Ik ben dan nog 4 dagen voor nod, dus best wel vroeg he? Weet ni hoeveel dagen na innesteling je zou kunnen testen...
Spannend dames, dat wordt druk in het weekend! Ik gebruik die vd action. In tegenstelling tot de ovutesten van action vind ik deze wel fijn. Blijven echt wit als je niet zwanger bent. Ik heb ook een digitale van CB, maar die ga ik pas gebruiken als ik n dikke tweede streep heb.... Ik wacht nog minstens een week hoor Verder heb ik denk ik een griepje oid... snotverkouden en hoofdpijn
Oeee spannend @SkyA...is het niet meer geworden? Ik had het vorige ronde ook op 9 dpo maar bleek toch mn veel te vroege menstruatie. Maar volgens mij moet je 2/3 dagen na innesteling wel positief kunnen testen.
Spannend meiden, hopelijk voor julloe wel een mooie roze streep. Op de vraag over welke test. Kv geeft vaak indroogstreepjes maar is wel gevoelig en goedkoper. Predictor early is vrij prijzig 11 of 12 euro maar geeft wel een betrouwbaar resultaat. Ik gebruik altijd wondfo, is hetzelfde als kv 2v5 best tevreden over behalve dan de indroogstreepjes die je aan het twijfelen kunnen brengen. Maar toen er echt een streep kwam was hij ook duidelijk en roze
Nee niet meer geworden, daarnet niets meer. Als het mijn menstruatie zou zijn zal ik dat morgenvroeg merken, meestal krijg ik ze als ik opsta... dus zal morgenvroeg zien.. maar hopelijk komt er niets meer nu!
Wie had het nou ook alweer over levendige dromen? Ik zie net dit staan in de banner van @sweetdreams Toevallig zeg
Etos heeft ook casette testen 2 voor 4,95 van testpoint zijn deze. Geen indroogstreepjes zoals de kv. .. deze heeft bij mij 3x vals positien gegeven ... over de testen van action ben ik ook heel tevreden die zijn 2 voor 2,49.
Ik heb Mn vorige zwangerschap met Kruidvat 2v5 positief getest. Eigenlijk nog geen andere ervaringen. Haal zon clearblue als t raak s. Gewoon de bevestiging dat t er staat. Vind ze verl te duur om ze zo te kopen
Zeker weer even testen meid. Ik hoop het zo voor jou! Wat ik ook zo knap vind is dat jij tegen iedereen hier zo vriendelijk bent bij een positieve test, altijd felicitaties. Ik kan me voorstellen dat dat soms misschien enorm steekt als je het zelf ook zo graag wilt. Dikke pluim voor jou!
Thnx maar geloof me, ik kan dat niet altijd. Ik kijk daar ook alleen wanneer ik het kan. Als ik me kut voel ga ik daar niet kijken. Maar kan zowiezo wel blij zijn voor anderen
Als dit waar is dan heb ik hele goede hoop dat het hier raak is Vannacht enorm levendig gedroomd, dit doe ik nooit. Alleen tijdens mijn vorige zwangerschap droomde ik vanaf het begin ook heel veel, na de bevalling was dat ook vrij snel over. Vandaag 6dpo dus ik moet nog even geduld hebben voordat ik kan testen