Als ik al onze afscheidingen moet geloven is iedereen hier zwanger hahaha ik heb ook vloedgevoel sinds di maar opgeblazen buik is helemaal weggetrokken en 0 borst feeling, dus vrees... @bertxbirgit, begrijp je helemaal en zeker met zulke kleintjes ..stomme hormonen! Vaak als je het los laat...zeggen ze...maar lijkt me zo moeilijk. Ik duim komende ronde! Nu heb ik geloof ik geen veel kleintjes achter elkaar wens na het zien van al die tobbende mama's in mijn lunchroom, dus dat scheelt. Tenzij de eerste zoveel oproept, of 1 ook niet lukt
NOD-lijst 8 t/m 14 juli 2016 08. (9) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 mmm Vita rose, 34 jaar, 3e kindje, ronde 12 Hdgirl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Patricia33, 33 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk MissMarijke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 43 mmm MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk Mixed, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 Cindy83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 2 MMM Lunacy, 29 jaar, 2e kindje, ronde 26/2e ronde na HSG 09. (4) Mo185, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Palomi, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Lilo88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 BertxBirgit, 26 jaar, 3e kindje, ronde 8 mmm 10. (5) Mabad, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Quito, 34 jaar, 1e kindje, ronde 6 Tadja, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 11. (7) Lieseleentje, 36 jaar, 2e kindje, ronde 1 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ??*3 Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 (3e na BBZ) MRCD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Wollie92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Chantal - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17 12. (8) BloemJK, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lauren1984, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Niennac, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde 23 mmm AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Brinsa, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3 Tadja, ?, 2e kindje, ronde 1 Knorretje82, 33 jaar, 4de kindje, ronde 2 R1985 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? 13. (8) Mom2be92, 24 jaar, 2e kindje, ronde 18 Fee89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 15 (ronde 2 na mk) Pat25, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 ronde 3 in mmm Bieniwieni, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Naverona, 30 jaar, 4e kindje, ronde 1 Vikamustygrishi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Kimmetje86, 29jaar, 1e kindje, ronde 1 14. (10) ManonG, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Nahlatje, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 Dora26, 28 jaar, 1e kindje, ronde 20 mmm Loetje85, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Osrouti, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 na BBZ Tomnaat, 35 jaar, 5e kindje , ronde 2 KleineFee, 28 jaar, 4e kindje, ronde 1 Zwangels, 33 jaar, 2e kindje, ronde 13 Citroentje24, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk Risu, 28 jaar, 5e kindje, ronde 1 Datumloos(0) Buiten de lijst (1) LovelyyX93, 22 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Totaal: 52 wachtbankje (24),zwanger (5), ongesteld (6), mmm (7), twijfel / tuurtest (0), Negatieve test(3) WIL JIJ OP DE LIJST? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
AMdd: Ja, ik weet het dat ik het moet loslaten, heb ik deze ronde ook gedaan voor zover het kan. Ik moet ovutesten doen (dik tegen men zin!) om te kijken wanneer ik exact met men hormonen moet beginnen. En dan elke dag die hormonen innemen, al men lichaamlijke mankementen. Dan is het wel moeilijk om er niet aan te denken. Om helemaal te stoppen krijg ik zowiezo niet over men hart. Ik ga stoppen met men hormonen en dan gewoon de natuur zen gangetje laten gaan, mss dat men lichaam over een jaar toch terug normaal functioneert, wie weet vind het wel erg jammer maar men kindjes komen voorop!
Heftig zeg...zijn je andere kindjes (nu 1&2jaar?) ook dmv hormonen toevoegen gekomen? Of hoe komt het dat je al voor een jaar hormonen moet nemen? Maak je iets zelf niet aan? En hoe zijn ze daarachter gekomen? (Als je geen zij hebt om te reageren snap ik dat best hoor..ik zal niet de eerste zijn die deze vragen stelt) ..
Oh wat spannend hier! En wat fijn om te zien dat er al een paar zwangeren zijn! Hier nog geen tekenen van een eventuele zwangerschap of naderende ongi. Ik ben bang dat mijn cyclus weer van slag is door de miskraam. Hoop niet dat ik nu weer paar lange cycli krijg, maar we wachten af. Succes voor alle wachtende dames!
Wat mooi roze kleurt de lijst langzaam, zwangeren gefeliciteerd!! Ik vrees dat ik een lijstje op moet schuiven en mijn NOD op 15 juli valt. Ik blijf hier nog wel even spieken hoor. Succes dames op paars en dames met rood heeeeeel veel succes komende ronde!
Nee, daar was men cyclus heel normaal en was ik ook heel snel zwanger (ronde 1 & ronde 2). Ik heb ondertussen 3 ha's en 1 gyn versleten die niet exact weten wat er met mij aan de hand is. Die zitten allemaal maar wat verbaast te kijken als ik men verhaal doe. Zij snappen gewoon niet dat ik 2 gezonde kinderen heb zonder enkel probleem om zwanger te worden. Ik had van het begin al door dat er iets niet in orde was met men lichaam, gewoon een gevoel. Toen merkte ik dat men cyclussen wel heel kort waren en omdat ik toch naar de gyn moest voor een akkefietje heb ik dit even aangehaald en ze zei meteen dat ik bloed moest laten trekken om te kijken wanneer men eisprong is. Daaruit bleek dat ik maar een LF had van 4 dagen of zo en dat ik (bijna) geen progesteron aanmaak
Hmmm..t voelt hier alsof ik ongesteld ga worden, wat kramp in onderbuik en onderrug, zou wel snel zijn na curretage (22 dagen).
Dames ik heb denk ik een schimmelinfectie te pakken *schaam schaam* heb dit echt heeel lang niet meer gehad!😱 zou het iets kunnen zeggen of niet?
Heb het toen wel verder in de zwangerschap gehad, maar of het verder wat te betekenen heeft.... Heb het ook een keer gehad toen mijn vriend het niet alleen bij m'n rug hield met de massageolie. Heeft hij ook gelijk geweten, had er zelf toen ook last van. Heb beide keren canesten gyno gebruikt. Werkte bij mij super!
Jaa ik zou ook niet weten waardoor het nu komt want heb alleen maandag geklust dus dar kan het denk ik ook niet aan liggen. Ben inderdaad ook al aan het smeren. Lan alleen maar afwachten.
Ik kon mezelf helaas niet inhouden, heb toch getest. Negatief natuurlijk. Nu wachten op m'n NOD, en dan kijken of ik nog eens test. M'n NOD is 13 juli. Wachten duurt lang 😵
Oke het is mega tuur maar zou kloppen als mn cyclus zoals ik d8 nu toch langer was... Maar er staat een 2e streep