Spannend!! Ik ben 1dpo vandaag! Wil 10 of 11 dpo testen 😊... volgend weekend dus. Ga wel proberen mijzelf deze twee weken niet te veel gek te maken. Je kan het toch niet beïnvloeden. Meiden ik hoop allemaal roze. Helemaal met deze groep vol ellende
Vanmiddag een terugplaatsing! Dus dat is super goed nieuws, jeeeej! Hopelijk blijft hij/zij nog 38 weken in mijn buik wonen
Ja dat had ik vorige maand ook, alsof je al op de helft van de zwangerschap ben. Dat gevoel is weggeweest en is nu weer terug. Ik heb nooit last van mijn borsten of tepels, tenzij ik zwanger ben. Mijn borsten doen niet zoveel, die kunnen niet eens borstvoeding aanmaken, ze groeien ook niet. Het is niet zozeer pijnlijk, maar ik voel ze. Een soort druk. En nu spierpijn over mijn hele lijf. Het voelt alsof ik een dag aan het verhuizen geweest ben of een hele dag geklust heb. Ik wilde marathon zeggen, maar dat doe ik niet, dus weet ik niet hoe dat voelt. Zou dat door de tarwekiem kunnen komen?
Yeah Dege das al super goed nieuws!!! Ik blijf nog even voor je duimen hoor Mamavanniek, borsten had ik ook vorige maand ook. Nu nog niks aan de hand met mn boobies. Voel me wel heel Bleh. .. als in geen puf om iets te doen. Maar dat kan ook aan t heerlijke weer liggen
Mijn eisprong was later dan ik dacht, mijn nod verplaats naar 12 of 13 juni, zou iemand dit voor mij aan willen passen op de lijst? Thanks
Goed nieuws Dege! Is het allemaal goed gegaan? Wat fijn dat iedereen nu bijna haar eitje heeft gespot! Ik zit vandaag op 3dpo en heb meer afscheiding dan normaal, veelste vroeg om het als zw symptoom te zien natuurijk! Laten we deze pechvogellijst idd maar helemaal roze kleuren♡
Oh wat super dege! Hoe ging het? Ik ben sinds gisteren ook ellendig moe steeds... Maarja tis ook druk druk steeds en benauwd weer dus ja daar kan het ook aan liggen. Man laat het maar snel volgende week zijn...
Ooo en ik hoop ook echt dat we heeel veel roze in deze lijst krijgen. Iedereen verdient het, maar we hebben idd echt een pechvogel club ....
Ik was er de afgelopen dagen zo zeker van dat t wel raak moest zijn! Vandaag ben ik zooooo onzeker! Nu denk ik ja al die kwaaltjes maar ik heb geen gevoelige borsten en opgezette buik... Was van plan t weekend te gaan testen. Wilde absoluut niet te vroeg gaan testen... maar die stapel Action testen riepen me vanuit de badkamer... Dus heel slecht eind middag een test gedaan. Omo wit natuurlijk... Nou heb ik zowiezo een chronisch gebrek aan geduld!!! Maar damn wat is dat wachten ontsettend k.t!!!! (Ja idd ben er veel te veel mee bezig ) maar echt veel te veel....
Fijn Colalight!!! Swee meis, je bent denk ik nog veelste vroeg. Hoeveel Dpo ben je? Ik herken dat te graag willen en die testdrang hoor. Altijd goede voornemens, maar kan het toch niet laten. Als je nog te vroeg bent om te testen ben je ook te vroeg voor kwaaltjes! Het kan dus allemaal gewoon nog. De action test heeft meer hcg nodig, als je zo vroeg wil testen zou ik kv 2v5 of wondfo proberen
jij hebt toch ook een lf van 10/11 dgn dan is het toch eigenlijk ook een klein beetje flauwekul om eerder te testen? Dat maak ik mezelf tenminste wijs zodat ik dus niet eerder ga testen, omdat de meeste pas met 10DPO positief testen of zelfs pas daarna
Cola Light, haha das t probleem ik wil helemaal niet te vroeg testen maar heb een stapel van goedkope Action testen. En das is de verleiding ook erg groot om t niet te doen... Dus das alvast een tip geen hele stapel te vroeg in huis hebben. Hahaha Dpo... eum 10 of 11... maar eigenlijk kan ik niks met zekerheid zeggen deze ronde... Vorige ronde had ik echt duidelijke kwaaltjes ver voor test. En toen ik een positieve test had was ie heel licht.. wat ik heel raar vond gezien mn kwaaltjes... Anyways t komt er gewoon op neer dat ik en gewoon geduld moet hebben, en dat ik het gewoon niet weet... Vooral deze ronde niet...d enk dat me dat ook extra onrustig maakt. Dat ik het gevoel heb nergens grip op te hebben... Aangezien ik normaal een voorbeeld cyclus heb
Aaah swee. Even geduld hebben nog. Ik ben best rustig nog. Waarschijnlijk omdat ik al blij ben met m'n eisprong en net een dag op het wachtbankje dit haha. Ik test volgend weekend. Bij 10 dpo. Hebben jullie ook dat de ene cyclus je borden na de eisprong meteen veel pijn doen en de andere keer amper? Vorige maand veel last van m'n borst voor eisprong en nu eigenlijk niet.
Swee. Ik begrijp je helemaal. Je bent echt even de grip kwijt op jhe cyclus. Ik ben er ook veel te veel mee bezig. Voel ik ietrs, voel ik niks. En die actiontesten heb ik ook. Was er van overtuigd zaterdag eisprong gehgad te hebben, maar twijfel nu heel erg. Had gisteren weer ineens rekbaar slijm, maar veel rekbaarder dan vant weekend, dus misschien toch latere eisprong, dan is t weeeeeeerr nog eens2 weken wachten. Of ik zie t maar als nog een kans. Trarwekiem slikte ik al vanaf zondag, dus dat zou dan toch al zn werk n beetje gedaan kunnen hebben. Ik weet t deze cyclus ookniet meer. Dan maar eerst ongesteld, dan weet ik weer waar ik aan toe ben. En danweer gewoon netjes naar mijn 28 dagen cyclus terug. Misschien dat ik t dan ook wat meer kan loslaten. Nu kijk ik echt elke dag, was t mijneispronh, zie ik al bloed, voel! Ik al iets, aaaaaaaaaaaáaaaarggggggg
Goedemorgen dames Wat erg van de MK's.. hopelijk deze maand veel roze! Vandaag zit ik op 8dpo, mijn borsten nog steeds mega pijnlijk, diaree, maagzuur (heeeel af en toe), soms zomaar opzettende hoofdpijn en dacht gisteren krampen te voelen waardoor ik dacht weer veel te vroeg ongesteld te worden... nog niks te zien gelukkig!!