4e ronde was ik zwanger bij mijn eerste zwangerschap. Maar dat was ook de eerste ronde toen dat ik ovutesten gebruikte.
Ik droomde 3 dagen geleden dat we alles dubbel hadden gekocht voor een jongen of een meisje. 2 dagen geleden droomde ik dat ik een positieve test had haha
Hoi dames, Ik wil me nog graag bij jullie aansluiten, mijn NOD is 11/12 januari. Vandaag 4 DPO. Misschien toch nog net een 2017 kindje ? Ik ben 27 jaar, we zitten momenteel in ronde 5 voor een broertje of zusje voor ons zoontje van bijna 2. Ik gebruik ovutesten en temperatuur elke ochtend. Bij ons zoontje meteen in ronde 1 na pilstop zwanger geworden, dus het wachten nu valt wel even tegen ! Al zitten we nog maar in ronde 5 en is er nog niets aan de hand natuurlijk.
Ow echt? Droom de hele week al zo vreemd en realistisch. Dat ik me afvraag hoe ik er bij kom, zoveel fantasie. Haha Bij mijn dochter de tweede ronde zwanger. Ook niet verwacht wel gepland toen. Nu bezig in ronde 3
Nod lijst 8 januari t/m 14 januari 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1e kindje, ronde 25 (3e na vmk) Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 9 januari Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6 10 januari Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 11 januari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 SkyA, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Leinrob,34 jaar,2e kindje, ronde 1 Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 12 januari Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 (6e na ma) Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 8 13 januari Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 7 Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na vmk 14 januari Estherbdb, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Haticehellie, 40 jaar, eerste kind, ronde 66, mmm iui ivf icsi Datumloos Totaal: 17 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Nod lijst 8 januari t/m 14 januari 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1e kindje, ronde 25 (3e na vmk) Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 9 januari Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6 10 januari Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 11 januari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 SkyA, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Leinrob,34 jaar,2e kindje, ronde 1 Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 12 januari Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 (6e na ma) Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 8 13 januari Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 7 Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na vmk 14 januari Estherbdb, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Haticehellie, 40 jaar, eerste kind, ronde 66, mmm iui ivf icsi Datumloos Totaal: 17 Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@hier helaas een negatieve test dus dat gaat ronde 26 worden. Heb al sinds pagina 16 geen berichten meer gekregen in mijn mail dus heel veel gemist
Oh dat dromen heb ik ook zo erg! Afgelopen nachten ook weer, maar ik heb dat vaker..dus volgens mij droom ik gewoon vaak @Nog anoniem wat jammer
@ dromen kan me niet echt herinneren van vorige zwangerschappen. Hier zijn eerste symptomen meestal koud en dat ik bloederige sliertjes heb als ik mn neus snuit en bloederig tandvlees bij tandenpoetsen. @rondes, dochter ronde 1, zoon ronde 2 en nu bij nummer 3 was ik na 2,5 jaar zonder AC zwanger. De wens was er wel maar we waren niet actief bezig. En met maximaal 1x per week seks dus minder grote kans. Dit werd helaas een vmk begin november. Sindsdien is de wens groter en zijn we ook actiever bezig dmv meer klussen en ovus. Dit is eigenlijk ronde 2 na vmk en ronde 1 met weer hele cyclus er tussen. @Nog anoniem, balen meid. Wij hadden toch ongeveer tegelijk een vmk begin november?
Ow wat balen van je negatieve test! Had je wel wat klachten? Of helemaal niks? Ja dat koud hebben merkte ik de vorige zwangerschap ook wel ja. Maar heb t sowieso redelijk snel koud. Dus niet absurd misschien. Haha
Meiden ik begin nu toch wel een beetje nerveus te worden! Nu 7dpo. Op 5 en 6 dpo krampen gehad en trekkerig gevoel in onderbuik. Vandaag geen krampen, wel duidelijk ‘gevoelig’ onderin en voel mn onderrug.. kan dit een innesteling zijn geweest?
Ja, zou kunnen. Maar dat weetj helaas nooit. Bij mn 2e op ongeveer 5 a 6 dpo ook echt een poosje kramperig gevoel onderin, voelde als eipijn. Denk achteraf ook innesteling maar zelfs dan weetj het niet zeker of het toen was. 9 dpo testte ik toen licht positief.
Menstruatiepijn, wat ik normaal pas 2 dagen voor mijn menstruatie heb en veel last van maagzuur. Borsten zijn ook gevoelig maar dat heb ik altikd een week voor de menstruatie
Ja dat zou kunnen. Heb het toen het raak was ook rond 5/6 dpo gevoeld alsof er lucht in mijn darmen zat. Op dezelfde plek toen het mis ging ook een soort "plop" gevoeld heel raar alsof ik voelde dat het los kwam.