NOD-lijst 8 t/m 14 juli 2016

Discussion in 'NOD forum' started by Frummels, Jun 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    dan zal je zon 5 juli je nod hebben als ik alles bij elkaar optel :)

2. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

Jun 17, 2016
    814
    200
    43
    Ik zie hem ook Naverona! Morgen weer ff testje doen :) Hopelijk over paar dagen een hele dikke vette 2e streep!

3. naverona1986

naverona1986 Actief lid

Jul 4, 2016
    156
    0
    0
    ik hoop t ook..maar is snel zeg:$:$had ik echt niet verwacht..nu maar gaan stoppen ook met mn hooikoorts medicijnen dan:(:(..
    ben er echt heel blij mee en dat op mn mannetje zn verjaardag..
    ja ik had er een week bij op geteld ivm stopweek die je beschermen zou moeten haha vandaar de misvatting denk ik

4. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    Naverona dan is het dubbel gefeliciteerd :D hieperdepiep hoeraa
    mooie datum the 4th of July

5. naverona1986

naverona1986 Actief lid

Jul 4, 2016
    156
    0
    0
    dank je wel:D:D ben zo beroerd als maar zijn kan haha

6. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

Dec 14, 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd beiden! Leuk dat het topic roze begint. Hoewel het niet allemaal van hier is, maar dat geeft niet. Iedere mooie test geeft weer hoop. Dat er nog maar veel mogen volgen.

Hier binnenkort alle tijd om me bezig te houden met zwanger worden/zijn. Ik heb te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd. Gezuen de werkgever ergens wel een opluchting, maar ook wel wat zorgen. Hoewel mijn man blij is dat ik ervan verlost wordt. Dat zegt ook wel wat natuurlijk.

7. palomi

palomi Bekend lid

Mar 23, 2016
    947
    0
    16
    Eedihcro wat rot of fijn.. weet niet goed wat ik moet zeggen 😉 op naar een leukere Job iig!!

Hier: vanochtend kei misselijk ook weer staan kokhalzen met tandenpoetsen had ik mn vorige zwangerschappen ook.. En blijf beetje last houden van mn onderbuik.. En de pijnlijke plek in mn borst die ik voorheen telkens had na mn ei die heb ik nu dus niet... zaterdag nod ik ga proberen te wachten met testen tot vrijdag

8. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Heey, als eerste gefeliciteerd!!!
    Ik slik ook hooikoortsmedicijnen en kan die gewoon slikken ook al zijn mijn vriend en ik bezig met een kindje te krijgen. Het is niet schadelijk heeft mijn huisarts gezegd.

9. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

Dec 14, 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Spannend Palomi. Ik duim voor je. Knap als je het testen uit kunt stellen. Ik denk dat ik donderdag de eerste doe. Volgens schema dan 10dpo. Maar zeker weten doe ik het niet.

En ja, ik weet het ook nog niet hoor. Ben blij dat het over is, gezien de werkgever, maar mijn functie was echt super. Maar op een club van 30 man 3 in een jaar tijd overspannen zegt wel wat over de werkdruk. En die stress helpt niet mee om zwanger te worden. Alleen mijn zorg is, hoe ga ik een baan vinden met deze wens zo om de hoek (hopelijk dan). Ik kan niet zo goed liegen namelijk. Maar daar komen we wel uit. Gelukkig is het huis al gekocht op de mogelijkheid dat ik mijn baan kwijt zou raken. Dat was een jaar geleden al bijna het geval, maar toen konden ze me niet missen.

10. palomi

palomi Bekend lid

Mar 23, 2016
    947
    0
    16
    Zo dan! Dat zegt idd wel wat van de werkdruk! En je hoeft ook niet te liegen toch.. Je hoeft namelijk ook niet te zeggen dat je bezig bent met een kinderwens en mocht je zwanger zijn tijden je sollicitatie dan merk je gauw genoeg of ze je dan willen.. weet Niet hoe het werkt maar heb je recht op een uitkering als je contract niet word verlengt?
    Komt heus allemaal goed!!

11. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Je kan ook om Cetirizine vragen. Dat krijg ik ook sinds de kinderwens en is veilig te gebruiken tijdens zwangerschap :).

12. Esmy

Esmy Bekend lid

Jun 27, 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Naverona en jgr, gefeliciteerd met jullie positieve test!!

Hoe gaat het met de dames op het wachtbankje?
    Hier nog niks bijzonders...

13. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

Jun 17, 2016
    814
    200
    43
    De lange dagen van het wachten zijn begonnen. Ik denk dat ik volgende week dinsdag pas test, dan is m'n man jarig. Is wel voor m'n NOD dus misschien wacht ik nog tot de 16e.... Pffff

14. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

Oct 27, 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Hier een cyclus van gemiddeld 27 dagen. Nu is het gekke dat ik afgelopen dinsdag al een licht streepje had op mijn ovulatietest. Afgelopen donderdag/vrijdag was deze heel licht ( na mijn idee lichter ) dus ik had het idee dat mijn eisprong al geweest was. Stond namelijk ook in mijn app, dat het donderdag moest zijn. Nu testte ik zondag voor de zekerheid in de ochtend en toen was hij positief! S; avonds was hij weer lichter! Vanaf wanneer moet ik dan mijn dpo rekenen? Spannend weer zeg!

Gefeliciteerd voor de zwangere.....de rest duimen omhoog!

15. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

Jan 2, 2016
    539
    331
    63
    Female
    Oh spannend Palomi!!
    Ik heb sinds 2 dagen op m'n werk steeds dat ik moet kokhalzen als ik de postoelen leeg. Normaal kan ik overal tegen, urine, ontlasting, braaksel, bloed, nergens problemen mee. Echt raar. Zat al tegen mezelf te zeggen dat ik me niet zo aan moest stellen, maar kan er niks aan doen.. verder ben ik niet misselijk of zo..
    Nou ja, ik probeer te wachten tot na het volgende weekend. Als ik dan niet ongesteld ben geworden ga ik wel testen.

16. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

Oct 17, 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Hoi dames,

Wat leuk! Gefeliciteerd aan de zwangeren!!

Vandaag was een drukke, maar speciale dag...2 jaar geleden op the 4th of july ben ik bevallen van een heel lief klein meisje😍😍😍 die nu super groot is aan het worden!!
    We hebben samen een Super leuke dag gehad...ookal hoop ik stiekem dat het heel snel de dag kan zijn dat ik mag testen.... Ik vind het voor ons al de mooiste verrassing en ik gun het aan iedereen😊😊

Fijne dag dames:)

Hopend op heel veel roze de komende tijd:)

17. KleineFee

KleineFee Bekend lid

Feb 22, 2015
    820
    307
    63
    Even een vraagje dames: ik heb vandaag een beetje bloed verloren, kan dat iets betekenen? Of is dat normaal?

Ik weet er echt te weinig vanaf 😅

18. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    De test is pas positief wanneer hij net zo donker of donkerder is dan de controlestreep. Dus als hij dinsdag een licht streepje gaf was hij niet positief

Dus die knaller van zondag lijkt mij dan je piek.

19. AMdd

AMdd Actief lid

Feb 7, 2016
    285
    0
    16
    Kleinefee, Oh misschien wel innestelingsbloed?! (Gezien je cyclus zou dat kunnen 5-12dgn dpo) of vervroegde menstruatie?
    Spannend! Ik hoop mee!

20. naverona1986

naverona1986 Actief lid

Jul 4, 2016
    156
    0
    0
    Nou dames vanmorgen om 5 uur met mijn mannetje nee opgestaan en er een digitale test tegenaan gegooid en kan er echt niet omheen..uitslag luist : zwanger!!!

Share This Page