Jaaa ik hoop het ook. Ik wil alleen niet te veel hoop hebben, maar ja aan de andere kant... mag ook wel n beetje toch Jullie maken het me wel heel moeilijk zo maar eigenlijk wil ik wachten tot zaterdag, dan ben ik 12 dpo. Ben meestal op 10 of 11 dpo ongi dus.... Maar ja ik weet niet of ik het volhoud... Maar wel echt super voor je zeg! Mooi begin van dit jaar! Ik duim voor je dat het een plakker is! @Nog anoniem wat balen die onzekerheid voor je. Anders morgen nog eens testen? @Boelie88 Ja dat is wel positief volgens mij hoor... Ben zelf nooit zo'n fan van die plustesten maar dit lijkt me toch niet vals positief.
Gefeliciteerd dames mooie testen al!!! @SkyA ik heb ook een beetje oplooo. Maar durf pas bij een knalstreep echt blij te worden @TantePerenboom jaa wauw!!! Die knalt al echt!!
Onderstr van gisteren en de bovenste vandaag ( 13 dpo) hoop dat het blijft oplopen. Vind het wel spannnend
@Paard ik zie oploop! Welke testen zijn dit? Is je bruinverlies inmiddels gestopt? @Boelie88 ik zie hem hoor! Heb zelf geen ervaring met deze testen, maar het ziet er goed uit! @Eendje86 ja ik hoop dat ik je geen valse hoop geef. Zelf krijg ik toch ook elke ronde weer hoop, is ook een manier voor mij om positief te blijven Als je het volhoudt, zou ik inderdaad wel aanraden om te wachten tot 12 dpo. Vorige zwangerschappen begon ik altijd met zo'n enorm tuurstreepje, dan ben je alsnog niet heel blij..maar vooral onzeker eerst. Dus daarom hoopte ik dat ik nu kon wachten tot een duidelijke streep..en dat is gelukt En dat voelt toch veel leuker!
Nee joh ben je gek... Ik heb echt geen kwaaltjes dus ik denk toch niet dat het raak is. Ik hoop dat het lukt haha @Paard ik zie ook wel oploop hoor! En de ene maakt toch sneller HGC aan dan de ander! Zou om de 2 dagen testen om te kijken of hij verder oploopt!
Mooi oploopje hoor @Paard voor maar maar 24 uur. Wat een vruchtbare 1e NOD-dag. Dat geeft hoop. Maar hebben jullie dan allemaal een kortere LF omdat nog niemand van jullie 14 dpo is?
Ben zelf ook geen fan van deze plus testen, ben altijd de andere gewend van kruidvat, maar die hadden ze niet op dat moment... Heb zaterdag ook getest met deze test, maar toen bleef hij echt wit en werd dus echt geen plus, dus denk dat dit wel goed is haha. Maar goed, morgen nog eens testje doen maar dan met roze streepjes inderdaad. @Paard mooi oploopstreepje! Gefeliciteerd!
@sweetdreams ja mijn lf ligt tussen de 9-11 dagen, dus vrij kort. @Boelie88 dat is een goed teken dat deze test hiervoor helemaal wit bleef! Ben benieuwd naar je test morgen
Oooh dames...ik ben zooo bang dat ik niet ga kunnen wachten tot over 2/3 dagen. Precies wat ik dacht. Man en kinders zijn weer weg na 2 weken vakantie en dan zit ik alleen met mn gedachten en mn testdrang