NOD-lijst 8 t/m 14 juli 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Zou iemand mij op paars willen zetten.. Heb geen idee hoe ik dat met mn telefoon moet doen..

Ik heb 1 zwangerschapskwaal die ik mn vorige zwangerschappen had nu ook: kokhalzen bij tanden poetsen.. al denk ik dat ik mezelf gewoon gek maak en er te veel op Let.... Zit onder de puistjes maar dat komt door de b12 injecties

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ja water dat hoop ik van mijn temp! Hopelijk is ie morgen omhoog

Baby idd nieet te vroeg stoppen hoor. Je ei springt niet meteen na de positieve ovu test. Google anders eens op smep plan. Daar hou ik me altijd een beetje aan. Enne geen zin dan maakt ie maar zin. Dat is iig hier nooit een reden haha

3. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Goedenavond! Ik mag ook op paars denk ik. Deze maand geen testen gebruikt, want ze waren op. Wel vruchtbaar slijm gehad en ook de nodige pukkels. Nod schuift 2 dagen naar voren denk ik. Deze maand niet erg actief geweest, maar de vorige keer zwanger was ook na 1 keer klussen in de vruchtbare periode. Daarna ging ik door mijn rug en kon ik niet meer op of om. Niet heel handig. Verder nog nul klachten, ik ben heel benieuwd.
    De eerste van de lijst komen al bijna in zicht. Spannend weer. Veel succes de komende dagen!

4. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, ik ga er van uit dat ik ook op paars mag...
    Geen ovu testen gebruikt, maar ik ga er vanuit dat mij ei geweest is.
    Nu maar wachten.... :D

5. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    ♡ NOD-lijst 8 t/m 14 juli 2016 ♡

08. (7)
    Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 mmm
    Vita rose, 34 jaar, 3e kindje, ronde 12
    Hdgirl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Patricia33, 33 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk
    MissMarijke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 43 mmm
    MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk
    Mixed, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7

09. (4)
    Mo185, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Palomi, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Lilo88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
    BertxBirgit, 26 jaar, 3e kindje, ronde 8 mmm

10. (3)
    Mabad, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2

11. (7)
    Lieseleentje, 36 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ??*3
    Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 (3e na BBZ)
    MRCD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Wollie92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1

Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Chantal - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17

12. (5)
    BloemJK, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2
    Lauren1984, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Niennac, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde 23 mmm
    AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5

13. (8)
    Mom2be92, 24 jaar, 2e kindje, ronde 18
    Fee89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 15 (ronde 2 na mk)
    Pat25, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 ronde 3 in mmm
    Bieniwieni, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Naverona, 30 jaar, 4e kindje, ronde 1
    Vikamustygrishi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Kimmetje86, ? jaar, 1e kindje, ronde 1

14. (10)
    ManonG, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Nahlatje, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Dora26, 28 jaar, 1e kindje, ronde 20 mmm
    Loetje85, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Osrouti, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 na BBZ
    Tomnaat, 35 jaar, 5e kindje , ronde 2
    KleineFee, 28 jaar, 4e kindje, ronde 1
    Zwangels, 33 jaar, 2e kindje, ronde 13
    Colinn, 28 jaar , 2e kindje, 2e ronde
    Citroentje24, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 na ma

Datumloos(0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 44

wachtbankje (22), zwanger (0), ongesteld (1), mmm (5), twijfel-/tuurtest (0)

WIL JIJ OP DE LIJST? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

6. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Hallo meiden!! Ik wil graag mee praten maar weet niet of het nog van toepassing is voor mij.. Omdat ik 28 juni al bloed heb verloren tot aan ongeveer vandaag (wel stuk minder dan mijn normale menstruatie en 10!dagen te vroeg??!) ben al dagen heel erg misselijk, moe en vaker plassen. Ik ga het proberen uit te stellen tot 8 juli om te testen.

7. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Natuurlijk mag je mee kletsen. Welkom!
    Als je op de lijst wilt miet je even je leeftijd, hoeveelste kindje het zou gaan worden en hoeveelste ronde dit is door geven of jezelf er even op zetten natuurlijk.

