Oh meiden, ik word hier gek! Ik heb dus nog steeds een negatieve ovulatietest. Wil er niet obsessief mee bezig zijn ofzo maar dit is gewoon frustrerend. Ook omdat ik zo goed bezig ben met voeding en zo en zit nu al op dag 22 van de cyclus zonder ovulatie, niks!! En aangezien ik na de ovulatie ook pas 17 dagen daarna ongesteld word (en niet zoals normale mensen 14) weet ik dus al dat het echt weer een mega lage cyclus gaat worden. Ik merk het ook wel hoor, dat ik hormonaal nog niet helemaal in balans ben. Maar word hier wel een beetje chagerijnig van! Het gekke is, dat zeg maar in het begin dan heb ik bijna geen afscheiding en dat bouwt zich dan steeds op... en dan bij de eisprong heb ik mega veel. En ik zit wel dat ik redelijk veel heb (lekker ranzig praatje) dus ik heb wel het idee dat hij eraan komt. Maarja, ik heb dit ook wel eens gehad en dan gebeurt er maar niks en word het een cyclus zonder ovulatie. Hebben jullie tips om cyclus te verkorten? Behalve dus gezond eten?
Je kan teunisbloemolie proberen, mij heeft het wel geholpen voor de zwangerschap waren m'n cyclussen ook best lang en onregelmatig.
Teunisbloem mag toch niet na de ovulatie? Of was dat juist die andere? En waarom dan niet? Nou ja... ga ik net naar de wc en in eens weer veel afscheiding. Grr. ik snap niks meer van mijn lijf. Ga toch maar toch met testen met die ovulatietesten.
Ik ging vandaag toch de gync. bellen om te vragen wanneer te starten met ovulatie testjes? Wat ben ik blij dat ik gebeld heb! Ik heb hem verkeerd begrepen blijkbaar.. Ik moet dag 3 t/m dag 7 Tamoxifen innemen. En dan dag 11 voor een echo komen. En dan kijkt hij wanneer starten met ovulatie testjes. Heb dag 3 t/m 5 ingenomen, dus vandaag en morgen ook nog innemen. Dag 11 is zaterdag, maar dan heeft hij geen consultatie. Heb hem nu gepland voor vrijdag zo laat mogelijk; 16:40uur. Das elke cyclus zo zeg maar, tot we zwanger zijn. Maar goed dat ik hem gebeld heb😳Anders was deze maand naar de maan.. Menstruatie is hier overigens ook alweer weg, was 'gelukkig' maar 4 dagen.
Pitahaya; ik zou een doorverwijzing voor de gync. vragen aan je huisarts. Dat heb ik ook gedaan; 3 rondes aangeklooid en nu worden we geholpen.
Maar wij zijn nog maar 1 ronde bezig he. Maar ja, die ronde duurt wel erg lang. En ik weet dat ik soms een eisprong kan hebben maar hij komt deze maand maar niet. Zojuist weer een test gedaan, nog steeds negatief. Terwijl ik gisteren dacht dat ik vruchtbaar slijm had. Blijkbaar toch niet?? Word er gek van. Heb wel het gevoel dat er iets gebeurt maar het zet niet door. Vind het echt niet leuk. Maar ja... we wachten af.
Oeps, sorry. Dat heb ik dan verkeerd begrepen, omdat er 6 cyclussen onderaan je bericht staan🙈Volgens mij kun je zelf niets doen om je cyclus te verkorten. Afwachten.. Ik heb ook echt geen idee. Met de medicatie en echo weet ik exact wanneer ik de testjes moet doen ivm m'n eisprong. Heb op eigen iniatief nooit testjes gebruikt. Herken m'n vruchtbare dagen ook echt niet. Om de hele (lange) cyclus elke dag testjes te doen, wordt het wel een duur kostenplaatje...
Dit omschrijft precies mijn gevoel op het moment. Ik heb wel vruchtbaar slijm, het gevoel dat er iets gebeurd en mijn ovulatietest is negatief. Hopen dat die eisprong toch snel komt!
