NOD lijst 8 t/m 14 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Florina, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophiesoof

30 nov 2016
    84
    0
    0
    Zuid Holland
    June wat erg!! Had zo gehoopt op goed nieuws voor jullie vandaag.
    Veel sterkte

2. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Ja hoor prima temperatuur. Soms heb je wel wat uitschieters. Als je laat of juist vroeger bent gaan slapen of een keer eruit bent geweest snachts. Succes

3. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Oh nee june... hoopte zo op een mooie zwangerschap voor jou/jullie... het is je zo gegund.. ik hoop met heel mijn hard dat jullie met de medische hulp een mooie en gezonde zwangerschap mogen hebben. Knuffel

4. Famke00

Famke00 Lid

3 jan 2017
    61
    27
    18
    NULL
    NULL
    Onee June.. wat erg! Ik weet niet wat ik moet zeggen! Sterkte! Ik snap inderdaad dat een beetje afstand dan misschien beter is.

Thanks voor jullie tips over de temperatuur. Dan is dat dus wel stabiel genoeg! Vraag me wel af of mijn cyclus deze ronde langer dan 25 dagen gaat duren.. temperatuur vanmorgen op dag 12 van mijn cyclus nog steeds 36,6 en nog geen positieve ovulatietest..
    Wat denken jullie?

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Dan denk ik wel dat je cyclus langer gaat duren dan. Maar dat is toch alleen maar goed? Want 25 is best kort toch?
    Je krijgt anders wel een paar dagen van mij. ;)

6. Famke00

Famke00 Lid

3 jan 2017
    61
    27
    18
    NULL
    NULL
    Haha bedankt Pitahaya :)!

7. Louloute

Louloute Niet meer actief

Dit ligt eraan hoe lang je LF normaal is want je LF verandert niet famke :) misschien is je LF kort dan kan het dat je cyclus alsnog 25 dagen word. Of was je ei later en word je cyclus ook langer :) weet je toevallig hoe lang je LF normaal gesproken is? Zijn dagen na de ei :)

8. Pitahaya

Bij mij veranderd dat wel hoor. Eerst was het 17 dagen en nu de laatste tijd steeds gewoon 14 dagen.

9. Famke00

Famke00 Lid

3 jan 2017
    61
    27
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tips!
    Ik weet niet hoe lang mijn LF is. Dat kan ik alleen weten als ik een ovulatietest heb gebruikt toch? Dit is de eerste ronde dat ik deze gebruik. Ben pas net van de pil dus gewoon heel nieuwsgierig hoe m'n cyclus in elkaar steekt.
    Dus kan nu nog steeds wel 25 dagen maar kan ook langer zijn begrijp ik dus? Dit is dag 12 van m'n cyclus dus misschien ben ik te ongeduldig?

10. Louloute

Ja het kan allemaal nog :)
    Bij mij wisselde het altijd op welke dag ik m'n ei had maar m'n LF was wel constant :) cd12 en een negatieve ovu test dat kan hoor!
    Test je wel s middags?

11. Famke00

Famke00 Lid

3 jan 2017
    61
    27
    18
    NULL
    NULL
    Nou dat is ook nog een puntje..
    Ik gebruik die digitale testen van clearblue. Daar staat in de bijsluiter dat je sochtends kunt testen dus dat heb ik tot nu gedaan. Dat zou dan moeten kunnen toch?
    Vandaag heb ik ook de ov testen van kruidvat erbij gehaald en die heb ik uit het werk gedaan, wel rekening gehouden met drinken etc. Streep was lichter dan de controlestreep dus heb begrepen dat dat negatief is. Bij clearblue toch wat makkelijker met die smiley

12. Pitahaya

Cb kan inderdaad in de ochtend.. maar ik doe hem altijd in de middag. Rond het middaguur.
    De strepen moeten inderdaad even donkerder zijn of de teststreep zelf nog donkerder dan de controle streep. Dan is hij positief.
    Zit jij al weer in een nieuwe cyclus? Naar welke nieuwe NOD-lijst ga jij?

13. Louloute

Ik deed cb ook gewoon s middags. :)

14. Pitahaya

Ja, kan prima.

Nou, hier beetje slijm maar niet veel dus denk dat het sowieso weer een lange cyclus gaat worden. En dan is het dus ook nog de vraag of er uberhaupt een ei komt.

15. Louloute

Je testen zijn negatief? Pf slopend dat wachten!! Knuffel!

16. Pitahaya

Jup, er gebeurt hier helemaal niks!

17. Evaa31

Evaa31 Lid

14 jan 2017
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

Ondanks 2 negatieve testen (k2v5) hier nog steeds geen enkel teken van ongi. Geloof dat ik zoetjes aan gek begin te worden. Zit nu op dag 42....
    Ben aan het dubben of ik morgen een cb ga doen.

Voel me totaal niet me zelf. Emotioneel wrak. Allerlei pijntjes. Wakker worden van de honger....
    Wel afscheiding maar dat is normaal, geen gekke kleur o.i.d.

Of toch maar ha bellen morgen??
    Ik weet het echt even niet meer.

18. Famke00

Famke00 Lid

3 jan 2017
    61
    27
    18
    NULL
    NULL
    Wat verwarrend Eva. Hoe is je cyclus normaal? Wel regelmatig? Of wel vaker zo lang?
    Als je je echt niet goed voelt zou ik zeker de huisarts bellen, daar zijn ze tenslotte voor! Zo zit je ook alleen maar in de stress toch!

Bedankt pitahaya en louloute. Ik was even in de war met de berichten over dat het nou wel of niet met ochtendurine kan.
    Heb inmiddels ook wat ovulatietesten van de KV gehaald om te kijken of het wel oploopt, CB is tot nu toe allernaast negatief geweest. Maar ik vind het zo lastig om die streepjes te beoordelen. Wat vinden jullie van deze foto? Positief of nog niet?
    Mijn cyclus was vorige ronde 25 dagen, ik zit nu op dag 14 van mijn cyclus.

Bijgevoegde bestanden:

19. Sophiesoof

30 nov 2016
    84
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat super vervelend evaa41! Misschien toch even met de huisarts overleggen als je je ook zo anders voelt.
    En je nooit zo'n lange cyclus hebt.
    Dan kan die eventueel bloedprikken. Nog een test doen kan natuurlijk ook, maar weet niet of dat veel uit zal maken.
    Wel frustrerend zeg..

Famke: bijna! Naar mijn idee kan hij nog wat positiever :)
    Maar dat gaat niet lang meer duren!!

20. Louloute

Eva
    Ik zou morgen nog een keer testen :)
    Is het de eerste maand na pilstop bij jou? :)

Famke
    Ja kan nog donkerder denk ik!:) maar ziet al goed uit!

Deel Deze Pagina