8. AMdd

AMdd Actief lid

7 feb 2016
    285
    0
    16
    Hier inmiddels beetje geïrriteerd door de ovu testen. Geen knaller maar ik drink echt teveel dus is het dan wel mogelijk denk ik dan..en streep lijkt af te nemen en als ik cyclus normaal zou hebben zou m'n LF anders te kort zijn als ie nu nog springt. En gisterenochtend dikke misselijkheid...ok ben er gewoon klaar mee die onzekerheid. Ene kant wil ik doortesten (desnoods tot NOD) om echt zeker te weten wat testen doen. Ook dat als t eventueel mis is, ik deze gegevens heb.
    Andere kant zijn ze bijna op en denk ik, fuck iT. Wacht wel weer op menstruatie. Blablabla
    Spookt weleens door m'n hoofd, straks heb je helemaal geen ei of veel te korte LF..:0 kennen jullie dat?

9. AMdd

AMdd Actief lid

7 feb 2016
    285
    0
    16
    En even janken, een van m'n kuikentjes is na dagen bij me dragen overleden en m'n hond heeft ontstoken oog. Gelukkig zijn we wel heerlijk weekendje aan de Maas bij m'n vriendin omdat manlief op festival is. Dus we genieten wel..maar stiekum van t van mij 12juli zijn:/ (gelukkig ben ik komende week druk)

10. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    ♡ NOD-lijst 8 t/m 14 juli 2016 ♡

08. (7)
    Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 mmm
    Vita rose, 34 jaar, 3e kindje, ronde 12
    Hdgirl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Patricia33, 33 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk
    MissMarijke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 43 mmm
    MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk
    Mixed, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7

09. (4)
    Mo185, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Palomi, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Lilo88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
    BertxBirgit, 26 jaar, 3e kindje, ronde 8 mmm

10. (3)
    Mabad, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2

11. (7)
    Lieseleentje, 36 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ??*3
    Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 (3e na BBZ)
    MRCD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Wollie92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1

Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3
    Chantal - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17

12. (5)
    BloemJK, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2
    Lauren1984, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Niennac, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde 23 mmm
    AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5

13. (8)
    Mom2be92, 24 jaar, 2e kindje, ronde 18
    Fee89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 15 (ronde 2 na mk)
    Pat25, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 ronde 3 in mmm
    Bieniwieni, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Naverona, 30 jaar, 4e kindje, ronde 1
    Vikamustygrishi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Kimmetje86, ? jaar, 1e kindje, ronde 1

14. (9)
    ManonG, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Nahlatje, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Dora26, 28 jaar, 1e kindje, ronde 20 mmm
    Loetje85, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Osrouti, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 na BBZ
    Tomnaat, 35 jaar, 5e kindje , ronde 2
    KleineFee, 28 jaar, 4e kindje, ronde 1
    Zwangels, 33 jaar, 2e kindje, ronde 13
    Citroentje24, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 na ma

Datumloos(0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 43

wachtbankje (21), zwanger (0), ongesteld (1), mmm (5), twijfel-/tuurtest (0)

WIL JIJ OP DE LIJST? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

11. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb mezelf van de lijst gehaald want mn ei bleek toch wat later te zijn. Succes allemaal! Hopelijk iedereen op roze!!!

12. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

#452 Teddie86, 3 jul 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2016
    Gezellig dat je mee komt kletsen! Ben wel benieuwd naar aanleiding van je verhaal. Zie dat je vorige cyclus 20 dagen was. Welke dag zit je nu dan? En heb je iets van ovulatietesten oid gedaan? En wat maakt dat je ondanks je bloeding toch denkt dat je nog niet in een nieuwe cyclus zit?

M'n vragen zijn niet aanvallend bedoeld maar echt gewoon interesse en misschien met je kunnen meedenken 😃. Want zoveel onduidelijkheid is natuurlijk echt ellendig voor je...

13. Teddie86

Totaal! Ik heb er deze week zelfs een topic over geopend (
    http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/625772-korte-lf-na-bbz-wie-wil-meedenken.html). En inmiddels een belafspraak staan met de gyneacoloog. Wilde eerst afwachten maar toen dacht ik ze hebben me na m'n operatie nadrukkelijk aangegeven dat ik met vragen altijd mag bellen dus toch maar besloten om dat gewoon te doen.

En wat naar dat je je ei maar niet kunt vinden. Soms zijn die testen fijn maar aan de andere kant kunnen ze je ook vet onzeker maken he...

En van het nieuws over je kuikentje word ik helemaal verdrietig 😢.

