Haha ik was pas echt heel depri van negatieve test dus durf niet zo goed...dacht morgen of woensdag, want wat als ie wel negatief is? En morgen is cd40 en dat is langste ooit.. Wil gewoon mezelf beschermen en als t wel raak is ga ik niks anders doen dus dat maakt niet uit..is dat raar?
Nee hoor ik snap je redenering wel. Zou het zelf alleen nooit kunnen 😉. Haha. Ik blijf nog even duimen voor je!
We gaan woensdagavond op kraamvisite, dan zou ik een negatieve test echt niet aan kunnen:/ Want dan betekent het toch echt dat er iets niet goed gaat, toch? Bedoel 6mnd verder, om de dag vrijen en dan geen ongesteldheid na 40dgn...? Ik wil t dan gewoon even nog niet weten ... PS M'n tepels doen sinds vandaag trouwens erg zeer..dus er spelen hormonen..maar ja dat zegt niks over evt zwanger, kan eisprong zijn of schommeling etc en ik heb sinds een week rommelende buik, geluid echt..dus ik heb hoop... Ps ik ben nog niet lang op het forum en dacht dat het niet iets voor mij zou zijn, maar ik moet bekennen dat ik het deze maand echt onwijs lief vinden dat jullie interesse tonen...dat wilde ik even laten weten. liefde voor jullie
Ik wil je echt niet beinvloeden, maar de symptomen die je noemt komen ook voorbij in het zwanger topic waar ik nu ook in zit..... Ik hoop het zoooo ontzettend voor je, en ik blijf gewoon voor je duimen en ik hoop trouwens dat als je zwanger bent je gewoon in hetzelfde groepje komt als waar ik zit ghihi, zou leuk zijn!!
Ppff haha bloem dan kom ik daar gewoon bij ongeacht wat Zou t ja? Ik ga Vd week testen, beloofd! Slaap zacht en droom ruig
Gewoon testen wanneer jij je er fijn bij voelt idd. Ik ken mezelf, zou helemaal gek worden en het dan toch willen weten, maar iedereen is anders hè. Wel lastig hè, dat iedereen om je heen dan kinderen krijgt. Ik heb het daar soms ook best moeilijk mee hoor. Veel succes woensdag en ik kom later gewoon nog een keer spieken of je al iets weet.
Niks te zien negatieve test 40 dagen verder....en wachten maar weer... Hoe kan dat nou? Dokter bellen morgen? Zondag weer testen? Vrees voor mega cyclus
Nee meid wat super k*t 😡.... Ik zou denk ik inderdaad de dokter even bellen. Al is het maar voor de zekerheid en eventueel een plan van aanpak oid.
Jeetje zeg, dat verwacht je toch niet als je al zo lang rond loopt. Misschien idd de na eens bellen. Boven een bepaald aantal dagen cyclus is dat sowieso wel verstandig denk ik?
ik heb besloten tot zondag te wachten, dan nog eens te testen mocht er niks zijn gekomen en anders dus maandag dokter te bellen...tralalala waiting for... dokter zal namelijk nu wel zeggen, bij 38/40dgn (wat bij mij niet ongebruikelijk is) zou je nog maar net overtijd zijn....dus wacht nog even rustig af, denk ik zo... voel me niet heel slecht ofzo, moet er alleen niet te lang over na gaan denken, dus ben druk bezig met mijn kookboek en aan het klussen, haha dat laatste in huis
Ik weet niet of een dokter al veel zal doen (of kunnen doen) omdat je nog maar net van de anticonceptie af bent. Maar hopelijk kan je terecht en kan hij je helpen! Jij had toch een positieve ovulatietest gehad, of niet? Want dan lijkt het me wel gek dat je nog altijd niet ongesteld bent. Hoe lang geleden is je eisprong nu geweest denk je?
Die testen waren van 3juli maar heb niet verder getest dus durf niet 100% te zeggen dat t echt enige knaller is geweest. Heb maand ervoor hele aant getest en toen had ik ook geen knaller ppff dus of ze knallen niet bij mij (sensitest) of ik mis ze? Maar 3 juli ook migraine misselijk dagen ervoor vruchtbaar slijm en 5 juli dik plakkerig wit slijm dus daar op gebaseerd. Wat wel echt raar is nu, is dat ik sinds ruim een week echt rommelende darmen heb, geluidjes gewoon echt. En sinds 2 dagen pijnlijke tepels.. Oh en ik zit sinds lange tijd (en een week ongeveer) helemaal onder de pukkels Kut hormonen, sorry dat ik het zeg.. Oh ja en ik heb t gevoel dat ik leegloop daar beneden qua vocht verlies helder..
Ik was ook van plan komende ronde hele maand weer te testen om nu echt duidelijkheid te hebben maar dan moet ik wel eerst ff ongesteld worden natuurlijk ppff
Ja stom hè, dan zou je toch haast denken dat ik wel zwanger zou zijn...kan niet meer doen dan afwachten, de tijd biedt het antwoord...