Kijk maar eens bij mijn kaartje in mijn onderschrift. Voor je eisprong is je temperatuur redelijk laag. Na je eisprong gaat je temperatuur omhoog. Wanneer het 3 dagen omhoog is zet de app een kruis op de dag van je eisprong. Bij mij staat er nog geen kruis maar door ovulatie testen weet ik dat ie vrijdag of zaterdag is geweest en word er waarschijnlijk morgen of.overmorgen een kruis gezet. Wel is het heel erg belangrijk elke dag op t zelfde tijdstip nog voordat jee bent opgestaan of wat dan ook. Het is al heel snel niet meer betrouwbaar. Ook als je bv hebt gedronken de avond ervoor of erg slecht of weinigg hebt geslapen kun je dat invullen.en dat neemt ie allemaal mee.
Hier probeer ik in de weekends het gezellig te maken tijdens middagdutje v dochterlief. S avonds is ook meestal 1 van ons 2 uitgeput. Het neemt in het weekend alvast de druk ervan af op die manier. Dat is toch een deel van de week waar t niet aanvoelt als moeten als we s avonds moe zijn. Dan is t al gebeurd overdag en kunnen we gewoon knuffelen en slapen.
Ik houd niet bij wanneer mijn eisprong is dus wij proberen het gewoon eens in de 3 dagen gezellig te maken. We zien vanzelf of het genoeg is geweest of niet. Ik moet wel zeggen dat bij mijn eerste zwangerschap direct zwanger was dus ik zou ook niet weten of ik het anders aan zou pakken als het langer duurt. Ik kan me best voorstellen dat ik namelijk over een maand of 4 misschien wel ovulatietesten zou aanschaffen.
Kunnen jullie misschien even meekijken? Heb ovulatietesten gedaan en ik heb niet echt een knaller eigenlijk. Wellicht komt dat door het tijdstip van testen, dat weet ik niet. Bovenste test in het rijtje is een probeersel, 9 dagen na mijn menstruatie. Toen een dag overgeslagen en vanaf dag elf getest, elke dag op hetzelfde moment, in de avond, dan drink ik minder. Ik test heel laat, maar ik "leef ook laat" ik test rond 23 uur, maar ik ga nooit voor 2 uur snachts slapen en sta smorgens nooit voor 9 uur á half tien op. Anyway, ik gok toch dat ik ergens op dag 13 de piek heb gehad, wat gisteren was. Ik heb 1 test in de middag gedaan, staat erbij, om te kijken of het nog verschil opleverde, maar blijkbaar niet. Ik word hier best onzeker van omdat het er niet af spat, aan de andere kant, ik heb nog nooit eerder ook maar met een test (ovulatie of zwangerschap) een "knaller" gehad. Mooier dan dit zie ik ze niet zeg maar. Maar je leest steeds overal dat hij écht donker(der) moet zijn en dat is deze naar mijn idee niet. (De 13de heb ik het over) Wat vinden jullie?
Het zou idd nog knaller kunnen. Aangeraden word tussen 10 u sochtends en 8u avonds. Hoe dat zit met laat opstaan weet ik niet precies maar waarom zo laat testen en niet gewoon 4u smidsags of 7u begin vd avond?
Lieve meiden, Sinds deze week op dit forum.. Ben redelijk ingelezen in alle berichten. Nog maar pas gestopt met de pil en vermoedelijk op 13 Juli mijn nod. Maar onder voorbehoud omdat ik niet weet hoe mijn lichaam gaat reageren op het stoppen. Probeer alles zo goed mogelijk bij te gaan en dan gaan we zien hoe snel het gaat lukken... Heb geprobeerd om mijzelf in de lijst er bij te zetten maar het kopiëren e.d. gaat me niet heel gemakkelijk af. Misschien dat iemand dit voor mij wilt doen. 1e ronde, 1e kindje. Liefs.
@Bloem is sluit me aan bij MadameV en Water maaaaar ik heb zelf ook nooit een knaller gehad met de action testen. Echt ondingen vond ik het en dat lees ik bij meer mensen hier. Als het niet raak is deze maand zou je bv de testen van zwanger en kids kunnen proberen daar reageer jij misschien beter op. Die zijn ook goedkoop. Ik ben zelf overgestapt op de digitale van CB de smiley geeft mij rust maar dat zijn wel echt dure krengen... Hier overigens nog geen smiley deze maand 😐.
