Meis wat rot zeg! Snap helemaal dat je er verdrietig om bent. Weten ze waarom die niet gesprongen is? Is er geen kans dat er een ander eitje wel goed is gesprongen?
Frummels: Knuffel meis!! Ovu testen; Ik doe er zelf niet meer aan nadat er werd geroepen bij mijn inziens positieve test dat ik m nog niet als positief mocht beschouwen terwijl ik dus 14 dgn daarna wel mn menstruatie had.. bleek hij dus wel positief te zijn geweest toen.. Hier; vanaaf wel knuffelen haha
Dames, zoals jullie weten heb ik een cyste van 3 cm. Ik heb een regelmatige cyclus en ik kan mijn vruchtbare dagen vaststellen. Zegt dit wel genoeg ik gewoon een eisprong heb ?? Of juist niet. Ik ben sinds vandaag ook begonnen met tempraturen
Miszy er was te zien dat er verder niets zat. Het is waarschijnlijk zo dat het linker ei had moeten springen maar dat dit niet lukte en is doorgegroeid. Baby2017 mij is verteld dat de ene vrouw wel en de andere geen eisprong krijgt als ze een cyste heeft. Het licht er ook aan welke kant je cyste zit en waar een eitje groeit. Hopelijk voor jou een eisprong deze ronde!
Heh potverdikkie... vriend lief is aan het overwerken en helemaal gesloopt dus denk als hij straks thuis komt dat ie weer snel in slaap valt.. vrees deze ronde dus weer geen roze vanaf deze kant... zucht.. baal baal! En dan lees is zoiets als frummels met haar cyste en dan denk ik t kan dus nog veel erger.. sorry dat ik klaag over mn frustratie dat er hier niet geknuffeld word.. Maar kan het nergens anders delen
@Palomi, het zit niet echt mee he... kun je m niet verwelkomen in een sexy lingeriesetje @frummels, niks aan meid...verwarrend allemaal. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. @baby2017, temperaturen heeft volgens mij alleen zin als je dat doet vanaf cd1, maar er zijn hier ongetwijfeld dames die er meer verstand van hebben, heb nl zelf nooit gedaan...komt heel precies.. elke dag zelfde tijd... ik geloof dat als je s nachts wakker wordt om te plassen het al invloed heeft..
Idd wat verwarrend als de controle streep ook licht blijft, heb je vandaag nog nieuwe gekocht en getest? denk omdat je nog lichte streep hebt op je teststreep zou ik gewoon morgen weer een test doen... als ik zo kijk op je banner is je eisprong over 5 dagen dus dan zou je morgen weer kunnen zien.
08. (5) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 Vita rose, 34 jaar, 3e kindje, ronde 12 Hdgirl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Patricia33, 33 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk MissMarijke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 43 mmm 09. (4) Mo185, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Palomi, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Lilo88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 BertxBirgit, 26 jaar, 3e kindje, ronde 8 mmm 10. (3) Mabad, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 11. (4) Lieseleentje, 36 jaar, 2e kindje, ronde 1 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ??*3 Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 (3e na bbz) MRCD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 12. (3) BloemJK, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lauren1984, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Niennac, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 13. (7) Mom2be92, 24 jaar, 2e kindje, ronde 18 Fee89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 15 (ronde 2 na mk) Pat25, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 ronde 3 in mmm Bieniwieni, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Naverona, 30 jaar, 4e kindje, ronde 1 Vikamustygrishi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 14. (9) ManonG, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Nahlatje, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 Dora26, 28 jaar, 1e kindje, ronde 20 mmm Loetje85, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Osrouti, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 na BBZ Tomnaat, 35 jaar, 5e kindje , ronde 2 KleineFee, 28 jaar, 4e kindje, ronde 1 Zwangels, 33 jaar, 2e kindje, ronde 13 Citroentje, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos(0) Buiten de lijst (0) Totaal: 35 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (4), twijfel-/tuurtest (0) WIL JIJ OP DE LIJST? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Citroentje: Sterkte! Moet je geen maand rust houden nu na je curretage? @Baby2017: Hoe ben je zo zeker dat je goed vruchtbaar bent van jezelf? Je eisprong kan je enkel vinden dmv ovulatietesten in combi met temperaturen... @Palomi: Lastig hé... Heb het ook al een paar keer voorgehad. Sexy lingerie helpt niet? @Frummels: Sterkte meid! Hopelijk snel duidelijkheid!
