Vanaf de piek kun je er 48 uur over doen om je eisprong te hebben. Dat je nog wel een streepje ziet maar minder duidelijk wil zeggen dat je je lh piek gehad hebt. Het kan dus vanaf vanochtend 48 uur duren. Ik zou het vanavond en morgenavond of morgenvroeg nog eens gezellig maken. Mis je m zeker niet
Vriend is juist thuisgekomen van zijn werk, kga het proberen nog gezellig te maken vanavond Sperma leeft ook langer e, dus dan zalk hem normaal gezien niet missen!
Vannacht na thuiskomst nog eens een ovutestje gedaan en een echte knaller! Met bijbehorende krampjes en pijn in onderrug gisteravond bij het etentje. Ik test nog even door, om te kijken wanneer de piek daalt. Als dit mn eisprong echt is, haalt het mijn NOD 3/4 dagen naar voren!
Das idd een mooie knaller, 24 tot 48 uur na het begin van de piek komt je ei. Fijn dat je nod dan naar voren schuift
Ja ik vraag mij dan af... tijdens de piek heb ik dus altijd die krampen en onderrugpijn.. zou dat dan meteen al de daadwerkelijke sprong zijn? Mijn menstruatie is vaak precies 2 weken na die piek..
Ik vind die van de 26e ook al best wel knallen! Dan zou t vanaf nu ongeveer 48 uur zijn dat ie springt.
Net weer een testje gedaan en weer een knaler haha! Maar het js toch binnen 48 vanaf het begin van die piek? Wat ik net al vroeg... tijdens die piek van gisteravond (en nu ) wel last van krampjes en mn onderrug... kan dat al de daadwerkelijke sprong zijn? Zo meteen op die piek?
Dat zou zeker kunnen ja. Binnen 48 uur. Heb zelfs gehoord binnen 24 uur wanneer de de knaller te pakken hebt. Als de krampjes weg zijn is je ei geweest. Kan nu ook je groeiend follikel zijn wat je voelt
@Lisa280887 gisterochtend had ik een knaller, en gisteravond voelde ik ook de bekende ovulatiepijn. Maar ik heb deze ronde naar 1x per dag getest..dus ik weet niet wanneer de piek begonnen is. Dus het kan vrij snel na je knaller zijn ja Hier is mijn ei vannacht gesprongen vermoed ik! Mijn nod is daarmee ook wat vervroegd, wel fijn een wat vroeger ei
NOD-lijst 8 januari t/m 14 januari 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1e kindje, ronde 25 (3e na vmk) Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk 9 januari Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6 10 januari Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 8 11 januari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 (ronde 6 na ma) SkyA, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 12 januari 13 januari Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 7 14 januari Estherbdb, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos Totaal: 13 Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik heb sinds deze ochtend precies wat mestruatieachtige krampen, is dit door mijn eisprong dan? Ik weet namelijk niet echt hoe het voelt, heb er ook nog nooit op gelet...
Dit zou inderdaad een symptoom kunnen zijn. Ik voel altijd een soort kramp en steken aan 1 kant in Mn lies. Samen met een menstruatie schroef buikpijn. Dus dat zou inderdaad wel eens kunnrn ja. Na Mn eisprong is deze pijn ook meteen weer weg.
NOD-lijst 8 januari t/m 14 januari 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1e kindje, ronde 25 (3e na vmk) Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk 9 januari Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6 10 januari Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 8 Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 11 januari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 (ronde 6 na ma) SkyA, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 12 januari 13 januari Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 7 14 januari Estherbdb, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos Totaal: 13 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Bij mij is het een soort zeurderige pijn aan 1 kant, dit keer links. Het is bij mij anders dan menstruatiepijn. Sinds mijn 1e miskraam lijk ik dat veel beter te voelen.