Het is idd een lekker rustig groepje. Wel fijn. Ik pak morgen gewoon een drankje. Maar ga niet overdrijven. Ben morgen pas 7 dpo dus zowiezo al zou het raak zijn nog geen bloedband met het kleintje. Verder al te vaak mezelf ingehouden voor niks.
Ja ik drink ook nooit veel, af en toe is 1 glaasje bij een gelegenheid. Bij ons weten een paar mensen met wie we gaan vieren het, maar zal normaal gezien ook niet echt opvallen Fijne feesten!
Ik drink morgenavond ook hoor. Ben dan 4dpo dus het is nog vroeg. Als het raak is deze maand zal er nog geen innesteling zijn geweest en als het niet raak is heb ik mij voor niks ingehouden. Natuurlijk alles met mate! Maar dat doe ik tegenwoordig sowieso. Drink alleen op feestjes.
Dan zou ik het misschien ook nog wel wagen. Ik ben al 5dpo morgen 6dpo dus wir weet zou t al ingenesteld kunnen zijn..
Ja het is lastig inschatten he! Aan de ene kant denk ik wel: wat als..? Maar aan de andere kant kan het nog jaren duren voor het raak is, en wil me niet jaren helemaal in moeten houden voor misschien wel niks...
Toch is en blijft het lastig hoor ik denk dat je moet doen waar jij je zelf het beste bij voelt. Dan ben je het meest jezelf en dus relaxt... en laat dat nou net iets zijn wat we nu nodig hebben: ontspannen zijn
Ik ook hoor...vage ronde Deze keer dus weinig kans. Lekker n wijntje. We vieren het met vrienden dus Als ik niet drink valt het gelijk op
Dat is ook zo hoor! Doen waar je je t beste bij voelt! Dat is waarschijnlijk ook iets wat bij je past
Ik weet niet of ik nou mijn darmen voel of mijn baarmoeder. In ieder geval zeurt/schrijnt/trekt er iets in mijn onderbuik en liezen sinds gisterenavond
Spannend, ik voel het niet continue. Ben benieuwd, nog een paar dagen en dan kan ik testen. Allemaal een fijne jaarwisseling!!!
Dames, mag ik hier meeschrijven. 6 dec is mijn eerste menstruatie weer begonnen na mijn bevalling in nov 16, dus afwachten hoe het zou gaan. Late eisprong, dus kan hier aansluiten de komende twee weken, op zijn vroegst is menstruatie 8-1, dus ben benieuwd. Nu 3/4 dagen dpo