Ik wilde pas dinsdag of woensdag testen, maar het lijkt erop dat m'n ongi eraan komt. Donkere veeg van bloed vanmorgen en rommelige buik 😓m Voorspelt dus niet veel goeds Maar dan ga ik wel lekker van een drankje genieten van het weekend
Hoi Dames, Vandaag is m'n nod... Test gedaan k2v5 en negatief. Wel rond half 1 getest met middag urine. Ik heb nog geen 300ml vocht binnen gekregen voor dat ik teste. Ook nog helemaal geen voorteken van een aankomende menstruatie. Tochvoel ik me wel anders en heb ook wel "pijntjes" wel een paar keer gedacht nou komt het zo, maar niks. Wat moet ik doen? Morgenochtend met ochtend urine of wat?
@BertxBirgit: Oej zeg, ik wist niet dat je zoveel bijwerkingen kon krijgen van utrogestan... En is het verplicht voor je om dat te nemen? Want kan het niet enkele met een aantal lage pregnyl-shots ook na een terugplaatsing? Daar moet toch een andere optie voor je zijn... Hoeveel verse/cryo tp hebben jullie nu dan al gedaan? En heeft je arts echt geen enkel ander plan voor je? Moet verschrikkelijk zijn! @AMdd: Het 'loslaten' is iets waar ik helemaal niet in geloof... Want wat doen dames die in de mmm zitten? Ze kunnen niet anders dan ermee bezig zijn; elke dag spuiten zetten, utrogestan opsteken, om de 2 dagen een echo en bloedonderzoek en noem maar op... Hoe kan je dat dan loslaten hé? En die dames worden gelukkig toch ook zwanger! Maar 'het loslaten' is echt een fabeltje... Op die manier lijkt het ook alsof het onze schuld is dat het niet lukt, want als we het loslaten zal het wel vanzelf komen... Sorry, maar die opmerking, daar ben ik het helemaal niet mee akkoord! Niet kwaad bedoeld hoor, maar die opmerking vind ik écht te dom voor woorden...en daar stoot je veel dames die lang bezig zijn of problemen ervaren ook mee voor de borst. Alsof ze snel zwanger zullen worden als ze het toch opeens kunnen loslaten...Dat zijn zo van die 'domme' opmerkingen die heel erg kwetsen bij vrouwen waarbij het moeilijker lukt; alsof je het allemaal zelf in de hand hebt. Niet kwaad bedoeld, maar ik voel me er ook door aangesproken, vandaar mijn reactie...wou het wel even kwijt @Vita Rose: Succes, hopelijk komt hij toch snel op gang! @Palomi: Ik zie hem duidelijk hoor... Hopelijk loopt hij mooi op! Wat je foto's betreft... Op het forum worden ze hier telkens lichter hoor, de kwaliteit van foto's is echt kl*te om het zo te zeggen... Maar ik raad je ook aan om elke keer met dezelfde test te testen, dat kan nog al eens verschillen van merk (action heeft bv veel meer hcg nodig). Als ik jou was, zou ik bij de kruidvat2v5 blijven. Daarbij nog verdubbelt hcg pas om de 2-3 dagen, dus eigenlijk zou je het beste telkens een dag ertussen laten om te kijken of ze oplopen, want dat doen ze niet altijd dagelijks! Succes! @Fee89: Had je nog geen eisprong gehad? Flink aan de klus dan! Veel plezier! @Cindy83: Pfff jammer meid... Zie je het een beetje zitten met een cryo tp? Vind het gek dat je niet meteen verder mag eigenlijk... Hier gaan we komende maand ook lekker zelf aan de klus, je weet maar nooit dat er een wonder gebeurd! Is bij jou de endometriose trouwens snel terug gekomen? Want daar ben ik persoonlijk ook heel bang voor. Ben in januari geopereerd en toen hebben ze alles weggehaald... Is jouw laatste operatie al van 2009 geleden? Of zagen ze bij je laatste KO ook endo zitten? Waarschijnlijk kom ik je nog tegen in de volgende lijst! Dan kunnen we samen op onszelf aan de klus @Babywish: Meid toch... Ik heb het ooit nog eens aan je gevraagd denk ik, maar waarom vragen jullie geen hulp van het ziekenhuis? Want je bent natuurlijk ook niet meer van de jongsten dacht ik... Dikke knuffel. Begrijp dat je de moed begint te verliezen na al die tijd van teleurstelling! In die natuurlijke middeltjes zou ik echt niet gaan investeren, die kosten enkel veel geld en er zijn geen bewijzen dat ze werkelijk helpen ook! Baat het niet, dan schaadt het natuurlijk niet, tenzij voor je portemonnee... Dat zou de teleurstelling achteraf eens zo groot maken. Hopelijk vind je de moed weer om verder te gaan! @BloemJK: Heel lief Ben ook heel dankbaar voor vrouwen die dat doen, vond het voordien al mooi, maar nu ik er zelf gebruik van moet maken, meer dan ooit! Geniet jij maar lekker! @Brinsa: Wat zegt je huisarts van je lange cyclussen? Leuk is wat anders natuurlijk... @Appelsap: Al dan niet iets voelen wil nog helemaal niets zeggen... Ik zou een dagje overslaan en pas dan nog een testje wagen indien je nog niet ongesteld bent. Ben je al lang van de pil af? Je staat ook niet op de lijst zag ik net...
