Vinden jullie dit ook zo'n vervelende periode ?? Hier wat misselijk en s ochtends heel erg warm en s avonds onder een dekentje zitten van de kou. Ik hou mezelf maar voor dat het komt door het stoppen met de pil, maar het willen testen komt af en toe toch wel naar boven en wanneer dan het beste zou zijn en dan weer nee ik ga echt gewoon wachten
Wachtbankje is verschrikkelijk Was relatief relaxed en er niet zoveel mee bezig deze cyclus, maar sinds gisteren doen mn borsten zeer en ben ik er weer volop mee bezig Ben gewoon niet zo goed in (af)wachten
Vind het wachtbankje ook vreselijk! Wil gewoon weten waar we aan toe zijn... deze keer voelt het wachtbankje wel heel anders dan andere keren, krampjes op 5 en 6 dpo, beursig gevoel gister op 7 dpo en nu niks. Normaal ben ik misselijk tijdens het wachtbankje en veel meer dat trekkerige gevoel onderin.
En juist al die klachten maken je gek he. Hier misselijk geweest en nog met vlagen. Mn tepels tintelen wat. Heel moe en zwaar gevoel in Mn benen. Droom heel levendig. Vriendlief zei dat ik vannacht tot drie keer toe hele verhalen aan t vertellen was. Net alsof ik wakker was maar toch sliep. Heb ik normaal nooit gedaan. Alleen tijdens de zwangerschap van Mn dochter. Haha. Ben benieuwd. Nog drie dagen en dan ga ik testen samen met Mn vriend. Zou ergens wel heel mooi zijn. Als t nu raak zou zijn, ben ik uitgeteld rond de sterfdag van zn vader. Maakt t extra spannend
Ja ineens voel je van alles! Of in mijn geval juist minder... en het maakt me zo onrustig. Ik beschouw deze ronde wel als verloren ronde, gezien al het slechte eten met de feestdagen en alles! Oh dat maakt het wel extra spannend ja!
Al geloof ik niet dat slecht eten heel veel invloed heeft. Toen ik zwanger werd van Mn dochter was ik op vaakst ie in Turkije. All inclusive. Onbeperkt ongezond eten, flink alcohol gehad. Pas daarna ontdekte ik zwanger te zijn. Dus daar hecht ik niet zoveel waarde meer aan. Haha. Wie weet juist een goed teken dat je niks voelt.
Het eten heeft er idd niet zo heel veel invloed op. Het schijnt wel dat veel calorieën de kans op een jongen vergroot. Ik vindt het wel fijn een klein clubje, kan ik even iets makkelijker volgen. Ik had mezelf al op paars gezet
Ik heb met deze testen vaak vals positief getest helaas. En een streepje die echt roze is binnen de tijd zou positief moeten zijn. Maar buiten de afleestijd zou ik ze niet vertrouwen.
@Nog anoniem ik zie wel wat hoor! Spannend! Vanmorgen nog getest? Ik vind het nu nog wel gaan maar ben ook pas 3 dpo haha
Het schommelen tussen hoop en hopeloos vind ik zo zwaar. 9dpo negatieve test. Omo wit.. Is er dan nog kans ? Voel zo veel Gedroomd over een positieve test
Jazeker is er dan nog een mogelijkheid. Zou wachten met testen tot op of na nod. Als ie dan nog wit is,acht ik de kans heel klein dat t raak is
Nod lijst 8 januari t/m 14 januari 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1e kindje, ronde 25 (3e na vmk) Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 9 januari Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6 Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 10 januari Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 11 januari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 SkyA, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Leinrob,34 jaar,2e kindje, ronde 1 Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 12 januari Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 (6e na ma) Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 8 13 januari Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 7 Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na vmk 14 januari Estherbdb, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Haticehellie, 40 jaar, eerste kind, ronde 66, mmm iui ivf icsi Datumloos Totaal: 18 Wachtbankje (16), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Het kan hè, sommige dames hier testen pas vanaf 12’dpo licht positief. Ben je zeker van je ei? Wel toch ?
@Nog anoniem spannend! Al getest?? Ik zou ondertussen stuiteren!!! @TantePerenboom nog geen bruinverlies wel nog steeds menstruatie krampen
Ik zou de hoop nog even niet opgeven hoor ! Ik zou elke ochtend testen en als de test rond 12 dpo nog niet positief is of op NOD dan het pas als verloren ronde beschouwen, tenminste er zijn ook mensen die pas een paar dagen na hun NOD positief testen. Ben je een testfreak?