08. (5) Aline1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mel7, 20 jaar, 1e kindje, ronde 3 Pandabeer87, 29jaar, 1e kindje, ronde 4 Dominique1991, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 09. (4) Me84, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 (na MA) Evelien297, 2e kindje, 1e ronde Rian85, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde 10. (4) Kimb91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 (2e na bbz) Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na BBZ met 9 wkn in ronde 8) ManonG, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Jaatje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 11. (5) Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 Sophia89, 27 jaar, 1e kindje, ronde ? Ilse, 29 jaar, 4e kindje, ronde 4 Minimiep, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Spunkie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 12. (2) Dogs84, 31jr, 2e kindje, ronde 24 Swee 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje. 13. (2) colalight, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Dege, ? jaar, 1e kindje, ronde 19 (1e IVF) 14. (0) Datumloos. (1) Iset, 35 jaar, 2e kindje, 2e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 23 Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hoi, Hoe gaat t met jullie? Met mij gaat redelijk. Ik voel me nog steeds even niet zo lekker in me vel als alsof ziek. Verder ik heb wel natte keelpijn. Het blijft nog steeds vermoeiend sinds begon vorig week maandag. Mijn ovulatietest blijft nog steeds 2e lichte streepjes. Ik weet t nog dat afg 19 tm 21 mei kreeg ik mijn onderbuik steken en ook gelijk geklust.. maar mijn ovulatietest blijft nog steeds 2e lichte streepje, hoe kan dat nou? Wie heeft ook meegemaakt?
Ik heb t ook. Ik maak mezelf helemaal gek. Het kan helemaal niet. Vandaag denk ik 4 dpo. Sinds gisteren gevoelige tepels. Mijn buik voelt raar, soms n misselijke vlaag. Ik snap er geen reet meer van.
Hier vandaag een flinke migraine aanval(gehad) gaat nu gelukkig ietsje beter... 9dpo? Pfff voor mij mag de week om zijn zodat ik voorzichtig een testje kan gaan wagen... Heb zoveel verschijnselen dat ik het niet zou geloven als ik niet zwanger blijk te zijn hahahaha.... Maar doodeng vind ik het na afgelopen maand!!!
Dat snap ik Swee, ik vind het ook doodeng. Ik heb begin maart Mk gehad na 13 weken. Deze is opgewekt omdat het niet vanzelf begon en beide hartjes waren gestopt. Mijn 1e menstruatie kwam daarna wel direct na 4 weken. Ik heb ook allemaal verschijnselen, en vind het moeilijk maar ga echt pas zaterdag testen als ik niet ongesteld ben. Eigenlijk is dit dus ronde 2 na m'n Mk. Ik hoop zo dat ik zwanger ben, en tegelijkertijd zou ik het ook eng vinden gezien de vorige keer.... Maar hopen maar op het beste, toch?
Jeetje na 13 weken wat verdrietig! Ook 2 sterretjes... Wat een ellende in deze groep zeg! En herkenning.. Ik hoop dat deze hele lijst op roze gaat deze ronden!!! Ik ga ook pas van t weekend testen! Spannend!!!
Wat je zegt Swee... Ik merk ook echt dat ik het lastig heb na de BBZ. En je gunt natuurlijk niemand BBZ of een MK. Maar toch is het dan fijn om te merken dat je reactie nog niet zo gek is en dat anderen er ook mee worstelen. Ben echt hard aan het duimen voor ons allemaal!
08. (5) Aline1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Zus9, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Mel7, 20 jaar, 1e kindje, ronde 3 Pandabeer87, 29jaar, 1e kindje, ronde 4 Dominique1991, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 09. (4) Me84, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 (na MA) Evelien297, 2e kindje, 1e ronde Rian85, 30 jaar, 3e kindje, 1e ronde 10. (3) Kimb91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 8 (2e na bbz) ManonG, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 Jaatje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 11. (5) Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 Sophia89, 27 jaar, 1e kindje, ronde ? Ilse, 29 jaar, 4e kindje, ronde 4 Minimiep, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Spunkie, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 12. (3) Dogs84, 31jr, 2e kindje, ronde 24 Swee 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje. Teddie86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 (na BBZ met 9 wkn in ronde 8) 13. (2) colalight, 34 jaar, ronde 2, 2e kindje Dege, ? jaar, 1e kindje, ronde 19 (1e IVF) 14. (0) Datumloos. (1) Iset, 35 jaar, 2e kindje, 2e ronde Buiten de lijst. (0) Totaal: 23 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Idd buiten dat het fijn is je gedachten en gevoelens van je af te schrijven, ervaar ik het als bijzonder prettig deze dingen te delen met mensen (die ik niet ken) maar wel soort gelijk gestemd zijn We gaan er gewoon voor! De hele fucking lijst op rose!!!
Hoi meis, wat balen dat je je niet fit voelt. Misschien heb je een verkoudheid of een griepje en dat kan er voor zorgen dat je eisprong later is.. Hooo dat je snel een knaller hebt. Goede instellingen Sweeeee Helemaal mee eens. Echt een lijstje met bbz en mk lady's, laten we hopen dat we dat ook de laatste keer kunnen noemen!
Nou hèhè lieve meiden. Na 1.5 week onzekerheid is de kruidvat ovulatietest nu echt donkerder dan de controlestreep. De cb heeft het gisteren alleen eerder opgespoort dan de kruidvat. Wel onwijze steken nog steeds. Ik ben eindelijk opgelucht, maar betekent wel dat mijn nod op 15 of zelfs 16 juni is. Ondanks dat blijf ik graag bij jullie meekletsen. Ben wel van plan om 11 juni of 12 juni te testen en dat valt nog binnen deze groep. Pfff wat een opluchting! Allemaal op roze deze maand ❤
Ja ja t wachtbankje begint al gezellig te worden! Ik denk btw ook dat mn Nod niet in deze lijst gaat vallen! Maar wil toch hier mee blijven kletsen... Of ik moet pas 8 juni gaan testen
Ja dames gewoon gezellig hier blijven hoor! Ik voel ook van alles... Zwaar gevoel in buik... Opgezet... Gevoelige en grotere borsten sinds vandaag... Maar zit ws op 5dpo nu dus ik maak mezelf gek denk ik....Laaaaaat het los Laaaaaat het los
Of die miskraam is toch nog aan t nawerken. Ik weet t niet. Ook alsmaar steken in mn borsten. Maar dat volle gevoel in mn buik vind ik nog wel t vervelendste.
Ja dat zei ik al tegen mn man! Of ik ben harstikke zwanger of mn hormonen zijn helemaal van t padje af! Laten we hopen op t eerste. Dat volle gevoel ken ik. En Door de mk kun je zo goed zien wat opeens weg na de mk. Zoals dat volle gevoel maar das nu dus terug. Zelfs als ik met opgetrokken benen op mn zij lig , voelt t vreemd alsof er iets zit waardoor t niet prettig is. Heeft iemand dat ook???