Idd ovulatietesten gebruikt vanaf dag 9 en op dag 24 ineens knal dus vandaar, iedereen hoopt natuurlijk dat het snel raak mag zijn, ik ook, maar als ik ongesteld word over 2 weken ben ik wat dat betreft ook weer blij dat ik zo snel na het stoppen weer ongesteld geworden ben
En heb je het toen nog even gezellig gemaakt op cd 24 en 25? Want dan heb je gewoon een goede kans hoor 😜!
Ja de 24e was het er dus niet van gekomen, alleen de 25e 'S avonds vandaar ook mijn 'gevoel dat we te laat zijn' maar zit toch niets anders op dan rustig afwachten en dan anders vanaf de volgende ronde iets meer aan het werk
Vannacht met diarree en spugen wakker geworden. Waarom ga je dat toch gelijk aan een eventuele bevruchting linken 😝
ik heb nu al 4 dagen zo'n zeurderige pijn en steekjes bij mijn eierstokken... ik ben echt een leek wat dit betreft maar hoe lang duurt een ovulatie eigenlijk en kan dat zo lang pijn doen? Gister was het echt heftig dus dacht, naja, misschien een goed moment om het even gezellig te maken, maar helaas was mijn man ziek... geveld door de mannengriep en dan kunnen ze helemaal niks meer he Laatste keer gezelligheid was zondagavond. Misschien vanavond nog een poging wagen? Jeetje wat kan je hier onzeker van worden zeg haha.
Heel herkenbaar En hoe harder je tegen jezelf zegt dat je er vooral niet zo mee bezig moet zijn, des te sterker zijn alle gedachtes
@MaBaD: Idd best naar de huisarts als het blijft en je ongerust wordt, even nakijken kan helemaal geen kwaad hé! Hoe gaat het vandaag met je? @MissMarijke: Idd, ik herken je gevoel. Ik hoop dat dat gevoel van rust ook nog zal komen, maar ik geloof van wel! @niennac: Geen buikgriepje vast? Zou heel vroeg zijn om dingen te voelen denk ik... @Loetje: Jammer van de mannengriep Hopelijk kan het vanavond nog even, dan ben je zeker hé. En ik had ook vaak lang pijn rond mijn ovulatie, dus het zou wel kunnen hoor!
De mannengriep 😂 maakt mijn vriend altijd grapjes over. Krijg maar eens een echte mannengriep, dan ben je tenminste echt ziek. Niks (zelfs geen bevalling) mee te vergelijken 😂😂
hahaha de mannengriep. Dat is een goede. Hier ook al enkele dagen steken bij de eierstokken maar nog geen eisprong in zicht, het hoeft niks te zeggen. De pijn is meestal de eitjes die aan het groeien zijn, maar hoeft niet te zeggen dat ze ook effectief springen. Kan gerust nog een tijdje aanslepen. (niet om je te ontmoedigen, maar om ervoor te zorgen dat je niet te snel stopt met je man te verleiden Daar ben ik namelijk in de fout gegaan bij eerste beebje).
Mjin banner klopt niet helaas Maar tja eerste ronde terug, is normaal. Ik zal hier nog even blijven tot ik weet bij welk lijstje ik wel thuishoor dan. Zal buiten de lijst vallen.
Dank je Dora26. Vandaag gaat het wel eigenlijk. Wel gevoelig rondom mijn bm... als ik op mijn buik druk ook maar verder gaat het goed. Gelukkig vanzelf afgezakt. Was gewoon bijna in paniek, zo'n pijn ken ik niet. Nooit meegemaakt. Verwachtte wel mijn ei dus wie weet....
Kan iemand mij van de lijst halen? Net klaar bij de gyn en die zei een menstruatie afwachten eerst....hij ging niet eens een echo maken om te kijken hoe het erbij stond maar goed. Lees op internet veel verhalen over vrouwen die gewoon gelijk door mogen na de curretage, maar ik dus niet helaas.. Hoop dat het bij jullie deze ronde raak mag zijn dames!
Ik ben bang dat ik ook buiten de lijst ga vallen.. Heb helaas nog geen positieve ovulatietest.. Hoop dat het snel komt. De onzekerheid komt gelijk weer opzetten, ik word deze maand voor de eerste keer niet in de gaten gehouden dmv echo's.
Ah ok, ik ben echt een beetje onwetend wat betreft ovulaties/eisprong etc. Bij de eerste gebeurde het eigenlijk gewoon. Waren er ook niet super erg mee bezig maar merk dat ik er nu zo anders in sta Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een ovulatietest gedaan maar daar word ik ook echt niet wijzer van.