Idd daar baal ik al als een stekker van. Ma heb ook sleep deprived aangeklikt want ben vamacht 2x wakker geweest en van 5 tot 5.30 en ik temp om 6 u. Ma goed ddannog had ik gehoopt dat ie hoger was. Mijn ovu testen zijn wel al 3 dagen weer licht. Als morgen temp 36.7 is ( dus 0.2 hoger )dan zet ie wel alsnog kruis bij vrijdag
@palomi: Ik liet mijn vriend na een tijd niet meer horen wanneer mijn eisprong was, maar probeerde het gewoon spontaan gezellig te maken met wat sexy lingerie, een massage ofzo... Voor hem lukte het na een tijd ook niet meer toen het echt als 'moeten' begon te voelen. En tegen je zin sex hebben is écht niet leuk hé, dat zal jij vast ook wel weten, hoe frustrerend het dan ook is dat je je vruchtbare dagen mist. Ik heb er ook wel eens om gebaald, maar helaas kan je niets anders proberen dan het wat 'spontaner' te maken, 'moetjes' zijn niet gezond voor je relatie ook niet! @BloemJK: Het zou best kunnen dat je knaller er ergens tussen gevallen is... Ik vind de actiontesten trouwens prima hoor, ik vind er altijd mijn eisprong mee. Het is wel zo dat je idd best 2 keer per dag kan testen indien de testen oplopen. Ik testte dan telkens rond 10.00 uur en 16.00 uur. Hier gisteren nog geen teken van een eitje op mijn testen, deze namiddag nog eens testen, maar morgen zullen we meer weten, want dan heb ik follikelmeting. Spannend, de laatste iui!
Hey dames, Ik zie dat jullie in de weekend best actief zijn geweest. Ik ben voor een paar daagjes offline geweest omdat ik de hele weekend moest werken. We hebben hier net de tijd gehad om het gezellig te maken en heb ook mijn ovutesten gedaan.... Alleen ik weet niet hoe ik het af moet lezen... Moet ik nog vandaag klussen vinden jullie of is mijn ovulatie al geweest? Ik heb gisteren mijn ovulatiepijn gehad en we hebben zaterdagavond en gisteravond geklust. Ik ben benieuwd wat jullie van vinden... Groetjes Mom2be92
@BloemJK. Als ik naar je testen kijk zou ik zeggen dag 13. Mijn ervaring met de action testen zijn goed, maar bij mij ook nooit enorm donker, meestal als ik dacht dat ik de piek te pakken had, deed ik er nog een CB test (met de smiley) erachteraan. @mom2be, naar mijn idee is 25/6 de positieve ovulatietest, dus dan klopt het als je gister ovulatiepijn had. Nog een keertje extra is nooit weg @Dora, succes met de FM ben benieuwd!
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 juli 2016 ♡ 08. (6) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 Vita rose, 34 jaar, 3e kindje, ronde 12 Hdgirl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Patricia33, 33 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk MissMarijke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 43 mmm MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk 09. (4) Mo185, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Palomi, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Lilo88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 BertxBirgit, 26 jaar, 3e kindje, ronde 8 mmm 10. (3) Mabad, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 11. (5) Lieseleentje, 36 jaar, 2e kindje, ronde 1 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ??*3 Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 (3e na bbz) MRCD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Wollie92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 12. (3) BloemJK, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lauren1984, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Niennac, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 13. (8) Mom2be92, 24 jaar, 2e kindje, ronde 18 Fee89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 15 (ronde 2 na mk) Pat25, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 ronde 3 in mmm Bieniwieni, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Naverona, 30 jaar, 4e kindje, ronde 1 Vikamustygrishi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Kimmetje86, ? jaar, 1e kindje, ronde 1 14. (9) ManonG, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Nahlatje, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 Dora26, 28 jaar, 1e kindje, ronde 20 mmm Loetje85, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Osrouti, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 na BBZ Tomnaat, 35 jaar, 5e kindje , ronde 2 KleineFee, 28 jaar, 4e kindje, ronde 1 Zwangels, 33 jaar, 2e kindje, ronde 13 Citroentje, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos(0) Buiten de lijst (0) Totaal: 38 wachtbankje (8), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (4), twijfel-/tuurtest (0) WIL JIJ OP DE LIJST? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Heb een TP gehad...moet natuurlijk op de wachtbank zitten Ben zo vrij geweest om Mom2be en BloemJK ook op de wachtbank te zetten. Mochten jullie er niet mee eens zijn...zet ik jullie weer terug hoor.
Dames ik sluit me ook graag bij jullie aan. 2/6 met de pil gestopt en 26/6 positieve ovulatietest gehad, die dag helaas niet geklust en vandaag wel, hopelijk nog op tijd maar dat weten we niet zeker. NOD zal rond 11 juli zijn, 24 jaar eerste kindje ronde 1 dus. Succes allemaal!
Mom2be ik zou ook nog een x doen. Je ei springt vaak een dag tot 2 dagen na de positieve test dus x voor de zekerheid? Dora succws morgen. Wat houdt graad 3 in bij endometriose?
Zucht hier nog geen ei in zicht Goed nieuws wel want deze namiddag voelde ik steken in mijn eierstokken. Komaan groei maar snel Edit: moet toch echt wel een betere stift/marker aanschaffen
Denk wel dat jullie redelijk safe zitten met eens in de 3 dagen. Hier gebruik ik ze vooral om te weten wanneer ik mijn NOD kan verwachten. Bij vorig kindje dacht ik 2 weken dat ik steeds overtijd ging, terwijl ik nadien gezien nog mijn ei moest krijgen. Het is voor gemoedsrust. Veel succes!
Het is geen knaller, maar hij lijkt wel rond dat 10 of 11 op z'n hoogst te zijn geweest. Vreemd dat jullie geen knallers krijgen met action testen. Ik had echt een goede knaller met de action test!
Haha ik ging ook de dag na beginnen met ovutesten naar de Bruna want ik moest een zwarte markeerstift hebben voor de testen