NOD-lijst 8 t/m 14 juli 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Ik heb met dezelfde urine nog een kv2v5 test gedaan. Alleen die controlestreep werd niet volledig duidelijk, zoals te zien op de foto. Bovenin is ie donker en bij de teststreep zie ik ook alleen bovenin een klein puntje..
    Morgen maar opnieuw testen!

Bijgevoegde bestanden:

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hi Ladies,

Gefeliciteerd! :D Foto?

Hoeveel DPO ben je nu dan!? Volgens mij ben je nog best vroeg. De hoop nog niet opgeven. ;)

Jaaa! Ik zie hem al best duidelijk hoor. Denk dat de T streep bij kruidvat niet zo duidelijk is omdat de C streep dat ook niet is. Stomme test! ;) Ziet er goed uit, nu hopen op een knaller morgen!

Ik krijg testdrang van jullie. :p

3. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Wouw gefeliciteerd 💋🎉👶🍀🙏

4. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Dankjewel! Ik kan het echt niet geloven!

5. AMdd

AMdd Actief lid

7 feb 2016
    285
    0
    16
    woei Kimmy, gefeliciteerd! Morgenochtend weer testen kijken of ie duidelijker is, maar euj hij staat! BAM:)

Voor de dames met zere borsten..ik had vorige maand vanaf ei tot aan menstruatie (dus helaas) ontzettend pijnlijke tepels! niet normaal...zegt dus niets anders dan hormonen rommelingen:s

Hier verder zoals laatst toen ei bevrucht was maar niet ingenesteld weer opgezette buik en migraine...ook niet echt om heel blij van te worden, maar we wachten af. Wil vrijdag of maandag testen. Ik kan nml 27dgn of 38dgn cyclus hebben haha, lekker veel dagen tussen dus zoooo niet betrouwbaar.

6. Citroentje24

Citroentje24 Actief lid

23 jun 2016
    258
    0
    16
    Gefeliciteerd Kimmy!!!!

7. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Ik mag op rood.. 8dpo en rood bloedverlies met buikkrampen

8. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Gefeliciteerd aan de dames met positieve testen! Leuk!!

Gisteren wat bloed verloren, vandaag was dat helemaal weg. Alleen nu weer iets raars... Vanochtend ontzettend misselijk en tot een uur of 12 doodziek boven de wc gehangen. Toen het afzakte even wat gegeten en nu is het zo goed als weg. Tijdens mijn zwangerschappen vooral van de eerste 2 was ik ook heel misselijk in het begin.

Dus nu vraag ik me af of ik misschien zwanger ben. Maar aangezien dit mijn eerste cyclus is heb ik geen flauw idee hoe lang die duurt en wanneer ik kan testen. Al die onzekerheid vind het doodeng weer.

Wat denken jullie? Gewoon nog wachten een week? Of alvast een testje wagen?

Edit: ik had voor mijn eerste zwangerschap jarenlang cyclussen van ongeveer 23/24 dagen.

9. naverona1986

naverona1986 Actief lid

4 jul 2016
    156
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! Zij. We de eerste twee zwangeren op de lijst

Foto zal ik vanavond er even opzetten gaat niet vanaf mobiele telefoon helaas..

Nou ik ben vanaf een uur of 3 smiddaga kotsberoerd..tot uur of 8 savonda haha dan is het weer over gelukkig.. Smorgens nog nergens last van god zij dank..

10. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

#570 Teddie86, 5 jul 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2016
    Spannend! Hoop het echt voor je meid :). Hier mega slechte ervaring met zwanger en kids. Dus ik zou als ik jou was morgen met KV2v5 testen. Heb je een foto? Dan kunnen we met je meedenken en hopen!

Edit: misschien moet ik eerst even de rest van de berichten lezen 😂 Voordat ik mega enthousiast meteen reageer. Maar ik zie het zeker :) spannend en hopelijk gaat het oplopen.

11. Teddie86

#571 Teddie86, 5 jul 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2016
    Hier hetzelfde.... Had toen mega hoop omdat ik het alleen eerder had gehad tijdens m'n BBZ. Maar vorige maand echt super last tussen ovulatie en ongesteldheid. Ik vertrouw er dus niet meer op.

12. Teddie86

Oh nee Wollie, wat balen 😖. Hopelijk volgende ronde meer succes.

13. Teddie86

Als je vandaag ongesteld moet worden kun je misschien beter in het andere NOD topic (http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/622066-nod-lijst-1-t-m-7-juli-2016-a-106.html) van deze week meekletsen.

Maar daarnaast vind ik je verhaal niet heel vreemd eigenlijk... Kan gewoon dat je een dagje later bent. Misschien was je ei iets verlaat oid. Of je moet het vandaag gewoon nog worden, de dag is nog niet voorbij...

14. Teddie86

Naverona ik denk trouwens niet dat jouw NOD pas 13 juli is hoor. Dan kun je echt niet zo duidelijk testen nu al. Maar who cares 😜 je bent gewoon zwanger!! En dan misschien iets langer dan je al denkt.

15. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Kimmy die is mooi duidelijk!!

Uhm degene die vroeg hoeveel dpo ik ben volgens laatste cyclus 10 dpo maar vermoed dat ik 8 dpo ben aangezien 2 dgn na mn uitgerekende eisprong de seks gevoelig was en dit heb ik altijd als ik op zn vruchtbaarst ben (volg je het nog haha)

Ik w8 iig tot zaterdag met testen

16. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Ik blijf maar krampen houden in mn buik.. Nu bijna een week denk ik.. En met vlagen last van mn onder rug...

17. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Ik heb ook de hele tijd krampen in m'n onderbuik.. Nu ben ik alleen bang dat het alsnog misgaat. Maar we wachten af!

18. Tadja

Tadja Lid

5 jul 2016
    92
    0
    6
    Hoofd financiële administratie
    Hallo dames,

Wil graag met jullie meekletsen. Lukt me niet om mezelf op de lijst te zetten via mijn telefoon:(.

Wij zijn bezig voor een tweede kindje. Op 12 juni ontrekkingsbloeding gehad na stoppen met de pil. Heb dus geen idee wat mijn cyclus is. Maar als ik uitga van 28 dagen dan is mijn NOD zondag.
    Sinds afgelopen week constant krampen in mijn baarmoeder, met vlagen misselijk en duizelig. Ik heb normaal nooit geen klachten als ik ongesteld moet worden dus hoop dat het toch gelijk raak is, ookal is de kans zeer klein. Tegen beter weten in toch een vroege zwangerschapstest gedaan en deze was negatief.
    Bij de eerste zwangerschap was het in ronde 3 raak. Dus we wachten maar af en dat is herl moeilijk😉

19. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Nee lieverd bij jou is het gewoon het groeien van de bm

20. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Welkom!! En je weet het vast maar helaas zegt het niets dat je eerst zw raak was in ronde 3..
    Hier altijd ronde 2 of 3 en nu zit ik "al" in ronde 4

Deel Deze Pagina