Ah dat snap ik best. Ik zit pas in ronde 8 en als ik net ongi ben geworden vind ik dat ook een kuttopic... Maar iig even testen hoor spannend!
Als dat waar is, is het hier ook raak haha Vannacht 3 hele ‘echte’ dromen gehad! Gisternacht 1. Heel bizar! En ook echt wakker worden met het idee dat die dingen echt gebeurd zijn!
Even nog over die dromen? Dromen zijn toch altijd levendig? Of dromen jullie normaal nooit en nu wel? Ik droom volgens mij bijna altijd en ik vind alle dromen levendig.
Ik droom niet zovaak en als ik droom, is het zo bizar dat het nooit echt kan zijn. De afgelopen nachten heb ik zo levendig gedroomd dat ik wakker werd met het gevoel dat het echt gebeurd was.. dat is nieuw voor mij haha
Nou vooral die dromen waarbij je wakker wordt en ze nog compleet kunt herinneren zijn voor mij nieuw. Normaal weet ik wel dat ik gedroomd heb maar ben ik t ook heel snel weer vergeten. Vandaar de term levendig gedroomd. Hier vannacht eindelijk eens heerlijk en vast geslapen. Nog steeds wel moe en benen die niet vooruit te slepen zijn. Verder voel ik me eigenlijk wat te goed. Mmmm
Ik voel ook niks meer. Geen steken meer, geen rare kramp meer. Alleen pijnlijke/stijve tepels als ik het koud heb maar ook dat is niet uitzonderlijk voor deze periode van mn cyclus. Ik begin het heeeeel spannend te vinden en ben bang dat ik het niet ga redden tot NOD. Manlief vindt dat vroege testen echt stom dus ik doe het sws niet voor maandag want tot die tijd heeft hij vakantie. Ik heb ze sws niet in huis dus misschien dat ik ze maandag bestel en dan dinsdag test doe. Zit dan 11/12 dpo. Maar als ik het kan, houd ik vol tot na donderdag. Werd vorige ronde 9 dpo ongesteld. Hoop dat dat met mn vmk had te maken en dat niet weer word want dan is mn LF voor mooi wel iets te kort.
Goeie omschrijving! Dit herken ik helemaal! Vannacht gewoon3 van die levendige dromen gehad.. zo bizar!
Ik lees allemaal positieve verhalen over dingen voelen zoals steekjes krampjes voor NOD etc. Ik voel helemaal niets haha kan ik dan evengoed positief blijven ? Vandaag 5 dpo
Ja natuurlijk! Ik lees vaak dat vrouwen juist niks voelen als ze zwanger zijn Het is en blijft altijd gissen
Ik zit op 9dpo en voel nog steeds niks bijzonders. Wel gevoelige borsten, maat dat heb ik de laatste paar rondes elke keer.
Zeker, dat kan! Ik heb van alles gevoeld afgelopen rondes, van heel veel tot niets en echt niet zwanger geweest... @Nog anoniem al getest?
Het vervelende is gewoon dat ongeveer alle klachten kunnen bij een menstruatie dan wel een zwangerschap.....