NOD-lijst 8 t/m 14 juli 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Heb je op de vorige pagina tussengevoegd.

2. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38

Die streepjes die jij bedoeld bij haar had ik ook en toen begon ik ook te twijfelen maar gisteren was hij pas echt knal en een brede duidelijke streep.

3. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Welkom nieuwe dames

@BloemJK die van 13 ziet er tamelijk positief uit. Ik hoorde al vaker dat action niet bij iedereen knallers geeft. Met die van Sensitest kreeg ik ook geen knaller destijds helaas.

@mom2be ik denk dat je ei al geweest is / of je hem nu nog hebt. Ik zou voor de zekerheid nog even je man/vriend verleiden :D

Spannend MissMarijke! Eerste IVF poging?

4. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Bedankt om mee te kijken. Dit is nog maar mijn eerste rond na de pilstop dus alles moet nog een beetje in actie schieten. Hij liep wel iets op inderdaad, maar dan weer af. Echter begin ik nu vandaag pas ovu pijntjes te voelen en nog geen eens vruchtbaar slijm gezien. Ook nog geen puisten op mijn kin. Nog even 'geduldig' afwachten gok ik :)

5. bieniwini

bieniwini Actief lid

3 apr 2014
    207
    0
    0
    Zo zien mijn testen er jammer genoeg ook uit. Vorige maand ook al moeite met een knaller te vinden (lees:"niet gevonden"). Ik test nu nog met Action, nooit eerder problemen mee gehad bij m'n eerste pogingen maar denk dat ik toch over ga op andere testen. Morgen eens bij de drogist kijken.

6. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Ha meiden, ff vraagje. 17 juni is mijn cyclus gestart, nu dus op dag 11. NOD is waarschijnlijk 14 juli want gemiddelde cyclusduur van 28 dagen. Sinds eergisternacht enorm zeurderig gevoel in onderbuik en vooral bij m'n eierstokken dus denk dat ik nu ovuleer. Gister goed geklust en ik heb sinds vandaag echt mega gevoelige en zware borsten. Ook echt pijn in m'n onderbuik alsof ik ongesteld moet worden. Kan dit komen door de ovulatie? Herkennen jullie dat?

7. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Klinkt herkenbaar als ovulatie pijn, dit had ik vroeger ook zo erg, de laatste tijd minder erg.

Even nog over de vragen waarom ik niet om 16 uur of om 19 uur test, om vier uur slaap ik meestal een middagdutje, mijn zoon slaapt dan ook. En om zeven uur ben ik vaak druk met mijn zoon, ik probeer om naar de wc te gaan als hij slaapt en ik wakker ben. En dat is best lastig dus, meestal kom ik er niet aan toe, of ik heb een krijsende peuter aan de wcdeur staan, of hij probeert op schoot te klimmen, ja echt, terwijl ik op de wc zit. Bloed irritant vind ik dat....
    Anyway, vanmiddag toch nog even een testje gedaan, en hij is net zo licht als de test van gisteren, dus het lijkt erop dat hij de 13de dag toch positief was.
    Manlief is hondsberoerd. Snotverkouden en halfdood zoals mannen dat altijd zijn als ze een verkoudheid hebben. Maargoed, ik Verwen hem schaamteloos met grote mokken vlierbloesemsiroop met ijs, kopjes thee met honing, schoon fris gewassen beddengoed en water met paracetamol. Hij wil het even graag als ik, dus er wordt dapper door geklust. Mijn held 😂😂

8. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Een topper die man van jou Bloem 😂

Ja denk ovulatie Loetje, heb je daar normaal nooit last van dan?

Ja Fee89, idd onze eerste poging, ik vindt t reuze spannend!! Zou zo mooi zijn als t nu echt gaat lukken na zoooo lang wachten 😔

9. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Dankjewel missmarijke klopt helemaal!

Ik heb echt geen Zin meer om vandaag te gaan klussen... Ben nog moe hahaha ik denk dat ik de gok ga wagen. Hopelijk helpt de conceive plus ook een handje mee!

