Dat kan.. je hoort het wel vaker. Ik merk ook dat na mijn MA en Miskraam dat mijn menstruatie anders is geworden. pijnlijker voor het doorkomen en duurt langer. ook is het veel meer dan voorheen. Na de MA een curretage gehad en dat zal er ook mee te maken hebben.
Ik zie al een hoop meiden die naast de kerststress ook eistress hebben haha heel eerlijk, ben wel blij dat mijn ei pas volgende week pas komt. eerst de kerstdagen met een groot kerstdiner "doorkomen" en dan ontspannen richting het einde van het jaar en hopelijk positieve testjes.
haha dat is ook wel weer zo ja. allebei vrij! heerlijk hoor en het is dan ook wel een bijzondere tijd van het jaar mocht het lukken! en daar gaan we natuurlijk van uit, toch! ik moet eerst nog een kerstdiner koken voor heel veel mensen
Nou jaaaaaaaaa! Meiden, help!! Ik snap echt helemaal niets meer van mijn lijf! Ik heb zojuist een ovulatietest gedaan. Zo'n clear blue met zo'n smile. Positief!! Een hele prachtige smiley. Maar... ik heb juist vandaag eigenlijk helemaal geen vruchtbaar slijm!! Ik geloof het gewoon niet eigenlijk. Maar vorige maand had ik heel duidelijk vruchtbaar slijm en die dag toen ook heeeel veel en heb toen een test gedaan en die was positief. Had ook echt het gevoel dat ik toen mijn ovulatie had. Maar nu is het dus anders. Opzich zou het kunnen want dan zou ik op een cyclus van 41 dagen uit komen, aangezien ik altijd 17 dagen na zo'n positieve test ongesteld word. Maar nu heb ik het gevoel alsof het niet klopt ofzo? Ik weet niet... het klopt niet met de signalen van mijn lijf. Nou ja, ik kan wel in dit clubje blijven dus, alleen mijn nod verplaatst nu maar naar 8 januari en we gaan het dus maar gezellig maken... maar ik geloof het gewoon niet. Het klopt echt niet.
Kan best hoor Pitahaya, ik heb ook niet altijd vruchtbaar slijm rond de eisprong. Soms wel, soms niet.. Is voor mij persoonlijk dus niet echt een betrouwbare graadmeter. Veel plezier in ieder geval haha
Bekijk bijlage 521446 8 JANUARI (3) Justagirl32 - 32 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Sunshine007 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 2 na MK) Pitahaya - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 9 JANUARI (4) Faeliv - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 Fotofanaat - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 (Ronde 1 na 2x MK) Jolanda1986 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 8 Farite - 35 jaar - Vijfde kindje - Ronde 1 na MK - MMM 10 JANUARI (2) Starry - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 7 Danielle83 - 32 jaar - Vierde kindje - Ronde 7 11 JANUARI (5) Lismam - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Beebj - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 Madeliefje1987 - 29 jaar - Vierde kindje - Ronde 1 Lammetje91 - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 Monet - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 na MA 12 JANUARI (4) xMaaike - 23 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 (Ronde 1 na MK) Sophiesoof - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Angelx93 - 23 jaar - Tweede kindje - Ronde 9 Esthertie - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 (Ronde 2 na MA) 13 JANUARI (3) Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Baby2017 - 24 jaar - Eerste kindje - Ronde 30 - MMM Louloute - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 14 JANUARI (1) Number2 - 40 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Zonne straal - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 5 na MA - NOD: 7 januari Totaal: 23 Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (2) WIL JE OP DE LIJST? Of iets aanpassen? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje dan pas ik (Florina) de lijst aan zodat het plaatje het blijft doen! -----------------------------------------------------------------
Kan best hoor Pitaya. Maar ik snap dat je meer overtuigd bent als je lichaam het ook aan geeft. Anyway, gezellig maken dus. Baat het niet dan schaadt het niet! Mijn nod is trouwens ook 8 januari
Oh, leuk, dan lopen we helemaal gelijk op. Wanneer ga jij testen? Haha. Voel jij dat je ovulatie er al bijna aan komt? En inderdaad, gezellig maken doen we zeker!
Ik ben al bezig met ovulatie testen maar nog niks hoor. En ik voel ook nog niks.. Zwangerschapstesten doe ik niet aan voor mn nod. Veel plezier
Oh, jij bent ook al aan het testen. Jij hebt wel een mooie regelmatige cyclus zeg. Nee? Test je dan wel op nod of pas er na?
Ja ik ben heel regelmatig (en daar ben ik heel dankbaar voor) maar dat is een aantal jaar geleden wel anders geweest hoor! Toen had ik pcos. Ik test pas twee dagen na nod. Dit omdat ik dus zo regelmatig ben. Hoe ga jij het doen?
Ik denk wel dat ik op nod ga testen maar hoop dat ik het red om er niet voor te testen. Maar langer dan nod red ik echt niet hoor. Wow, jij hebt pcos gehad. Ik ook! Maar misschien heb ik het dus nog steeds. Hoe ben je er vanaf gekomen?
Ja, ik dacht het al te herkennen aan je cyclus! Ik heb er niet bewust iets aan gedaan, het duurde gewoon 2/2,5 jaar en toen werd ik ineens weer ongesteld en daarna ook heel regelmatig. Maar ik had alleen het symptoom dat ik niet ongesteld werd, verder geen afwijkende bloedwaarden of overbeharing en overgewicht. Weet niet of jij dat wel hebt?
Geen overgewicht, geen overbeharing... Bloed was volgens mij ook goed (diagnose is al paar jaar terug). Maar ik had wel het echo-beeld van pcos, heel duidelijk. Menstrueerde toen helemaal niet toen ik naar gyn kwam. Maar uiteindeljk zonder clomid toch zwanger geraakt. cyclussen waren echter altijd lang maar soms had ik eens een 'goede' van 30 dagen ofzo er tussen. Maar na de bevalling is het weer drama. Heb het gevoel alsof ik weer opnieuw hormonaal in balans moet komen ofzo.
Hetzelfde als ik dus... Kan me voorstellen dat het na een bevalling helemaal op zijn kop staat en het ook weer even duurt voordat het in balans is. Als ik naar je cyclus dagen kijken zit er wel progressie in!
Ik haal altijd de goedkoopste online bij Zwanger & Kids, Pitahaya. Die zijn net zo goed hoor! Ik vind het zo zonde van mn centjes hihi. Als je testje nu positief aan geeft, zou ik toch flink aan de slag gaan. Je lichaam kan je soms goed voor de gek houden, maar zon testje lijkt mij toch echt de waarheid (om het zo eventjes te zeggen). Kan me de verwarring wel voorstellen, maar hup, ga ervoor! Ik wou dat ik dat kon zeggen justagirl32; zwangerschapstesten doe ik niet aan voor mn nod. Super knap dat je dat zo goed kan!! Hahaha, dat is waar, tijdens kerst heeft iedereen tijd om aan de slag te gaan in de slaapkamer. Onze dochter is rond die periode verwekt, had toen 17 januari 2014 een positieve zwangerschapstest. Wie weet lukt dat dit jaar wel weer!! Kerststress heb ik geen last van; alle 3 de dagen buiten de deur, dus hoef nergens voor te zorgen, heer-lijk! Oud&Nieuw wel thuis, met vrienden, maar lekker makkelijk koude schotels bestellen, dus alsnog een werk aan, ideaal.