Is dit een positieve test al? Of zal ik straks nog een keer moeten testen, deze is van 11:00u vanmorgen
Hij kan nog net iets donkerder denk ik, maar is miniem ik denk dat je er niet ver naast zit..zou gewoon nog een testje doen!
Loetje heb je wel 2 uur niets gedronken? Zou het sowieso vanavond gezellig maken kan zijn dat de test hiervoor toch je piek was
Hmm nee, dat wist ik niet haha. Ik heb rond kwart over 4 nog een glas water gedronken en om 18:00u getest... Dus ja, eigenlijk bijna 2 uur
@Citroentje: Kan begrijpen dat je liever geen tijd verspilt, veel succes gewenst! @Loetje: Mogelijk is je piek net voor of na je eerste test geweest... Hij kon idd nog net iets donkerder, maar je zal er waarschijnlijk niet ver naast hebben gezeten. Veel plezier gewenst!
Hello ladies. Net bijgelezen. Iemand vroeg van.orgasme ma idd na de daad is het juisst goed en anders lijkt het me ook geen kwaad kunnen. Weet niet meer de naam ma van de ovu testen van kruidvat en do ochtennd geklust en daarna pas weer maandag? Je testen moeten echr net zo donker zijn als de controle streep. Dit kan zo ineens bv morgen zijn maaar kan ook nog even duren. Deze gaan iig nog niet door voor positief. Ik zit morgen 8dpo vind het al spannend worden! Ben eerlijk gezegd ook gewoon bang.voor teleurstelling
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 juli 2016 ♡ 08. (7) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 Vita rose, 34 jaar, 3e kindje, ronde 12 Hdgirl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Patricia33, 33 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk MissMarijke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 43 mmm MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk Mixed, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 09. (4) Mo185, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Palomi, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Lilo88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 BertxBirgit, 26 jaar, 3e kindje, ronde 8 mmm 10. (3) Mabad, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 11. (6) Lieseleentje, 36 jaar, 2e kindje, ronde 1 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ??*3 Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 (3e na BBZ) MRCD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Wollie92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 12. (5) BloemJK, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lauren1984, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Niennac, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde 23 (MMM) AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 13. (8) Mom2be92, 24 jaar, 2e kindje, ronde 18 Fee89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 15 (ronde 2 na mk) Pat25, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 ronde 3 in mmm Bieniwieni, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Naverona, 30 jaar, 4e kindje, ronde 1 Vikamustygrishi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Kimmetje86, ? jaar, 1e kindje, ronde 1 15. (9) ManonG, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Nahlatje, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 Dora26, 28 jaar, 1e kindje, ronde 20 mmm Loetje85, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Osrouti, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 na BBZ Tomnaat, 35 jaar, 5e kindje , ronde 2 KleineFee, 28 jaar, 4e kindje, ronde 1 Zwangels, 33 jaar, 2e kindje, ronde 13 Colinn, 28 jaar , 2e kindje, 2e ronde Citroentje24, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 na ma Datumloos(0) Buiten de lijst (0) Totaal: 43 wachtbankje (15), zwanger (0), ongesteld (1), mmm (4), twijfel-/tuurtest (0) WIL JIJ OP DE LIJST? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Jeeeej met de Kruidvat testen m'n eitje gevonden! We gaan t vanavond nog maar even gezellig maken. Hopelijk 'gokken' we goed deze maand!
Dat zou ik zo niet kunnen zeggen, deze mate van streep op de test was bij mij positief, als je de testen van de dag ervoor en erna ernaast legt (liefst van de 2 dagen ervoor en 2 erna) dan weet je het pas zeker.
Een ovulatietest is pas positief als de teststreep en controlestreep minstens even donker of donkerder zijn. Dat is hier nog net niet het geval...
Whahahaha! Ik heb net op een site berekend welke datum ik uitgerekend zou zijn als ik deze ronde zwanger blijk te zijn LOL We "wilden" een paar maanden geleden even wachten met onze eerste poging omdat we zeker weten niet weer een verjaardag rond dezelfde tijd wilden.... Onze 2 zonen zijn namelijk samen met de oudste 2 meiden kort na elkaar jarig. Eentje vlak voor de kerst, dan een paar weken niks, eind januari zijn de 2 jongens jarig, en dan komt mijn oudste direct begin Februari. Reken ik net uit dat als we nu zwanger zijn, ik dan 1 dag na de verjaardag van mijn man uitgerekend zal zijn..... LOL