@dora, ik bedoelde het andersom. Vind het zelf ook loos om te zeggen tegen iemand die graag wil. Maar omdat ze ging stoppen met proberen, zei ik als positief juist..wie weet dat het dan ineens toch raak is..als je er niet meer mee bezig bent. Vrienden van ons hebben zwaar traject gehad met doodgeboren kindje en veel zwangerschappen die niet af gemaakt konden worden en toen ze het niet meer verwachte was ze ineens zwanger! Daar doelde ik meer op. Als opsteker, niet als domme opmerking. Maar sorry als ik iemand daarmee heb gekwetst
@dora26 Vanaf april ben ik er af. Maar tot nu toe gewoon netjes 28 dagen cyclus gehad, maar goed dat wil natuurlijk niks zeggen. Ik bedoel ook niet dat ik wat voel, maar zo van: beetje hoofdpijnen en zere borsten, krampjes en steekjes Klopt, sta niet op de lijst, hoe kom ik daar op?
@appelsap, wat is je NOD, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde? Als je quote doet kun je jezelf erbij zetten (en aantallen aanpassen) en dan het woord 'quote' aan het begin en einde van et bericht verwijderen.. Maar ik of iemand anders wil t vast ook voor je doen hoor!
@amdd Zou jij het willen doen? Ik heb al zitten te klooien maar lukt me niet, ik snap niet precies hoe het in elkaar zit?
Nog voor m'n NOD (morgen) toch deze test.. kan m'n ei eerder zijn geweest ondanks de knalovulatietest van 23 juni? Dacht dat ik mn ei gehad had de 24e eind van de avond (voelde zo).. Maar hij is in ieder geval duidelijk! Ik ben blij!! Alle zwangeren, Gefeliciteerd! Alle dames op rood, dikke knuffel
Ik zou ook blij zijn Super gefeliciteerd meis 🎉🎉🎉🎉🎉👶👶
@dora26. Mijn dokter is nogal een kwakzalver die nooit wat serieus neemt. Mijn moeder moest ook met haar ziekte eerst met spoed door de ambulance afgevoerd worden voordat ze stappen ondernam dus ik ben op zoek naar een andere dokter die mij wel serieus neemt. Ook omdat ik symptomen heb voor pms en zelfs die symptomen wist ze niet te herkennen en ook niet serieus neemt. Want het wordt elke ronde langer en voel me elke ronde 2 weken voor me nod hondsberoerd wat me functioneren ook in de weg zit. Sorry hoor voor het hele verhaal🙈
Ik kon mijn testdrang niet meer bedwingen. Verwacht morgen mijn NOD... helemaal witte test... Stiekem teleurgesteld... Maar...geen bloed...
Als je eisprong 23 of 24 juni was, kan dit best kloppen want dat is dan 2 weken geleden vandaar 2 of 3 weken geleden bevrucht. Nogmaals gefeliciteerd!!!
Oh ja klopt, omdat morgen pas m'n nod is officieel dacht ik dat ik dan 14 dpo was. Maar ik had een vroeg ei, dus gisteren was al 14dpo. Betekent dat dan dat gisteren eigenlijk mijn nod was?
Hier vanmiddag alleen een klodder slijmerig bloed. (Sorry voor detail) en dat was het wel. Nu al 3 dagen misselijk. Af en toe vage menstruatie krampen en 3 witte testen verder. Ik snap dr niets van. Had eigenlijk gisteren al mn menstruatie verwacht.
NOD-lijst 8 t/m 14 juli 2016 08. (10) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 mmm Vita rose, 34 jaar, 3e kindje, ronde 12 Hdgirl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Patricia33, 33 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk MissMarijke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 43 mmm MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk Mixed, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 Cindy83, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 MMM Lunacy, 29 jaar, 2e kindje, ronde 26/2e ronde na HSG Appelsap89, jaar?, kindje?, ronde ? 09. (4) Mo185, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Palomi, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Lilo88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 BertxBirgit, 26 jaar, 3e kindje, ronde 8 mmm 10. (5) Mabad, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Quito, 34 jaar, 1e kindje, ronde 6 Tadja, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 11. (7) Lieseleentje, 36 jaar, 2e kindje, ronde 1 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ??*3 Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 (3e na BBZ) MRCD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Wollie92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Esmy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Chantal - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17 12. (8) BloemJK, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lauren1984, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 Niennac, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde 23 mmm AMdd - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Brinsa, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3 Tadja, ?, 2e kindje, ronde 1 Knorretje82, 33 jaar, 4de kindje, ronde 2 R1985 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? 13. (9) Mom2be92, 24 jaar, 2e kindje, ronde 18 Fee89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 15 (ronde 2 na mk) Pat25, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 ronde 3 in mmm Bieniwieni, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 Naverona, 30 jaar, 4e kindje, ronde 1 Vikamustygrishi, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Kimmetje86, 29jaar, 1e kindje, ronde 1 Kimm17, 23 jaar, 1e kindje, ronde 11 14. (10) ManonG, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Nahlatje, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 Dora26, 28 jaar, 1e kindje, ronde 20 mmm Loetje85, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 Osrouti, 23 jaar, 1e kindje, ronde 7 na BBZ Tomnaat, 35 jaar, 5e kindje , ronde 2 KleineFee, 28 jaar, 4e kindje, ronde 1 Zwangels, 33 jaar, 2e kindje, ronde 13 Citroentje24, 24 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk Risu, 28 jaar, 5e kindje, ronde 1 Datumloos(0) Buiten de lijst (1) LovelyyX93, 22 jaar, 1ste kindje, ronde 2 Totaal: 53 wachtbankje (21), zwanger (5), ongesteld (9), mmm (7), twijfel / tuurtest (1), Negatieve test(2) WIL JIJ OP DE LIJST? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!