Super spannend dames... Al een paar van ons op de wachtbankje:D ik ben super benieuwd! Ik ga lekker me bedje in! Morgen weer een vrije dagje met me kleine meid!

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Haha bloem doe je goed met je man! Als je je zoontje in bed legt kun je toch ook een testje doen voor je er zelf ook in duikt? Hier ook zo.een die graag mee gaat na de wc haha ma meestal lukt het me wel zonder dr haha.

Vamochtend was eindelijk.mijn temp omhoog en heeft ff een kruis gezet bij vrijdag. Officieel is mijn nod nu 7 juli want ik had de laatste 2 rondes een lf van 12. Blijf toch graag ook in deze lijst meekletsen. Hopelijk houdt dat mijn testdrang ook een beetje tegen. Daar heb ik vaak nogal last van haha.

Overigens hebben we het rond mijn ei vaak genoeg gedaan dus missen is er niet bij. Hogelijk zet dit ook positief door tor meer :)

11. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi Dames.. weer n ronde verder..
    Wil iemand mij toevoegen op de lijst?

Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde 23 (MMM) - NOD 12 juli.

Morgen mag ik weer terug naar het ziekenhuis voor de clomid en bekijken of de cyste weg is die er de vorige keer zat.
    Ronde 23 gokken we inmiddels .. kan t naar langer dan 1.5 jaar niet meer bijhouden..
    Veel succes allemaal dames!

12. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Nee niet zo heftig als nu, vorige cyclus eigenlijk helemaal nergens last van gehad dus vandaar dat het me een beetje overvalt. Ik ben al 7 maanden van de anticonceptie af dus dat kan het ook niet zijn. Naja, vnvnd nog maar een gezellig avondje maken dan :) Gister waren we allebei te kapot :cool:

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hier wordt poging 4 afgeblazen helaas. Op de fm deze morgen zag ze enkel een cyste van bijna 3cm, dus heb ik deze maand geen eisprong. Ik moet nu een maand de pil nemen om de cyste te doen verdwijnen. Nadien zou ik nog een 4de poging mogen doen, maar ik denk dat we liever meteen doorgaan met ivf. Dan zou ik de pil moeten doornemen tot augustus (zomersluiting) en in augustus zou ik dan eventueel kunnen starten. Hopelijk mag het op die manier, nu op naar 12 juli voor de intake!

Had het wel niet verwacht, zoveel verloren tijd en pogingen nu :)
    Mijn nod zal dus ook niet meer in deze lijst vallen... Misschien pas in augustus als het goed is. Ik blijf wel meevolgen hier in het groepje als dat mag!

14. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    He wat een vervelend nieuws zeg! Hopelijk helpt de pil om je cyste te doen verdwijnen en kunnen jullie snel op intake voor de IVF! Duim voor jou dat het allemaal niet al te lang meer hoeft te duren

15. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Dora26 wat een teleurstelling zeg :(

16. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Mag ik hier ook meeschrijven?

Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 - nod 11 juli.

Alvast bedankt !

Wat een vervelend nieuws dora26

17. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Dames, vraagje!
    Ik verwachtte gister mijn ei... Nu ineens ontzettend hevige lage buikpijn en lichtroze bij afvegen... Kan dit idd mn ei zijn?
    Heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt, zon pijn!!!

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dora he wat vervelend zeg. Hoe voel.je je eronder? Je komt aardig nuchter over. Hoop ook voor je dat meteen ivf word. Wanneer weet je dat? Tuurlijk blijf je gezellig hier mee kletsen ;)

Mabad heel zeldzaam komt het wel voor ja een bloeding rond de eisprong. Maar het kunnen ook zoveel andere dingen zijn

19. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Dora, wat naar! Zeker dat je dan weer maanden verder bent! Hopelijk een mooie start met ivf! Ik duim voor je!

MadameV wat een fijn hoge temp vandaag!

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dankje. Ben dr ook zeer blij mee. Wat je temp in de.ochtend al wel niet voor kan zorgen haha. Bevalt jou dat go

Deel Deze Pagina