@ AMdd... zou kunnen dat we gelijk lopen! mijn nod is 14 Juli... maar ik ben aan het twijfelen gebracht ivm laat ei. die was hoogstwaarschijnlijk op CD 18. Mijn ovulatietest werd positief op CD 17 in de avond. In deze periode alleen gemeenschap gehad op CD 17 in de ochtend... dus wie weet haha. Ik weet wel van mijn dochter, toen ik ovu testjes gebruikte dat mijn ei ook 2 dagen later was. Dus waarschijnljik heb ik gewoon een kortere LF van 10 dg. Want mijn cyclus is wel altijd 28 dagen. Dat was het voordeel van mijn koperspiraal... mijn cyclus is altijd hetzelfde gebleven omdat er geen hormonen in het spel zijn. @ Palomi Ik zie het streepje ook hoor! (zie nu je eerste test) misschien heb je inmiddels weer een gedaan... maar dat zie ik straks pas als ik verder lees hahaha. --- Ik zie nu je andere testje... ik vind hem idd wat donkerder hoor! Even wachten tot hij opgedroogd is Wat een leuke reactie van je vriend!! Je HCG verdubbeld om de dag (zoiets was het toch) dus verwacht morgen dat je test al een heeeel stuk duidelijker zou zijn. (normaal gesproken....) Het zal best even wennen zijn voor je zoontje... maar gewoon overal bij betrekken. Mijn kinderen vonden het geweldig een baby in mama haar buik. Mijn oudste zoon van 6, zegt nu alleen geen broertje of zusje meer te willen. Omdat hij gek word van het gehuil van zn zusje. (word bijna 3, maar een erg pittig/moeilijk meiske) zij is wel idolaat van baby's ook altijd met haar poppen in de weer, dus als ik er iemand een plezier mee zou doen is zij het wel hihi. Mijn jongste word over 2 mnd 2 jaar. Geen idee hoe hij er op zal reageren dat is echt een rustig dromertje. Ik hoop het hier op een manier te doen dat ik zijn Reactie kan filmen hihi. Hij komt altijd via de keuken binnen... dus denk dat ik dan iets op het aanrecht leg.. rompertje... speentje met papa is the best en een digitale CB. Maar wel op een moment dat de kids er niet zijn of op bed liggen. Dus dat word nog een aardige planning @ MRCD gefeliciteerd!! Superleuk ) Mooi dat het testje al wat donkerder is geworden. Zo heel verhaal... Zelf heb ik niet veel klachten... had 2 dagen terug dagje buikkramp (daar ging ze weer rekenen hoor.. miss innesteling?) moet wel veel plassen... Dus mocht ik niet zwanger zijn laat ik mijn urine even checken. En.. wel veel last van puistjes.. wat ik nevernooit heb gehad. nu pas 6 of 7 DPO. Dus het zal wel... Aangezien mijn LF maar 10 dagen blijkt te zijn.... zal het dan allemaal sneller gaan? innesteling HCG opbouw etc? Nou.... voor nu ben ik wel weer even uitgepraat
Palomi, ik denk dat de streep morgen pas duidelijker is. Want je hcg verdubbeld met 48 uur. Maar de streep is in ieder geval aanwezig! Dus er groeit sowieso wat! Hier gisteren een witte test gehad. Heel de dag en nacht misselijk. Al een paar dagen lichte menstruatiekrampen. Vannacht ook koorts gehad en nog geen menstruatie. Ben benieuwd wanneer het doorzet.
Vanmorgen getest met een nieuwe test, die nog 2 jaar mee zou kunnen... Ook deze hartstikke positief! Mijn man is nog terughoudend... (Zelfbescherming denk ik) Ik mag dus op roze, t was trouwens ronde 2, al hoewel de eerste serieuze ronde waarbij ik m'n cyclus in de gaten hete gehouden
R1985, gefeliciteerd!! Ja... vaak moet het altijd even verwerkt worden bij die mannen op de een of andere manier hihi.
