Hoeveel DPO ben je nu? Ik zou hier niet teveel vanuit gaan omdat de meeste vrouwen altijd wel wat LH hormoon in hun lijf hebben.... Maar het zou natuurlijk wel gaaf zijn! Hier vanmorgen EINDELIJK een wat donkerdere streep dus ik heb gewoon een laat ei... Hopelijk knalt hij vanavond of morgen. We gaan het zien.
Dankjulliewel dames! Ja tweede kindje, eerste ronde! Hebben flink geklust rondom ovu dus ben benieuwd! Hopelijk een mooi roze lijstje zo die tweede week van januari!
]Nod lijst 8 januari t/m 14 januari 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1e kindje, ronde 25 (3e na vmk) Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 9 januari Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6 10 januari Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 8 Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 11 januari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 (ronde 6 na ma) SkyA, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 12 januari 13 januari Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 7 Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na vmk 14 januari Estherbdb, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos Totaal: 15 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik ben 7 dpo vandaag. Normaal is het ovu testje rond deze tijd veel lichter dus ben benieuwd. Woensdag ga ik echt testen
Wauw wat gaaf. Kun je met een ovulatietest ook zwangerschap testen dan? Nu wordt ik ook nieuwsgierig. Haha
Ik ben nu 6dpo. Mijn streepje is wel een stuk minder duidelijk dan die van jou. Heb na de eisprong nog getest en toen was hij weer omowit. Grappig dat je nu wel weer een streepje ziet.
Een ovutest reageert op lh en hcg! Je weet dus nooit zeker waar de test op reageert, aangezien je lh-level schommelt gedurende de maand... met een zwangerschapstest kan je echter geen ovulatie opsporen!
Over die ovutestjes als zwangerschapstest bedoel ik niet lullig trouwens hoor... maar volgens mij moet je dr n beetje voorzichtig mee zijn
NOD-lijst 8 januari t/m 14 januari[/U][/B] 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1ste kindje, ronde 25 (3e na vmk) 9 januari Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6 10 januari 11 januari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 (ronde 6 na ma) 12 januari 13 januari 14 januari Haticehellie, 40 jaar, eerste kind, ronde 66, mmm iui ivf icsi Datumloos Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Nee oké. Maar heb Mn knaller vorige week zaterdag gehad. Afgelopen maandagavond Mn ei gevoeld. Daarna liepen de testen af en dinsdagavond waren ze spierwit. Daarom vind ik het grappig nu weer ee streep te zien. Zonder hoop of me ergens op vast te pinnen. Vooral eens nieuwsgierig
Nod lijst 8 januari t/m 14 januari 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1e kindje, ronde 25 (3e na vmk) Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 9 januari Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6 10 januari Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 8 Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 11 januari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 (ronde 6 na ma) SkyA, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 12 januari 13 januari Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 7 Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na vmk 14 januari Estherbdb, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Haticehellie, 40 jaar, eerste kind, ronde 66, mmm iui ivf icsi Datumloos Totaal: 16 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Je hebt als het goed is altijd wat lh in je lijf Ik had het vorige cyclus ook, afloop na ei en paar dagen voor mn nod weer oploop. Meer niet zwanger helaas
Ik had vanmiddag even een uur flinke pijn rondom m’n baarmoeder geen idee wat het was, innesteling lijkt me nog te vroeg?
Is echt een trend hier om te testen met een ovulatietest. Moet ieder voor zich weten natuurlijk en al helemaal of je daar hoop op vestigt maar je breng er nu mensen die wat onwetender zijn mee op een idee en daarmee valse hoop. Als je ovu reageert op hcg zou je ook een zwangerschapstest kunnen doen. Als ovu in de toekomst zouden kunnen kijken, zou iedereen die doen ipv een zwangerschapstest.