Ja, en toch... dan denk ik ja, vruchtbaar slijm maar dan vervolgens blijft het weer weg. Net alsof er een ei klaar staat maar dat die steeds niet wil springen ofzo... We wachten maar weer af. Blijf doorgaan met ovulatietesten. Vandaag was die weer negatief.
zo nieuwe ronde, nieuwe kansen! laatste dag menstruatie gehad. ik verwacht mijn ei pas in het weekend van oud en nieuw dus de donderdag ervoor zet ik de ovu testen in. aangezien ik de afgelopen periode getempt heb, weet ik wat ik kan verwachten qua temperatuur dus ik ga ook pas hiermee beginnen zodra ik met ovutesten start. de enige reden om dit te doen is om te zien of mijn ei geweest is niet om een beeld te krijven van mijn cyclus want die heb ik wel leren kennen intussen ik ben altijd blij als de menstruatie weer voorbij is. dan heb je het idee er weer voor te kunnen gaan. herkennen jullie dat ook ? succes meiden! Voor diegene die al met ovulatie testen bezig zijn en vruchtbaar slijm zien: succes en hopelijk springen de eitjes snel
Ja, dat herken ik heel goed Number2. Mijn menstruatie duurde dit keer wel flink langer dan normaal. Normaal zo'n 4/5 dagen en nu 8 :O. Zou dat met de vroege miskramen te maken kunnen hebben? En vandaag opeens al een buikpijn die met doet denken aan de eisprong. Maar die verwacht ik eigenlijk pas zondag. Rare cyclus dit...
Ik ben normaal ook 4/5 dagen ongesteld en afgelopen keer was het 9 :s Deze week flink klussen, maar helaas heeft mijn vriend wat erectieproblemen, dus ik hoop dat het überhaupt lukt... En ondertussen wordt iedereen om me heen maar zwanger. Zit een beetje in de put
Knuffel justagirl!! Hier ook een dipje vandaag Knuffel aan jou ook fotofanaat!! Qua menstruatie geen idee, ik ben altijd heel lang ongesteld of nou ja, 1 of halve dag ongesteld en daarna nog heel lang spotting. Dit keer hele 4 dagen echt ongesteld en nu 2e dag spotting nog.
Ik heb een beetje het idee dat alles tegenzit..heb al voor de derde keer een terugkerende schimmelinfectie (word gek van die jeuk!!) en ik had melkafsccheiding uit m'n borsten ineens, hormonen laten prikken, was niet goed dus kreeg medicijnen (met veel bijwerkingen) en het was weer weg maar krijg het nu dus weer dus heb het idee dat het voor niks is geweest
@Justagirl: Heeft jou vriend ook overgewicht? Las laatst een link tussen overgewicht en erectieproblemen namelijk... Net weer wat vruchtbaar slijm dacht ik dus weer een test gedaan maar negatief. grr... hopelijk morgen wel. Ik ga dan even nieuwe kopen bij de etos. Wilde ook tarwekiemolie kopen maar bedacht mij toen dat ik tarwebrood nooit zo goed verdraag, dus lijkt mij dat dan niet zo'n idee voor mij he?
Mijn menstruatie bij mijn vroege miskraam verliep ook heel anders dan mijn normale menstruatie. Waar ik normaal er na 4 dagen matig bloeden wel vanaf ben, was het bloeden bij mij best heftig met veel stolsels en duurde het ook 7 dagen voordat het echt helemaal over was. Hier nog geen positieve ovulatietest trouwens, hij ziet er nog precies hetzelfde uit als gisteren en eergisteren.
@Fotofanaat Ik heb 2 maanden geleden een missed abortion gehad en ben nu ongesteld, ook langer, heftiger en anders dan normaal. Bij mij denk ik dat het daarmee te maken heeft. Normaal 3-4 dagen en echt niet heftig. Nu begon het met 3 dagen bruine afscheiding en gisteren best veel bloed, vandaag weer minder gelukkig.
Number2; Dat vind ik idd ook altijd. Zo na je eisprong zit je maar te wachten en te wachten. Als het dan toch niet raak is, hup, laat de menstruatie dan maar komen. Geen idee of dat zou kunnen fotofanaat. Ik schommel wat; 8 dagen, 7 dagen, 1 dag, 8 dagen en nu de laatste keer 4 dagen. Erectieproblemen heeft manlief nooit justagirl32, maar nu we de eerste cyclus met gync. hadden en dus ook doel bewust gingen vrijen wel. Ofja. Problemen. Wilden de dag ná positieve testjes ook nog mee pakken voor de zekerheid, dus das zou de 3e dag op rij worden. Maar dat werdt hem niet🙊 Hier nog altijd heen tarwekiemolie. Etos en Kruidvat hebben het hier niet. Ach, dan maar zonder. Geloof ook niet dat het heel erg goed is om je slijmvlies dikker ermee te maken. Althans, gync. koos voor mij tamoxifen ipv clomid, omdat m'n slijmvlies anders te dik zou worden.