Hopelijk vliegt de terrible two week wait voorbij voor ons!

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Amdd ik zou idd doortesten ( gebaseerd op je banner mijn ei was dit x ook 5 daggen later ) eeb knaltest of niet maakt niet uit als je de testen ondder elkaar plakt ook al drink je veel kun je altijd achteraf zien wat de meest in knalle was

15. Teddie86

Gedaan! Interessant hoor... Ik zie alleen meteen een praktisch bezwaar. M'n lief vindt drie dagen op rij soms wat heftig. Zeker als het in de "moet" periode is zeg maar. Stel dat je dus net de dag vóór je positieve test hebt gevreeën dan zou je volgens SMEP nog drie dagen moeten en dan wordt het dus vier dagen op een rij. Denk niet dat ik dat er doorheen krijg 😅. Edit: hij zal altijd wel z'n best willen doen hoor! Maar of het dan ook echt zinvol wordt is altijd afwachten 😁.

16. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    aMdd, lastig hè, al die onzekerheid. Ik word er soms ook gek van. Een korte LF heb ik dan niet, maar genoeg andere dingen om je dan weer druk over te maken.
    Deze maand niet getest en ergens geeft het ook wel rust. Ik weet niet hoeveel dpo ik zit en wanneer ik dus zou kunnen testen. Dat helpt bij mij kennelijk om erg vroeg testen te voorkomen.

Als ik kijk dat 8 juli de eerste NOD dag is van deze lijst, is er dan nog niemand met symptomen en/of een test? Vorige lijst waren mensen op 8 dpo al aan het testen, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd ☺️.

17. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Bedankt voor het aanpassen van de lijst water!

Hier; al mn kwaaltjes die ik na mn ei had de afgelopen rondes die heb ik nu niet... Zou er bijna hoopvol van worden! Of ik heb gewoon mn ei nog niet gehad

18. LovelyyX93

Heey, ik heb deze cyclus maar voor de zekerheid een keertje mee geteld (8 juni wel echt menstruatie gehad van 3 dagen en 28 juni ook weer bloedverlies en dat duurde 3/4 dagen) dus twijfel daar erg over omdat ik nu uitging van tussen de 29 en 32 dagen. Zou dan 8 of 9 juli ongesteld moeten worden als ik geen bloedverlies had gehad. De twijfels kreeg ik doordat het erg licht was en meestal is het meteen heel donker bij mij en heb ik meteen erge buikpijn en misselijk en nu kreeg ik pas later op die dag wat lichtere krampen en kreeg ik dag erna soms wat donker rood slijm en ben nu al dagen erg misselijk en slaap heel slecht en voel me sneller aangevallen waardoor ik dan weer emotioneel wordt. Na mijn vermoedelijke eisprong kreeg ik 4/5 dagen later het bloedverlies. Hopelijk snap je me nog een beetje 😳. En owja als dit wel menstruatie was heb ik voor zekerheid in gevuld 21 dagen cyclus in mijn banner zodat ik er misschien toch optijd bij ben. Ovulatie testen heb ik deze maand niet gebruikt omdat ik daardoor me nog drukker ga maken.

19. LovelyyX93

Hallo meiden!! Kan iemand misschien mij toevoegen in de lijst van 8/9 juli? Mij lukt het niet want krijg foutmelding te zien dat ik 3 tekens te kort kom??

Naam: LovelyyX93 leeftijd: 22 Hoeveelste kindje: 1ste hoeveelste ronde: 2

20. Teddie86

Lovelyy ik denk dat ik het volg. Die 20 dagen is als de bloeding inderdaad een ongesteldheid was en anders loopt je cyclus nu nog door toch? Maar als ik het zo hoor zou ik denk ik toch wel uit gaan van een menstruatie... Te meer omdat je nog niet zo heel lang van de AC af bent zie ik. Menstruaties kunnen nu eenmaal per maand verschillen. Als je ovulatietesten niets vindt dan is temperaturen misschien wat voor je? Dat geeft in ieder geval meer inzicht in je situatie. Want je banner zegt niet heel veel over een eventuele eisprong denk ik, die berekent de eisprong namelijk op basis van wat jij in vult. En als je cyclus inderdaad verschilt tussen 32 en 20 dagen dan is het lastig te voorspellen.

Deel Deze Pagina