanavond of morgen tijd heb, ga ik zeker even bijlezen, hoe het jullie vergaat. Spannend, ik voel echt met ieder mee. Tot later dus, meiden! Liefs, June
Wat ontzettend kl&te june ik had echt zo gehoopt dat je ons het goede nieuws zou vertellen ik geef je een hele dikke knuffel..!! Sterkte!
June wat een rot nieuws meid, veel sterkte!! Ik begrijp dat je even afstand neemt hoor, wellicht verstandig op dit moment. Als je even je verhaal kwijt wilt, gewoon vertellen! Knuff!!
June wat een rotnieuws! hopelijk dat het beter word!! Je had er al deels op gerekend natuurlijk maar toch blijft het shit! Dex voor jou is het nog steeds maar afwachten? pff wat een rare maand haha