Nee eigenlijk niet Maar ik voel me anders dan anders op de een of andere manier. En nog geen bruinverlies. Ik had gekeken op countdowntopregnancy en dat gaf ook wel een beetje hoop.
Nee eigenlijk niet Maar ik voel me anders dan anders op de een of andere manier. En nog geen bruinverlies. Ik had gekeken op countdowntopregnancy en dat gaf ook wel een beetje hoop.
Nod lijst 8 januari t/m 14 januari 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1e kindje, ronde 25 (3e na vmk) Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 9 januari Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6 Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 10 januari Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 11 januari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 SkyA, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Leinrob,34 jaar,2e kindje, ronde 1 Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 12 januari Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 (6e na ma) Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 8 13 januari Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 7 Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na vmk 14 januari Estherbdb, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Haticehellie, 40 jaar, eerste kind, ronde 66, mmm iui ivf icsi Datumloos Totaal: 19 Wachtbankje (17), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hier ook. Was superecht. Werd er echt rot van wakker. Meestal als ik droom denk ik bij het wakker worden, naah...dat kon ook helemaal niet echt maar nu niet.
Vandaag 11 dpo. Dus verwacht niet dat hij deze ronde nog positief wordt. Misschien test ik morgen nog maar denk dat het weinig zin heeft
Meisjes!! Ik ga net naar het toilet, veel ik wat bruin af... innesteling?? Ik zit maar op 7dpo... dus pas regels over min 7 dagen (heb cyclus van 28 tot 32 dagen)... nog nooit dit voor gehad.. ik probeer niet te blij te zijn! Maar toch zou dit raak kunnen zijn? Heb ook nog nooit voor nod getest, weet niet of ik dat nu ga kunnen volhouden!
Zou nog altijd kunnen. Geen bloed geeft moed. Duimen blijven draaien voor je. Oeehh spannend. Heb t zelf nog nooit meegemaakt dus weet niet hoe t is. Hoop t voor je! Hier voel ik me echt beroerd vandaag. Al de hele week ijskoud. Knallende koppijn en doodmoe. Kortom. Niet te genieten. Misselijk met vlagen en honger als een paard. Haha. Nog 3 dagen.
Ja echt superspannend... kan even aan niets anders denken...! Ik ga denk ik zondag toch eens testen.. of zou dit te vroeg zijn dan? Is 4 dagen voor nod... Jij ook zondag testen?
Ja wij gaan zondag ook testen. Is bij mij 1 dag voor nod. Weet noet of t de ochtend of avond gaat worden. Maar iig zondag