Ja @Eendje86. Ik had op donderdagavond 28-12 rond 7 uur een zo goed als positieve ovu. Ik heb pas 29-12 eind vd middag weer kunnen testen. In het uiterste geval had ik dus 29-12 in de ochtend mn piek en is ie zondag gesprongen. Dan was maandag 1 januari 1 dpo en gister 9 en vandaag 10 en anders 1 dagje verder.
Haha ja erg is dat hè...de enige reden waarom ik het zo lang kon volhouden is omdat er niemand aan het testen was! Maar KV is heel gevoelig! Je moet alleen wel echt binnen 10 minuten kijken, want ze willen nog wel eens een indroger geven de laatste tijd. Maar binnen afleestijd zijn ze heel goed!
@TantePerenboom maar moet toch binnen 5 min resultaat aflezen van KV? Want bij mij was hij pas buiten die 5 mij maar binnen die 10 min zo aanwezig...? Nou ja wordt weer lekker onzeker door die tijd!
Nou ik vind dat die van de kv behoorlijk langzaam op kleur komen. Daarom hou ik voor mezelf altijd 10 minuten aan. In 10 minuten krijg je écht nog geen indroogstreep. Dus jij hoeft met die megaduidelijke streep echt niet onzeker te worden hoor!
Ik ook...vind hem na 5 minuten vaak nog een btje rozig wat betekent dat nog niet alle kleurstof is verdeeld.
@Paard die is inderdaad nog wat licht, maar idd moeilijk te vergelijken. Mischien heb je een heel late innesteling gehad he.. zou nu even verder testen met die van kv.. @sweetdreams bij mij ook zo in het begin qua oploop en vandaag een veel duidelijkere streep! Dus die komt wel één van de dagen.
I hope so. Denk dat mn hcg gister ongeveer 12 was denk ik en dan half is verdubbeld, is het nog maar 18.
Haha ja was mn ei nou maar net als normaal op CD 17 of 18 ipv 20... dan zat ik nu al op 11 dpo haha Maarja het is niet anders. Tnx voor de tip. Ohja ik had een voordeel bedacht: Stel hij is wit, dan is mn kans nog niet verkeken. Als ik op 11/12 dpo wit test dan wel haha
Ja ik wil morgen weer een testje doen! En als het er goed uitziet dan denk ik ook meteen een digitale van CB voor de foto Dan ben ik precies 4 weken. Daarna met 5 weken nog 1x testen voor een mooie knaller...en dan vind ik het mooi geweest
Ik heb heeeeel licht bruinverlies. Het mag (nog) geen naam/kleur hebben maar mn papiertje is niet helemaal blank. Pfff wat is dit zenuwslopend. Zo bang voor mn ongie. Is ook eigen schuld als je test met dit termijn.
Ohnee ik hoop voor jou dat dit geen teken voor je maandstonden zijn!! Je testen zijn toch positief...
@sweetdreams oh neee ik hoop zo op een plakker! Het kan nog van de innesteling zijn he, omdat het bruinverlies is... @MommyLovesU gefeliciteerd! @Paard ik lees regelmatig over dames die op de nod lichtjes testen en erna pas een knaller hebben! Snap je onzekerheid wel... zoals al gezegd, probeer het nu bij 1 soort test te houden!
@Eendje86 succes morgen met testen. Ik duim voor je! @sweetdreams spannend. Kan van innesteling zijn maar ik zou ook erg onzeker zijn. Hier om 17u toch een flinke oploop. Durf nu wel enthousiast te worden. Blijkbaar test ik minder goed met ochtendurine af en toe echte ongesteldheidskrampen maar dat schijnt ook goed te kunnen zijn. Dus ik durf nu op roze hoop dat het blijft plakken
NOD lijst 8 januari t/m 14 januari 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1e kindje, ronde 25 (3e na vmk) Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Paard, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk Boelie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 9 januari Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6 Zonnestraal, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 10 januari Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 11 januari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 SkyA, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 Leinrob,34 jaar,2e kindje, ronde 1 Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, ronde 5 12 januari Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 (6e na ma) Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 8 13 januari Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 7 Sweetdreams, 29 jaar, 3e kindje, ronde 2 na vmk Modellicious, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 14 januari Estherbdb, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Haticehellie, 40 jaar, eerste kind, ronde 66, mmm iui ivf icsi Datumloos Totaal: 19 Wachtbankje (12), Zwanger (4), Ongesteld (2), MMM (0), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.