@Paard het kan nog van de innesteling zijn! Maar houd het even in de gaten, probeer om de dag te testen nu om te kijken of er oploop is. @SkyA ik zie hem hoor! Ik zou zelf even wachten tot mijn lijf wat meer hcg aangemaakt heeft. Predictor is best een prijzige test geloof ik.
@Paard, ik zie hem ook. En ja, ik zou me wel zorgen maken om het bruinverlies maar zolang dat geen rood bloed is, hoeft dat nog niks te betekenen. @SkyA, mooi oploopje hoor. Durf je wel voorzichtig te feliciteren.
Ja morgen doe ik een nieuwe test, zowel kv en predictor.. als die positief nog zijn, ga ik naar de dokter bellen om donderdag bloed te laten trekken. Ik ga dan ook voor de rest niet meer testen tot donderdag (denk ik ). Morgen weer gaan werken! Zal gek zijn als je weet dat je misschien zwanger bent!
Ik heb sinds gisteren avond menstruatie achtige krampjes telkens. Vandaag 7dpo. Komt innestelings bloed trouwens veel voor ? Op internet staat van niet maar hier op het forum lees ik er heel regelmatig over
Ik heb het nu ook voorgehad... mijn schoonzus had het ook bij haar 2 zwangerschappen. Toen ze van de tweeling zwanger was, heeft ze zelf innestelingsbloeding op 2 verschillende dagen gehad... maar lees op het internet ook maar 1 op 4 vrouwen... dus meer niet dan wel.
@SkyA , vrij duidelijk lijntje, voorzichtig gefeliciteerd! Hier vannacht een innige verhouding gehad met het toilet.... hopelijk doen we dit ergens voor...en is het geen heel nare buikgriep
Ik zie toch al een heel mooi lijntje. Heb er zelf nooit last van gehad. Maar weet wel dat je in het begin nog last kunt hebben van oud bruin bloed van de innesteling. Dat duurt wat langer voordat t bloed je vagina verlaat en is daarom wat bruin. Zou ik inderdaad ook doen. Heel lastig maar dan heb je waarschijnlijk een mooiere oploop en verspil je geen gigantisch dure testen. Ik ben gisteren de hele dag kotsmisselijk geweest en Mn borsten deden echt pijn in de avond. Gisteravond beetje roze met afvegen. Was daarna weer weg. Ik ga vandaag testen met vriendlief. Maar lig Mn plas nu op te houden in bed. Meneer slaapt nog vriendelijk. Haha. Heb ook veel last van Mn darmen. Maar denk dat dat meer te maken heeft met de wok die ik gisteren gegeten heb. Wel kei leuk om te zien dat jullie al positief testen!
Spannend! Dan moet er al een duidelijke lijn zichtbaar zijn e. Laat iets weten als je de test hebt gedaan he!
Hier helaas zojuist ongesteld geworden. Toch een restje gedaan. Negatief. Ik kan me dus aansluiten vijfde volgende ronde.