Goedemorgen, @Risu Thanks. Ik had verder ook geen symptomen hoor. Nu af en toe wat misselijk en krapjes onderin, herken het zo van de vorige zwangerschap. @palomi Ik was gisteren 11DPO, nu dus 12DPO. 😊 Vorige maand werd ik al op 11DPO ongesteld. Maand ervoor op 15DPO. Eisprong was iets eerder (1 dag) dan normaal. Hier vanmorgen natuurlijk weer getest. Dat haalt iets onzekerheid weg... vind het enorm spannend, maar volgens mij was de test vanmorgen weer donkerder (zie foto). Testen: links van donderdag, midden van gisteravond en rechts van vanmorgen. Alle dames op het wachtbankje ik duim voor jullie. 😙
Bedankt voor alle reacties! Dames op rood sterkte! Mrcd dan denk ik dat ik iets achter loop op jou! Gezien jou testen dus denk ik nu 9 of 10 dpo te zijn Sorry korte reactie zit bij mn ma
Nou ik weet het niet zeker maar 26 juni dat was op een zondag toen heb ik paar uur enorme pijn gehad rechts onder in me buik. Me vriend wou zelfs bijna met me naar de eerste hulp ook omdat ik herkende dat dit niet me darmen waren en ook geen menstruatie pijn maar toen na een paar uur was het weg vond het zo raar. En toen 2 dagen later dacht ik misschien was dat wel het laatste groeien van me eitje! Dus als ik dinsdag of woensdag ongesteld wordt weet ik het zeker. Maar het is altijd lastig want heb lange cyclussen ben nu de tel alweer kwijt zit over de 70 dagen... Begin nu wel onrustig te worden wil gewoon weten of het raak is of niet want duurt allemaal een beetje te lang! En ohja ik wil woensdag testen denk ik als ik dinsdag nog niet ben geworden.
Miss hebben je testen wat langer nodig om te drogen.. Ik ben niet meer zo positief over KV testen hoor... ze zijn hard achteruit gegaan..
Ohjeee.... opeens is daar toch de drang om te testen. Was er niet zo mee bezig deze maand en heb ook helemaal niet het idee dat het raak kan zijn, maar nu ik hier allemaal testers langs zie komen begint het te kriebelen. Maar eigenlijk wil ik niet voor NOD testen. Hopen dat ik het vol ga houden dus
Hahaha erg he het begint bij mij ook te kriebelen hoor terwijl ik ook de k dT het niet raak is en en ik wil ook absoluut niet testen voor nod. Wanneer is die van jou?
Hier ook niet meer zo positief over kruidvat 2v5euro. Daarintegen de Testpoint van Etos, ook 2v5 weer wel! De ovulatietesten afgelopen periode werkten ook erg prettig en waren duidelijk. Na de verhuizing zit er hier alleen een Etos in de buurt, dus wat dat betreft niet zo erg hihi
NOD-lijst 8 t/m 14 juli 2016 08. (9) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 mmm Vita rose, 34 jaar, 3e kindje, ronde 12 Hdgirl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Patricia33, 33 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk MissMarijke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 43 mmm MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk Mixed, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 Cindy83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 MMM Lunacy, 29 jaar, 2e kindje, ronde 26/2e ronde na HSG 09. (4) Mo185, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Palomi, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Lilo88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 BertxBirgit, 26 jaar, 3e kindje, ronde 8 mmm 10. (5) Mabad, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Quito, 34 jaar, 1e kindje, ronde 6 Tadja, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 11. (7) Lieseleentje, 36 jaar, 2e kindje, ronde 1 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ??*3 Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 (3e na BBZ) MRCD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Wollie92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Chantal - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17 12. (8) BloemJK, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lauren1984, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Niennac, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde 23 mmm AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Brinsa, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3 Tadja, ?, 2e kindje, ronde 1 Knorretje82, 33 jaar, 4de kindje, ronde 2 R1985 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? 13. (9) Mom2be92, 24 jaar, 2e kindje, ronde 18 Fee89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 15 (ronde 2 na mk) Pat25, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 ronde 3 in mmm Bieniwieni, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Naverona, 30 jaar, 4e kindje, ronde 1 Vikamustygrishi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Kimmetje86, 29jaar, 1e kindje, ronde 1 Kimm17, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 14. (10) ManonG, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Nahlatje, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 Dora26, 28 jaar, 1e kindje, ronde 20 mmm Loetje85, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Osrouti, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 na BBZ Tomnaat, 35 jaar, 5e kindje , ronde 2 KleineFee, 28 jaar, 4e kindje, ronde 1 Zwangels, 33 jaar, 2e kindje, ronde 13 Citroentje24, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk Risu, 28 jaar, 5e kindje, ronde 1 Datumloos(0) Buiten de lijst (1) LovelyyX93, 22 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Totaal: 53 wachtbankje (21), zwanger (5), ongesteld (9), mmm (7), twijfel / tuurtest (1), Negatieve test(2) WIL JIJ OP DE LIJST? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!