Dankje! Ja klopt! Superspannend allemaal! Ik leer mijn lijf wel stukken beter kennen nu zo zonder anticonceptie
Nou zeg, hier nóg een kleuterjuf @Lisa280887 en @SkyA ! Nog even deze week doorkomen! Al vind ik het ook altijd wel heel gezellig, ben ook altijd weer blij als het dan écht vakantie Is! Hier zijn de kinderen vrijdag vrij, wij als juffen moeten wel naar school, ook al helemaal vol gepland met besprekingen.
Ah wat leuk zeg! Fijn dat de kids vrijdag al vrij zijn! Hier moeten ze vrijdagochtend alleen naar school. Die ochtend ga ik gebruiken om met de kids samen het lokaal eens goed op te ruimen! Mijn stem werkt totaal niet mee nu, kost zoveel kracht om uberhaubt te praten
Hey dames. Hoe gaan jullie kerst en oud en nieuw in? Zit dan op het wachtbankje zeg maar, dus wil zelf eigenlijk niet drinken. Stel dat t raak is. Eerste twee weken van de cyclus maakt me dat niet uit (al drink ik sowieso amper) gaan jullie een drankje doen of niet
He wat grappig allemaal juffen, hier ook 1, gelukkig geen kleuters Niets voor mij, doe mij maar bovenbouw Ik test trouwens ook s morgens voor ik wegga en als hij dan gaat oplopen ook s avonds nadat ik mn dochter naar bed gebracht heb. Werkt prima. Ik heb 2 rondes testpauze gehad. Maar ga nu weer beginnen. Ik ga vandaag maar eens testjes bestellen.
Dat ligt eraan wanneer ik mijn eisprong heb. Ik kan 31ste 6 of 9 dpo zijn. Als ik dan 9 dpo ben zal ik in de ochtend voor de zekerheid een testje wagen. Is hij licht positief dan geen druppel. Ben ik 6 dpo dan is het ws nog niet eens ingenesteld of pas net dus dan heb je nog geen bloedband met het kindje dan kan er best een glaasje champagne vanaf. Maar ik ga niet overdrijven
Ik drink gewoon tot een positieve test.... De eerste rondes deed ik dat steeds niet (vanaf mn eisprong) maar ja steeds weer niet zwanger dus ik ga het me niet ontzeggen nu.... Bij zwangerschap DL ook nog gedronken 1 dag voor positieve test...
Ik verwacht mijn ei pas na kerst, dus met kerst kan ik rustig nog een glaasje drinken. En ik denk dat ik met oud & nieuw nog maar net na de eisprong zit. Even kijken hoe mijn gevoel dan is..maar een glaasje kan dan nog geen kwaad lijkt mij. Ik drink nooit veel, dus dat scheelt al
NOD-lijst 8 januari t/m 14 januari 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1e kindje, ronde 25 (3e na vmk) Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Paard, 32 Maar, 2e kindje, ronde 6 9 januari Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6 10 januari Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 8 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk 11 januari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 (ronde 6 na ma) SkyA, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 12 januari 13 januari Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 14 januari Datumloos Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hallo dames, Ik sluit me ook weer aan! Ik ben ook juf vind het wel toevallig hoor! Ik ben bij mijn eerste zw heel streng maanden vd alcohol afgegeven. Na bijna een jaar ging ik over op "geen alcohol na de eisprong ". En de maand waarin ik zwanger bleek heb ik zelf 2 x een drankje na de eisprong gehad. Ik hou nu weer aan dat ik liever geen alcohol nuttig na mijn eisprong. Maar ik denk dat ik tijdens de feestdagen wel een glaasje neem.
NOD-lijst 8 januari t/m 14 januari 8 januari Nog anoniem, 39 jaar, 1e kindje, ronde 25 (3e na vmk) Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Paard, 32 Maar, 2e kindje, ronde 6 9 januari Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 6 10 januari Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 8 TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na 2e mk 11 januari SJD1988, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 (ronde 6 na ma) SkyA, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4 12 januari 13 januari Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Muisjemeisje, 27 jaar, 4e kindje, ronde 7 14 januari Datumloos Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Dat heb ik precies hetzelfde, ik ga mezelf niks onthouden. Het kan ook nog geen kwaad rond die tijd, zolang je je maar niet straalbezopen zuipt
Precies, dat doe ik toch al nooit dus... 1 of 2 wijntjes bij t eten met kerst en een glaasje champagne moet best kunnen hoor!
Vind ik ook. Al kan ik soms met een avondje met vrienden ook goed doorhalen haha maja dat ga ik dan dus niet doen.