Tarwekiemolie bevat veel vit e. Bevordert de innesteling en is sowieso goed voor de vruchtbaarheid. Het kan je cyclus langer maken (tenminste, heb veel van zulke ervaringen gelezen hier op het forum) daarom slik ik persoonlijk teunisbloem voor de ei en tko daarna. Kruidvat heeft het niet meer, is blijkbaar uit het assortiment gehaald. Zag het bij Holland & Barrett wel, ook met korting op dit moment.
Haha ja dat heb ik ook idd. Mijn favo tijd van de maand haha. na de ei begint het stomme wachten alweer.
Ik heb echt geen idee Pitahaya. Cyclus langer maken is inderdaad niet wat we willen Louloute, hihi. Holland & Barrett ken ik niet.. Ik hou het bij davitamon mama compleet plus. Ben ook niet helemaal overtuig dat andere middelen HET verschil zullen geven eerlijk gezegd, hihi.
Holland and Barrett = de tuinen Mij heeft teunisbloem wel geholpen om m'n cyclussen korter te maken (voor de zwangerschap had ik lange cyclussen, zijn nu best netjes). Ging van 37+ naar 29 dagen en gelijk zwanger Vitex agnus castus (of zoiets ) helpt ook om je cyclussen korter te maken. Daar heb ik geen ervaring mee.
De Tuinen zit helaas niet in de buurt bij mij.. Dus teunisbloem vanaf cyclus dag 1 & wanneer verruil je die dan voor tarwekiemolie? Vanaf dat je ovulatie test positief is? Dat andere ken ik idd ook niet, haha. Zat eens online te kijken, maar vind hem bij de tuin echt wel heel duur, tarwekiemolie...
Ja als m'n ovu test positief is stop ik ermee en wanneer m'n temp is gestegen begin ik met tarwekiemolie Dat Vitex..geval zit ook in de Etos zwanger worden pillen
Teunisbloemolie hebben ze gewoon bij Kruidvat zie ik. Enig idee of er ergens nog een goedkopere variant tarwekiemolie is dan bij de tuinen? Het klinkt toch wel aantrekkelijk om eens te proberen, hihi. Baadt het niet.... Kan op m'n Davitamon niks vinden qua Vitex, haha. Wel visolie.
Als je teunisbloem + tarwekiemolie bestelt dan heb je 2 potjes voor 9,99 (Actie op dit moment), vind het een prima prijs Je kan anders gewoon vitamine e slikken ipv tarwekiemolie in principe is dat hetzelfde Teunisbloemolie zag ik nog wel bij kruidvat staan trouwens
Dat is idd goed te doen! Welke heb jij precies dan? Ben weer schele billie geloof ik, whaha. Teunisbloem idd wel bij Kruidvat. Vitamine E zit ook in m'n Davitamon: 6mg per dag, dus 50% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. Geen idee of dat voldoende is..
Teunisbloemolie: Holland & Barrett Teunisbloemolie 1500mg | De Tuinen / Holland & Barrett Die met 120 pillen erin is goedkoper Tarwekiemolie: Holland & Barrett Tarwekiemolie 1130mg | De Tuinen / Holland & Barrett Als je dit twee aan je winkelmandje toevoegt hoef je alleen voor die teunisbloemolie te betalen als het goed is Zelf slik ik die van het kruidvat, ik woon in het buitenland namelijk en de vorige keer dat we in NL waren heb ik een voorraadje ingeslagen Qua hoeveelheid vitamine e geen idee, ik heb het potje niet bij me om even te kijken hoeveel erin zit!
Wauw! Inderdaad! Wat een top actie! Hartstikke bedankt! Heb het meteen besteld! Als ik het binnen heb, zal ik eens kijken naar de vitamine E. Wat leuk trouwens dat je in het buitenland woont! Waar precies?
Graag gedaan hoor! Kreeg het ook als tip van een vriendin. Wou eerst ook bestellen maar heb al zo'n voorraad liggen hihi. Hopelijk gaat het je helpen!!
He wat klote zeg. Schimmelinfectie heb ik ook n keer gehad tijdens mn vruchtbare dagen, dan is het moment gewoon vergaan
Ja dat gaat dan niet he Nou ja m'n ei is pas over een week als het goed is dus hoop er snel vanaf te zijn!!
Oh wat wordt er opeens veel gekletst! Gezellig 😊. Vanavond een ovatietest gedaan maar die was negatief. Kan me ergens ook niet voorstellen dat ik vandaag mijn ei al zou hebben. Vanaf nu maar gewoon iedere dag testen om te kijken of het oploopt. Verwacht mijn eisprong pas zaterdag of zondag eigenlijk. Ik probeer het deze ronde een beetje los te laten na 2 vroege miskramen achter elkaar. Wil mezelf een beetje beschermen tegen nog een teleurstelling. Maar helemaal loslaten gaat toch niet hoor. Vind het toch weer erg spannend. Wat rotn Louloute, een schimmelinfectie. Hopen dat het snel over is. Zijn er al meer meiden ovulatietesten aan het doen? Heb er al van een paar gelezen maar ben heel benieuwd of er al knallers zijn. Succes meiden! Ik wens jullie een vruchtbare kerst 😉
Loslaten is inderdaad heel moeilijk hoor fotofanaat.. Ik kan dat ook euhm, niet zo goed, laten we het daar maar ophouden, haha! 5dagen Tamoxifen zitten er alweer op, vrijdag echo, ben benieuwd wanneer ik mag starten met de ovulatie testjes!
Ik ben al bezig met ovulatie testen maar nog niet echt wat te zien hoor. Mijn eisprong is eerste of tweede kd
Fotofanaat logisch dat je jezelf wil beschermen .. Ik hoop echt dat je snel weer zwanger bent en dat je beebje dit keer wel blijft plakken!! 😘 Hier nog niet bezig met ovu testen..m'n ei is pas volgende week als het goed is, ga dit weekend beginnen denk ik Spannend beebj!!
Ik ga straks weer nieuwe ovu-testen halen. Haal altijd die met die smiley's, wel duur maar geen onduidelijkheid erover. Maar ovulatie is hier nog steeds niet hoor. Word er niet goed van, maarja, we proberen maar te ontspannen. Ik ben benieuwd hoe je echo is beebj. Hopelijk staat er al een mooi ei klaar!