Jaaa ik word ongesteld. Vandaag is cd1, denk dat ik nog net in deze lijst val met mijn theoretische 28d cyclus. Snel maar even een banner maken joepie. Welkom aan de nieuwe meiden!
Ik heb nooit ovutesten gebruikt want ik vind dat persoonlijk nogal overbodig, zeker als je net bezig bent. Nu moet ik wel voor te kijken wanneer ik met men utro moet beginnen, hatelijk vind ik dat. Mijn eisprong zit nu rond dag 16. Eerst was men LF maar 4 a 5 dagen (uitgemaakt adhv bloedtesten) nu begint die op te lopen en de laatste ronde was het 13 dagen. Spijtig genoeg was ml 3 weken in het buitenland voor zen werk dus een ronde van ziek zijn en vermoeidheid weggesmeten want een pauze inlassen mag ik niet voor het effect van utro.. Bij men 2 andere zwangerschappen was er niets aan de hand. Voor zo ver ik weet normale cyclussen en heel snel zwanger. De artsen staan bij mij dan ook voor een groot raadsel waarom ik in een keer geen progesteron meer aanmaak. Heb ondertussen 3 ha's en een gyn versleten die allemaal met de handen in het haar zaten. Gelukkig is de utro na 3 rondes aangeslaan zonder dat ik gigantische bloedingen krijg. Nu maar hopen dat het snel raak is. Ook bij jou natuurlijk!
hey meiden! de lijst is aardig gevuld! Leuk! wij gaan deze maand voor het eerst conceive plus gebruiken en met behulp van ovulatietesten hopen op een wonder. Heeft iemand al ervaring hiermee of gaat iemand het ook voor het eerst uitproberen? groetjes, Mom
Hoi! Wij gebruiken deze maand ook voor het eest conceive plus! Nou ja, vorig maand mee begonnen maar toen eisprong volledig verkeerd ingeschat dus had hoe dan ook geen effect dus ook deze maand ovulatietesten proberen. Spannend!
Hoi dames, ik meld mij ook graag hier. Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 15, ronde 2 na mk. Zou iemand mij erbij willen zetten? Vrijdag gesprek met gyn over hoe nu verder. Zoals in onderschrift te zien wordt ik wel zwanger, maar blijf ik dat niet. Wie weet wat er mogelijk is. Op een vruchtbare positieve roze ronde voor ons allemaal!
Hier vorige maand conceive plus en pre seed gebruikt. Ondanks de ovulatie testen niet gewerkt. Bij mijn eerste zwangerschap de ronde dat ik het voor het eerst gebruikte was het wel raak. Nu ronde 2 met conceive plus. Ben benieuwd
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 juli 2016 ♡ 08. (5) Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 17 (6e na mk) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 Vita rose, 34 jaar, 3e kindje, ronde 12 Hdgirl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Patricia33, ? jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk 09. (5) Loeselein, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Mo185, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Palomi, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Lilo88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 BertxBirgit, 26 jaar, 3e kindje, ronde 8 MMM 10. (2) Mabad, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 11. (4) Lieseleentje, 36 jaar, 2e kindje, ronde 1 Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 (3e na bbz) MRCD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ??*3 12. (2) BloemJK, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lauren1984, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 13. (2) Mom2be92, 24 jaar, 2e kindje, ronde 18 Fee89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 14. (1) ManonG, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 21 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 juli 2016 ♡ 08. (5) Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 17 (6e na mk) Water27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 Vita rose, 34 jaar, 3e kindje, ronde 12 Hdgirl, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Patricia33, ? jaar, 2e kindje, 3e ronde na mk 09. (5) Loeselein, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Mo185, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Palomi, 28 jaar, 2e kindje, ronde 4 Lilo88, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 BertxBirgit, 26 jaar, 3e kindje, ronde 8 MMM 10. (2) Mabad, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 11. (4) Lieseleentje, 36 jaar, 2e kindje, ronde 1 Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 11 (3e na bbz) MRCD, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ??*3 12. (2) BloemJK, 35 jaar, 3e kindje, ronde 2 Lauren1984, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 13. (3) Mom2be92, 24 jaar, 2e kindje, ronde 18 Fee89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Eedihcro, 38 jaar, 1e kindje, ronde 15 (ronde 2 na mk) 14. (1) ManonG, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 22 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Meiden misschien een domme vraag van mij maar wat is conceive plus? En belangrijker, zou ik dat ook een moeten proberen 😜? Haha. Alles wat helpt...
Dat is een merk van glijmiddel die de kans op zwangerschap zou kunnen verhogen. Nog niet gebruikt hier. Eerst zo maar even proberen
Teddie, het is eigenlijk gewoon een glijmiddel wat niet schadelijk is voor het zaad. En dan geven ze aan dat het beter werkt. Ik gebruik het wel, maar gewoon omdat ik door wat omstandigheden glijmiddel nodig heb. De ene keer wel zwanger, de andere niet. Heb niet het idee dat het er sneller goed mee gaat, maar het kan in elk geval geen kwaad en de reguliere glijmiddelen kunnen dat wel. Bedankt Fee! Helaas red ik de 28 niet, maar ja, ik heb nooit een vent gehad met wie ik het aandurfde. Die kwam ik helaas pas laat tegen.
Thanks voor de info. Hier nooit behoefte aan glijmiddel 🙈 Genoeg van nature zeg maar haha. Dus ik laat het toch even achterwege dan. Hopelijk helpt het bij jullie allemaal wel 😃!
Wat gek dat je ineens een progesteron tekort hebt. Hoeveel utro neem je per dag? Ik zit op drie keer 100mg.
Zo fijn! Zou willen dat ik het niet nodig had, maar helaas niet genoeg van nature. Gelukkig bestaan er niet zaaddodende glijmiddelen, dat maakt het allemaal wat fijner
Goedemorgen dames. Dag 2 van de cyclus. Was vergeten hoe traag de dagen voorbijtikken Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Hier dagje vrijaf dus veel met de dochter spelen en dan het huis was opruimen als ze een dutje doet. Verder vanavond nog even de sportschool induiken.