NOD-lijst 8 t/m 14 juli 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Dames op rood: Dikke knuffel, niet opgeven. 😙

Hier vanavond nog even langs de kv gereden voor wat testen, want die waren op vanmorgen. Vind het zo spannend en wilde zien dat er iets was opgelopen. 😊 Test is al een stuk donkerder dan gisterochtend. 😄 Het begint een beetje te landen.

Bijgevoegde bestanden:

2. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik had 26 Juni mijn vermoedelijke eisprong, op de 25ste een positieve ovulatietest. Ik heb 11 dagen na de ovulatietest getest, en die was positief :)
    Aanstaande maandag is mijn NOD.... ik vind het nog steeds spannend, hoop dat het goed blijft gaan
    Klinkt heel stom, maar ik denk wel eens: "wie denk ik wel niet dat ik ben om zoveel kinderen te mogen hebben, zomaar..."
    want het gaat altijd zo gemakkelijk, en dan kom ik hier, zie vele vrouwen die zo graag een kindje zouden willen, en ik heb zomaar al 5 kinderen (waarvan 3 stiefkinderen) en er komt een zesde. Ookal is het in mijn voordeel, ook ik vind het oneerlijk verdeeld in de wereld...
    Ik gun het iedereen, juist degenen die er zoveel moeite voor doen, je moet het wel heel graag willen als je jarenlang alles uit de kast trekt om een kindje te kunnen krijgen. Daar is veel moed en toewijding voor nodig, naar jezelf, naar je partner en je toekomstige kindje.
    Bij deze wil ik jullie zeggen: ik heb waanzinnig veel bewondering voor jullie. Elk kind mag dolblij zijn als ze jullie als ouders zouden hebben.
    Jullie zijn de reden dat ik elke keer in die stinkende bekers pies van MvM 😉 Ga ik nu ook weer doen, het minste wat ik kan doen na zo snel zwanger raken 😉

3. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Hoever zit jij nu voor nod dan?
    Hij loopt idd mooi op!!

4. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Wat ingewikkeld allemaal!!! Dikke digitale knuffel!!

5. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Wat een super lief bericht Bloem!! En natuurlijk is het jou gewoon ook van harte gegund! Lekker genieten :).

6. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Net met ochtend urine getest en hij lijkt juist lichter te worden ipv donkerder 😢

7. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Als ik nu iets beter kijk lijkt hij t zelfde... En action laat ook iets zien maar ook nog tuur

8. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Middelste is van vanochtend
    Bovenste is action en zie je in t echt wel een streepje
    Onderste is van gistermiddag

(Geen witte ondergrond ik weet t dat zou beter zijn)

Zo lijkt het wel weer of hij wat is opgelopen, toch?

Bijgevoegde bestanden:

9. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Hoe komt het dat geuploade foto's hier zo wazig worden?

10. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Geen idee palomi..

11. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Ik zie echt het duidelijkste streepje op de middelste palomi! Volgens mij loopt hij op!

12. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Toch wel he..?
    Ik maak mezelf echt gek.. Dit is zo niets voor mij..
    Ook in tranen want wat als mn zoontje het niet leuk vind een baby erbij en de aandacht delen...

13. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Dat komt helemaal goed!!! Ik denk zelfs dat de meeste kindjes het (uiteindelijk) heel veel leuker vinden om een broertje/zusje te hebben dan alleen te zijn. En als ik jn mijn omgeving kijk naar gezinnen die een tweede kindje hebben gekregen is de oudste eigenlijk heel snel gewend aan zijn/haar broertje of zusje. Als ze beetje ouder zijn (al na een paar maanden) kunnen ze lekker samen spelen.

En niet gek laten maken hoor! Voor nu proberen te genieten van je tweede streepje en over paar weekjes hopelijk een mooi kloppend hartje op de echo :)

14. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Hier op wit
    Onderste van vanochtend.. Heel stom heb m iets beschadigd met mn nagel...

Bijgevoegde bestanden:

15. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Ja ik ga er ook zeker van genieten!!
    Je hebt ook gelijk!!

16. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Zonder te turen zie ik een mooi streepje hoor! Over 2 dagen is het vast een dikke vette!

17. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Even een fabeltje aan de kaak stellen.
    Het hoeft toch helemaal niet persé ochtend urine te zijn waarmee getest wordt? Het verschilt per persoon wanneer de urine het meest geconcentreerd is. Bij mij is het bijvoorbeeld het meest geconcentreerd einde van de middag. In de avond, nacht en ochtend drink ik het meeste, vanwege medicatie.
    Als ik smorgens zou testen zou het niks zijn, is mijn urine veel te licht.
    Ik lees heel vaak, niet alleen nu, teleurgestelde berichten als men bang is dat testen niet goed lijken op te lopen.
    Ik vraag me dan af of er werkelijk gelet wordt op de kleur/concentratie van de urine, of dat men blind test op tijdstip.

18. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Dank je wel!!! Dan kan ik maandag meteen bellen naar huisarts om te overleggen of mn medicatie moet aangepast

19. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Ik denk dat het niet zo zeer te maken heeft met het tijdstip maar dat het inderdaad gaat om het moment dat je urine het meest geconcentreerd is. Aangezien de meeste mensen niet of heel weinig drinken 's nachts, en het lichaam daarbij in ruststand (slaap) afvalstoffen afvoert, denk ik dat de ochtendurine voor de meeste mensen het meest geconcentreerd is. Als je 's nachts juist veel drinkt en overdag minder dan zou ik juist 's avond of eind Vd middag testen

20. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Volgens mij heb je daar idd gelijk in.. Bij mn zoontje heb ik ook nooit een knaller gehad s ochtends

Deel Deze Pagina