@Dora, dat hebben ze niet gezegd..lees alleen overal dat als je niet meer vloeid, je weer seks mag hebben..wel dat sommige adviseren de 1e menstruatie af te wachten ivm bepalen van het termijn, maar goed, dat kunnen ze met een evt extra termijnecho ook wel goed bepalen. Mij is er dus niks over gezegd verder. Heb volgende week een controle echo en zal dan ook even vragen of hij kan zien of mijn ei al gesprongen is, of dat er 1 zit te wachten. @Palomi, wat balen zeg..geen verleiding actie mogelijk?
@frummels; sterkte meid! Dikke knuffel voor jou! @palomi: nee hé, we zouden samen voor roze gaan deze maand! Ik kan op het wachtbankje.. mijn eisprong is sowieso geweest. De 23e had ik die knaltest. De 24e nog maar een heel licht streepje. Vanavond tijdens het werk een steek gevoeld in m'n onderbuik, dus zou kunnen dat ie toen is gesprongen.. net gevoeld en m'n slijm is niet meer rekbaar, wel veel wit slijm. Vanmorgen nog wel geklust dus afwachten maar weer..
Ik heb het nooit meegemaakt, dus heb ook geen idee hoor... Als ze niets gezegd hebben zal je wel ineens 'door' kunnen. Dacht altijd ook dat het gezondste was om een menstruatie af te wachten, (vriendin van me moest dat toch doen) zodat het baarmoederslijmvlies echt helemaal kan herstellen. Maar geen idee of dat 'een algemene regel' is. Hopelijk kan je bij de controle echo nog een eitje vinden en daar gebruik van maken!
@Palomi, hoop echt op roze voor jou! Het zijn ovu testen die foto van mij. Hopelijk dus een eisprong gehad. Eerste keer dat ik ovulatietesten gebruik dus ik ben er nog wat onzeker over. Hoewel ik vermoed dat de 1e die ik deed wel echt positief was. Maar ik ben ook wel zo "nuchter" dat het alle kanten op kan en ik zie die testen meer als hulpmiddel dan dat ik er al m'n hoop op zet.
Haha ooh meiden ik ging stuk gister.. Vriend kwam eindelijk na overwerken thuis en stond erop dat ik een gezellige avond met mijn vrienden zou hebben maar wou wel voordat ik weg ging nog ff knuffelen om de kans deze maand te vergroten.. Dus wij zijn gewoon ff gezellig bezig en op t moment supreme floept ie eruit en lag t op mn elleboog 😂😂😂😂 we hebben er samen enorm om gelachen en vriend zei al er is er maar 1 nodig haha vanavond maar weer een poging wagen
He dames. Mag ik hier mee kletsen? Eisprong bijna een week later als de vorige twee rondes dus mijn nod ( ben niet helemaal.zeker over.mijn lf ) zal ongeveer 8 juli zijn MadameV 3e ronde na mk 2e kindje Allemaal heel veel succes
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 juli 2016 ♡ 08. (6) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 Vita rose, 34 jaar, 3e kindje, ronde 12 Hdgirl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Patricia33, 33 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk MissMarijke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 43 mmm MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk 09. (4) Mo185, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Palomi, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Lilo88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 BertxBirgit, 26 jaar, 3e kindje, ronde 8 mmm 10. (3) Mabad, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 11. (4) Lieseleentje, 36 jaar, 2e kindje, ronde 1 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ??*3 Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 (3e na bbz) MRCD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 12. (3) BloemJK, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lauren1984, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Niennac, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 13. (7) Mom2be92, 24 jaar, 2e kindje, ronde 18 Fee89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 15 (ronde 2 na mk) Pat25, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 ronde 3 in mmm Bieniwieni, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Naverona, 30 jaar, 4e kindje, ronde 1 Vikamustygrishi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 14. (9) ManonG, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Nahlatje, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 Dora26, 28 jaar, 1e kindje, ronde 20 mmm Loetje85, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Osrouti, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 na BBZ Tomnaat, 35 jaar, 5e kindje , ronde 2 KleineFee, 28 jaar, 4e kindje, ronde 1 Zwangels, 33 jaar, 2e kindje, ronde 13 Citroentje, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos(0) Buiten de lijst (0) Totaal: 36 wachtbankje (4), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (4), twijfel-/tuurtest (0) WIL JIJ OP DE LIJST? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Gezellig dat je hier mee komt kletsen MadameV! Ik lees net alles een beetje terug maar wat naar voor je Frummels! hopelijk gaat deze ronde snel voorbij en kun je door! Eerste dames op t wachtbankje! Wie komt er gezellig bij?